
|
Przesunięty przez: szynszyl 17 Mar 2009, 18:40 |
[MK3] Swap fiesta z 1,6xr2i na 1.8xr2i zetec, pomocy |
Autor |
Wiadomość |
balon_18 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 13:44 [MK3] Swap fiesta z 1,6xr2i na 1.8xr2i zetec, pomocy
|
|
|
mam pytanie
musze robic ze swoim silniczkiem, zaczol mi brac olej, jest to model z 90r. 1,6 XR2i, lecz wczoraj bylem u znajomego i jego kumpel powiedzial mi ze ma silnik 1.8 zetec z 95r na zbyciu w bardzo dobrym stanie, i mam do Was pytanie odnosnie przekladki, czy sa jakies komplikacje z tym zwiazane, do silnika mial bym skrzynie, komputer no caly zestaw, tylko nie wiem co za tym idzie, i czy trudno to zrobic, czy wymagana jest zmiana jakis czesci w ukladzie kierowniczym, hamulcowym czy napedowym, no i tak ogolnie jak to wyglada, poniewaz mam sie brac za zrobienie ukladu kierowniczego i nie wiem czy czekac na te przekladke czy wtedy nie bede musial dokupic innych czesci, prosze Was o odpowiedź |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 13:54
|
|
|
W szukajce wpisz swap i wyskoczy mnóstwo odpowiedzi, które powinieneś doczytać, aby wiedzieć co i jak. Pierwsza którą znalazłem to użytkownik stafcio. Poczytaj dział projekty. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 14:34
|
|
|
zalezy z czego ten zeetec czy z escorta czy z fiesty jak z fiesty to p&p |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
balon_18 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 14:44
|
|
|
to jest silnik w bryle escorta, to co wtedy?? |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 14:48
|
|
|
na dzień dobry mocowania silnika... reszty nie wiem |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
balon_18 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 14:55
|
|
|
czy lepiej wlozyc taki sam 1,6 8v??, dozo potrezba dokladac do zmiany na 1.8?? |
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 15:04
|
|
|
1.6 to CVH a 1.8 to już Zetec co za tym idzie inne mocowania silnika,ECU, wiązka silnika itp... |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
balon_18 [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2009, 15:09
|
|
|
tak przy okazji moze mi ktos powiedzxiec dlaczego przy naglym ostrym dodaniu gazu na LPG potrafi mi strzelic w filtr powietrza?? |
|
|
|
 |
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2009, 00:00
|
|
|
od czego tak jest to nie pamietamale wiem ze nubira 2.0 ma taka sama przypadlosc tyle ze zgazowane nubiry tak juz maja i tam jak strzeli to zapiecia wywala i pucha do wymiany z tego co pamietam to w nubirze wine ponosi dolot ale u ciebie to nie wiem czemu moze jedz na regulacje |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|