[MK3] swap !! wielki problem :? POMOCY !! |
Autor |
Wiadomość |
Kruku

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 18:38 [MK3] swap !! wielki problem :? POMOCY !!
|
|
|
witajcie drodzy słuchacze, zabralem sie z darasem za pewien maly swapik , i nasz maly problem polega na tym ze nie wiemy co i jak z czym polaczyc !!
swap byl silnika 1,8 130 km z mk3 mialo to isc do mk3,5 mamy wszystko wsadzone i podpięte prócz w wiazki silnikowej z koma do wiazki wewnetrzerznej jedna kosta pasuje ale kolory kabli nie sa takie sam a dora kostak czarna 6 pin nie ma swojej drogiej polowy znaczy wisi luzno, silnik kreci lecz brak iskry, w mk3,5 jest imobilaizer!! dle pokazanai o co mi chodzi dolacze zwa zdiecia, lecz malo dokladne. moze ktos zna badz ma opis tych kabli byl bym wdzieczy za pomoc

  |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 23:35
|
|
|
dużo brązowych kabli znaczy tylko jedno w mk3.5 - immo. Jak masz wiązkę od mk3.5 to immo też lepiej załóż, co za tym idzie kluczyki i stacyjkę także najlepiej wymienić. Czyli zamki również. Bez tego ani mru mru. Brak iskry spowodowany jest właśnie immo.
A i rozumiem, że komputer z immo też zaszczepiłeś? (znajduje się w desce rozdzielczej nad stopami pasażera, koło samego słupka. Taki coś a'la komputer, lecz z samymi brązowymi kablami dochodzącymi. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
Kruku

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 281 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 00:06
|
|
|
nie wiem czy ja moze zle napisalem alebo cos
mam caal fieste mk3,5 w ktrej padl silnik 1,1 i na meijsce tego silniczka kosiarki ma przyjsc 1,8 130 km ale z fiesty mk3 i tu tkwi problem, bo imo zostalo orginalne z mk3,5 tylko silnik i woazka silniak z kompem sa inne czy to moze byc przyczyna tego ze nie ma iskry ? |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 08:23
|
|
|
a ja mam dziwne wrazenie ze jest to wtyczka od wtryskow i cewki mam cala instalacje wew jak i silnika z futury i musze to wygrzebac bo sprawdzic czy mam racje |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 09:29
|
|
|
Mafios a ja kjest u ciebie?? masz 2 wtyczki wychodzace z wiazki wnetrza?? czy standardowo jedna?? zrobie dokladne zdjecia moze da rade jakos zdiagnozowac z czego to sa kable?? p owypowiedzi odynca mam rozumiec ze immo jest zewnetrzny i zmiana kompa i cąłej wizaki silnika nie powinna wplynac na to ze odcina nam iskre? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 10:02
|
|
|
u mnie 1 dzis zrobie zdjecie instlki futra i instalki silnika futra |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 10:50
|
|
|
spox czekamy |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 12:45
|
|
|
A komp jest po 94? Bo z tego co pamiętam, to immo też w kompie chyba jest czy się myle?
Czy komputery między mk3 a mk3.5 były wymienne?
[ Dodano: Sro Paź 08, 2008 11:46 ]
Kiedyś coś było na forum i nie wiem, czy to czasem Mafia nie przerabiał...
z tego co się nie mylę, to komputery z mk3 można do mk3.5 ale odwrotnie już nie.... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 36 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 14:25
|
|
|
nooo bo silnik z całą wiązka i kompem jest sprzed 94 a cały samochód (reszta) jest 96
ale pewien byłem ze ta cała fiesta niema immo;/ |
_________________ cyyyklon
 |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 14:27
|
|
|
gaszu kiedyś opisywał w swoim temacie przeróbki instalacji (i nie tylko) z mk3 na mk 3.5.
Daras przecież Wy do gasza chyba macie blisko, nie?
P.S. Tak, informacja o immo jest w komputerze! |
|
|
|
 |
Mafios
Junior Admin

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 42 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2813 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 15:30
|
|
|
no to macie chlopy
instalacja wew futury i silnika i jest ta dodatkowa wtyczka
   
dlatego inna bo edis w mk3,5 w ziutkach byl juz w kompie |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
 |
|