Problem ze wzmakiem Blaupunkt GDA 250 |
Autor |
Wiadomość |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17 Lip 2008, 23:54 Problem ze wzmakiem Blaupunkt GDA 250
|
|
|
Mam taki problem. Podlączałem dziś wzmaka pod głosniki Hertz ESK 165s i grało przez 10 minut. Po podłączeniu syków dioda power zgasła i zapałiła sie czerwona protect czy jakos tak.. Wyłącze radio na 15 sekund i włącze gra i znowu rozłańcza. + idzie od Aku - do budy Kable głosnikowe nowe. Zauważyłem tez że jak na radiu wyłacze tylne głosniki bo tak mam chincze podłączone i włącze radio na połowe to tez wzmaka wyłącza choc przez głosniki nic nie słychac. Co to może być? |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 00:39
|
|
|
Czyżby zabezpieczenie przeciwprzeciążeniowe? |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 00:55
|
|
|
czyli że co? Za słaby wzmak do głosników?? Wczesniej wzmak w mostku zasilał suba o mocy 350 W w RMS |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 01:06
|
|
|
pawloplus napisał/a: | Po podłączeniu syków |
Jeśli dobrze rozumiem, mowa o głośniczkach wysokotonowych?
Jeśli tak, to pamiętaj, że one mimo malutkich rozmiarów mogą mieć po 50-70W Podepniesz 2 i w skrajnym przypadku masz cięcie na 150W (RMS). No chyba, że wzmacniacz nie wyrabia na peakach...
A to, że zasilał suba o takiej mocy... jak się uprzesz, to wzmakiem 100W RMS zasilisz takiego suba - i też będzie grał. A podłączysz mniej głośników, to w peaku może siąść.
Dalej - nie znam Ciebie, ani Twoich umiejętności, ale zawsze istnieje szansa (bo i najlepszym to się zdarza), że się źle zepnie głośniki i impedancja zastępcza miast wyjść np. 4 Ohmy wynosi 1 Ohm. A tyle to chyba ani sprzęt do profesjonalnego car-audio nie zniesie. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 09:49
|
|
|
głośniki podłączone normalnie kabel 1,5 od wzmaka idzie pod drzwi a potem rozdziela sie za pomoca zwrotnic na wofer i syka równolegle. + do + i - do - Dodam że wofer ma oddzielna zwrotnice jak i syk |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 18 Lip 2008, 11:00
|
|
|
Chwilka... to ile w końcu tych zwrotnic masz?
Powinna być jedna, rozdzielająca sygnał na woofer i piszczka.
Jeśli te głośniki mają 'zwrotnice' z jednym wejściem i bez wyjść, to są to filtry.
Skąd takie podejrzenie? Jak producent takiego, czy innego głośnika (załóżmy, że piszczka) może zakładać jaki głośnik niskotonowy lub średnio-niskotonowy zechcemy wpiąć w instalację? Poza tym ciągnięcie kabla do woofera przez piszczek wydaje się kiepskim pomysłem... |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19 Lip 2008, 14:22
|
|
|
Hertz esk 165s miały oddzielna zwrotnice na syka oddzielna na woofer.. każdy głosnik oddzielna zwrotnica. Problem juz rozwiązany. Jedna zwrotnica robiła zwarcie |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 19 Lip 2008, 14:33
|
|
|
pawloplus - czyli każdy z 2 głośników miał oddzielne wyjście dla siebie ze wspólnej zwrotnicy :)
Jakby każdy głośnik miał dla siebie zwrotnicę, to przy zestawie odseparowanym musiałbyś mieć 4 zwrotnice (tak ja to rozumiałem i dlatego mi się to wydawało ciut bez sensu :) ) Ot, niuanse językowe.
W każdym razie dobrze, że problem rozwiązany, pozdrawiam :) |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 19 Lip 2008, 14:54
|
|
|
ten zestaw miał 4 zwrotnice.. Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
|