Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

PODLACZENIE PREDKOSCIOMIERZA SWAP NA VR6 (POMOCY)
Autor Wiadomość
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 10 Mar 2008, 17:34   PODLACZENIE PREDKOSCIOMIERZA SWAP NA VR6 (POMOCY)

Witam!!!!

potrzebuje pomocy.... juz wyjasniam o co chodzi.... kupilem licznik od golfa vr6



jest juz prawie podlaczony tylko jeszcze niepodlaczylem predkosciomierza..... w liczniku sa dwa piny ktore obsluguja predkosciomierz.... sa opisane jako WYJSCIE E-TACHO PREDKOSCIOMIERZA i WEJSCIE E-TACHO PREDKOSCIOMIERZA....... idac dalej .... do skrzyni musialem dokupic czujnik predkosciomierza ( niewiem dokladnie jak sie to nazywa wiec tak sobie to nazwalem;)...)



no i teraz musze to jakos polaczyc zeby to dzialalo??

w tym czujniku sa 3 bolce opicane tak



i teraz jak by ktos mogl mi to wszystko wytlumaczyc .... co gdzie jak podlaczyc??......


PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOSZEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

:kaput: notw

[ Dodano: Wto Mar 11, 2008 10:39 ]
ja sobie tak to rozkminilem ze pod wejscie e-tacho podpinam A......... pod wyjscie e-tacho podpinam - ...... a + podpinam do jakiegos plusa..........????
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
Ostatnio zmieniony przez Faza 13 Mar 2008, 12:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 11 Mar 2008, 20:22   

kuźwa..ale czad.. nie wiem
chyba zasilanie od aku +
reszta chyba idzie na predkosciomierz, czyli A na e-tacho wejscie. a chyba "-" na e-tacho wyjscxie.
jesli to przy skrzyni to tachopradnica to ma wzbudzenie od nap. stałego. czyli + aku
wyjscie to pewnie A i "-" ( a minus wspolny dla obwodu wbudzenia i sygnalowego
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Mar 2008, 20:43   

wg mnie to jest jak vss w fiescie, czyli jeden pin do zasilania +12V (aku), jeden to masa i trzeci to wyjscie (prostokąt) do licznika, czyli na wejscie licznika. Łukasz sprawdz czy między we-tacho a wy-tacho jest zwarcie czy nie, bo być może wy-tacho służy jedynie jako mostek dla np. kompa od silnika, ewentualnie czy nie pojawia sie na nim napięcie po przekręceniu stacyjki, a wtedy można by je podłączyć jako zasilanie tego czujnika w skrzyni.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 11 Mar 2008, 21:00   

szynszyl napisał/a:
chyba zasilanie od aku +
żle misiek - "+" to jest zasilanie po zapłonie (bezpośrednio od aku nie może być)
szynszyl napisał/a:
reszta chyba idzie na predkosciomierz, czyli A na e-tacho wejscie. a chyba "-" na e-tacho wyjscxie.
"A" to jest na wyjście na E-tacho bo wejście słuzy do przeprogramowania przebiegu licznika (chyba - lub na odwrót)
" - " to jest masa brana z dowolnego miejsca
_________________
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 11 Mar 2008, 21:12   

Łokmen napisał/a:
"A" to jest na wyjście na E-tacho bo wejście słuzy do przeprogramowania przebiegu licznika (chyba - lub na odwrót)

A jak już to na wejście e-tacho, sygnału z czegoś raczej się na wyjście czegoś nie podłacza.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Mar 2008, 22:21   

no tak jak piszą . jest to czujnik halla ze wzmacniaczem . Po zamontowaniu w skrzyni i podaniu na skrajne piny zasilania na środkowym bedzie pojawiać się impuls względem masy . Jego z tego co pamietam wpinasz w licznik a z licznika lecisz na komputer auta który masz albo i nie .tyle pamiętam z moich rozmyślań na temat MFA. Widze że u ciebie jest identycznie i zlicznika ma iść pod 65 pin w komputerze .
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 11 Mar 2008, 23:58   

czyli tak..... + pod stacyjke,...... - jako mase,...... A do wejscia e-tacho..... a wyjscie podpiac pod kompa.... tak to zrozumialem
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Mar 2008, 00:32   

dobrze :)
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 13 Mar 2008, 11:02   

predkosciomierz dziala :jupi: ..... DZIEKI WIELKIE ZA POMOC :) ...... tylko cos z obrotomierzem sie powalilo...... jak szybko naciskasz gaz do polowy to obrotomierz wykreca sie poza skale i dziwnie faluje a jak wykrecasz rownomiernie i powoli to na poczatku faluje a pozniej sie normuje i dobrze pokazuje.... za bardzo niewim o co chodzi

[ Dodano: Czw Mar 13, 2008 11:35 ]
tu jest filmik z tymi obrotami

http://www.youtube.com/watch?v=HXp00wJ-rF0

jak obejrzycie do konca to pod koniec filmu pojawia sie pikanie.... pika licznik i mryga cisnienie oleju.... czyzxbym cos zle podlaczyl???.... ps olej jest w normie:)
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Swap z escorta do fiesty!Pomocy!
Aero89 Mechanika 21 7 Paź 2008, 21:55
Gość
Brak nowych postów [MK3] swap !! wielki problem :? POMOCY !!
Kruku Elektryka 11 21 Paź 2008, 09:22
stafcio
Brak nowych postów [MK3] Swap fiesta z 1,6xr2i na 1.8xr2i zetec, pomocy
chudy Tuning mechaniczny 8 20 Mar 2009, 00:00
Gość
Brak nowych postów [MK3] Swap na 1.4 kostka komory silnika Fiesta/Escort Pomocy
golompower Elektryka 4 2 Sie 2009, 20:26
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.