PODLACZENIE PREDKOSCIOMIERZA SWAP NA VR6 (POMOCY) |
Autor |
Wiadomość |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10 Mar 2008, 17:34 PODLACZENIE PREDKOSCIOMIERZA SWAP NA VR6 (POMOCY)
|
|
|
Witam!!!!
potrzebuje pomocy.... juz wyjasniam o co chodzi.... kupilem licznik od golfa vr6
jest juz prawie podlaczony tylko jeszcze niepodlaczylem predkosciomierza..... w liczniku sa dwa piny ktore obsluguja predkosciomierz.... sa opisane jako WYJSCIE E-TACHO PREDKOSCIOMIERZA i WEJSCIE E-TACHO PREDKOSCIOMIERZA....... idac dalej .... do skrzyni musialem dokupic czujnik predkosciomierza ( niewiem dokladnie jak sie to nazywa wiec tak sobie to nazwalem;)...)
no i teraz musze to jakos polaczyc zeby to dzialalo??
w tym czujniku sa 3 bolce opicane tak
i teraz jak by ktos mogl mi to wszystko wytlumaczyc .... co gdzie jak podlaczyc??......
PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOSZEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: Wto Mar 11, 2008 10:39 ]
ja sobie tak to rozkminilem ze pod wejscie e-tacho podpinam A......... pod wyjscie e-tacho podpinam - ...... a + podpinam do jakiegos plusa..........???? |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
Ostatnio zmieniony przez Faza 13 Mar 2008, 12:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 20:22
|
|
|
kuźwa..ale czad.. nie wiem
chyba zasilanie od aku +
reszta chyba idzie na predkosciomierz, czyli A na e-tacho wejscie. a chyba "-" na e-tacho wyjscxie.
jesli to przy skrzyni to tachopradnica to ma wzbudzenie od nap. stałego. czyli + aku
wyjscie to pewnie A i "-" ( a minus wspolny dla obwodu wbudzenia i sygnalowego |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 20:43
|
|
|
wg mnie to jest jak vss w fiescie, czyli jeden pin do zasilania +12V (aku), jeden to masa i trzeci to wyjscie (prostokąt) do licznika, czyli na wejscie licznika. Łukasz sprawdz czy między we-tacho a wy-tacho jest zwarcie czy nie, bo być może wy-tacho służy jedynie jako mostek dla np. kompa od silnika, ewentualnie czy nie pojawia sie na nim napięcie po przekręceniu stacyjki, a wtedy można by je podłączyć jako zasilanie tego czujnika w skrzyni. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 21:00
|
|
|
szynszyl napisał/a: | chyba zasilanie od aku + | żle misiek - "+" to jest zasilanie po zapłonie (bezpośrednio od aku nie może być)
szynszyl napisał/a: | reszta chyba idzie na predkosciomierz, czyli A na e-tacho wejscie. a chyba "-" na e-tacho wyjscxie. | "A" to jest na wyjście na E-tacho bo wejście słuzy do przeprogramowania przebiegu licznika (chyba - lub na odwrót)
" - " to jest masa brana z dowolnego miejsca |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 21:12
|
|
|
Łokmen napisał/a: | "A" to jest na wyjście na E-tacho bo wejście słuzy do przeprogramowania przebiegu licznika (chyba - lub na odwrót) |
A jak już to na wejście e-tacho, sygnału z czegoś raczej się na wyjście czegoś nie podłacza. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 22:21
|
|
|
no tak jak piszą . jest to czujnik halla ze wzmacniaczem . Po zamontowaniu w skrzyni i podaniu na skrajne piny zasilania na środkowym bedzie pojawiać się impuls względem masy . Jego z tego co pamietam wpinasz w licznik a z licznika lecisz na komputer auta który masz albo i nie .tyle pamiętam z moich rozmyślań na temat MFA. Widze że u ciebie jest identycznie i zlicznika ma iść pod 65 pin w komputerze . |
|
|
|
 |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11 Mar 2008, 23:58
|
|
|
czyli tak..... + pod stacyjke,...... - jako mase,...... A do wejscia e-tacho..... a wyjscie podpiac pod kompa.... tak to zrozumialem |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Mar 2008, 00:32
|
|
|
dobrze |
|
|
|
 |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13 Mar 2008, 11:02
|
|
|
predkosciomierz dziala ..... DZIEKI WIELKIE ZA POMOC ...... tylko cos z obrotomierzem sie powalilo...... jak szybko naciskasz gaz do polowy to obrotomierz wykreca sie poza skale i dziwnie faluje a jak wykrecasz rownomiernie i powoli to na poczatku faluje a pozniej sie normuje i dobrze pokazuje.... za bardzo niewim o co chodzi
[ Dodano: Czw Mar 13, 2008 11:35 ]
tu jest filmik z tymi obrotami
http://www.youtube.com/watch?v=HXp00wJ-rF0
jak obejrzycie do konca to pod koniec filmu pojawia sie pikanie.... pika licznik i mryga cisnienie oleju.... czyzxbym cos zle podlaczyl???.... ps olej jest w normie:) |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
 |
|