Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Eibach -40mm, a H&R -40mm
Autor Wiadomość
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Sie 2007, 13:30   Eibach -40mm, a H&R -40mm

Obecnie mam zalozone Eibachy -40mm (prawdopodobnie ;)) ), jest nizej i sztywniej, ale dostalem w lapki spezyny H&R tez -40mm i interesuje mnie porownanie tych sprezyn - ktore lepsze i do jakich zastosowan?, ktore twardsze?
wiem ze moglbym zamontowac i sprawdzic ale jakos wizja wymontowania i ponownego montazu 4 sprezyn tylko po to zeby zobaczyc jak sie jezdzi mi sie nie usmiecha - wiec moze ktos z forumowiczow jest w stanie udzielic mi jakichs cennych informacji? :D

Eibachy maja numery: przod - 5050508, tyl - 5050509
H&R - przod - 29719 VA, tyl - 29719 HA
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 1 Sie 2007, 13:36   

a kolory ?
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Sie 2007, 14:31   

eibachy niebieskie, H&R czarne
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Sie 2007, 20:46   

Wiec eibachy masz z pakietu RS forda.

HR jest to bardzo twarda sprężyna, jeszcze nie widziałem żeby były miekie. zasadniczo są to bardzo porównywalne sprężyny. co prawda podejrzewam że pakiet RS był jednak nastawiony na jakiś tam konfort wiec sądze że HR bedzie twardszy.

Ja mam Eibacha ProKit -35 i jest twardy choć bede go chyba zmieniał ze względu na obniżenie środka twardosci i po to żeby auto jednak mniej sie bujało miedzy zmianami biegów. ale gdybym miał auto do rajdowania to uważam ze to bardzo dobry wybór.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 1 Sie 2007, 20:47   

kiedys gdzies słyszałem ze twardosciowo ma się to tak od najbardziej komfortowego to twardego
czarny-czerwony -niebieski -żółty
nie pytajcie sie jednak gdzie lądują srebrne i zielone sprengole ...i czy jeszcze ktokolwiek trzyma sie tej gany twardosci
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 1 Sie 2007, 20:52   

Loy raczej nie bo Apex jest żółty a jest to typowa streetowa sprężyna która jest stosunkowo miękka. A ja w Mazdzie 323 mam czarnego HR-a i jest kurrrewsko twardy, Weitek robi zielone tylko, a vogland (różowe/śliwkowe). Wiec kolor raczej nie ma nic do rzeczy
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 2 Sie 2007, 01:47   

ja mam czerwone H&R i nie powiem ze jest przyjemnie na drodze (dosłownie wyrywa wątrobe i nerki na nierównosciach) - ale na torze to już inna bajka doskonale sie spisują bo auto lata jak po szynach (sprawdzone oragnoleptycznie podczas tegorocznego zlotu pod radomiem)
_________________
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Sie 2007, 09:10   

no to widze ze jednak bede musial je zalozyc i przetestowac bo zdania sa podzielone ;)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Sie 2007, 09:30   

squadak napisał/a:
no to widze ze jednak bede musial je zalozyc i przetestowac bo zdania sa podzielone ;)


niestety nie masz innego wyjścia :ok:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 2 Sie 2007, 18:03   

Ja tez mam czerwone H&R (one sa na -25mm) wiec na drodze jest troche masakrycznie w szczegolnosci w polaczeniu z oponami 195/45/15, ale z drugiej strony samochod b. dobrze sie prowadzi, jest stabilny w gornym zakresie predkosci (max co pocisnalem to licznikowe 200 i prowadzil sie lepiej niz niejedno nowe auto a dla porownania mam Megane II 1.6 i ono plywa juz przy 170...), no i przy odpowiednio dobranych amorach polyka zakrety jak szalony...
_________________
HyHy:)
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Sie 2007, 10:33   

Zalozone, potestowane w Limanowej na KJSie... i powiem tak:
- przod podobnie jak Eibachy, moze minimalnie twardszy
- tyl twardszy znacznie, pewnie dlatego ze Eibachy sa 'bardziej' progresywne, H&R sa betonowe od razu ;)

wiec puki co zostaje na H&R :D
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 2 Wrz 2007, 22:32   

a nie sprzedajesz tych eibachów?? :fox:
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Wrz 2007, 10:04   

narazie jeszcze nie, musze troche wiecej pojezdzic na tych H&R, a puki co nie mam czasu - fiesta stoi i czeka na zbawienie czyli az skonczymy prace budowlane w domu ;)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 9 Lut 2010, 20:30   

Tak żeby nie zakładać nowego tematy odświeżę stary.
Wie ktoś ile obniżają czerwone Eibachy w stosunku do serii. I czy można je zakładać z seryjnymi amorami?
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Lut 2010, 20:48   

anjko, - uderz do Loya - on to po kolorach rozpoznawał chyba .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 38
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 9 Lut 2010, 20:53   

Z tego co wiem to czerwone obniżają o 50 mm.
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 10 Lut 2010, 14:23   

a ja słyszałem ze o 40 :-P mozna zakladac z seryjnymi amorami, przynajmnie ja tak miałem .... a tak mniej wiecej futura wyglada na tych sprezynach i amorach gazowych sachsa... i widac ze to az taka kolosalna gleba nie jest
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Lut 2010, 23:42   

anjko napisał/a:
Tak żeby nie zakładać nowego tematy odświeżę stary.
Wie ktoś ile obniżają czerwone Eibachy w stosunku do serii. I czy można je zakładać z seryjnymi amorami?

A jak się maja te czerwone do niebieskich RS ?
Czerwone są nieco niższe, tak? A jak charakterystyka pracy ? Progresywne jak niebieski RS ? Czy sztywniejsze?

anjko chcesz się zamienić ?

FiFa, na jakich oponach ?
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13 Lut 2010, 23:55   

Piter, ja chciałem kupić czerwone z tąd moje pytanie było.
Dokładnie te http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=45833

Z tego co wiem to jeszcze są do sprzedania. Jak byś je kupił to ja odkupie od Ciebie niebieskie :)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Lut 2010, 00:45   

Chciałbym się tylko najpierw dowiedzieć jaka będzie różnica w porównaniu do niebieskich.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK6] Obniżanie zawieszenia - 35-40mm...
Czy podejdą inne springi ?
pawel30w Tuning mechaniczny 15 19 Lis 2010, 08:48
yarbin
Brak nowych postów [MK4] Obniżenie 60mm-40mm zawiasem ta technix
zajac1990 Tuning mechaniczny 3 22 Maj 2013, 21:12
modell1
Brak nowych postów Sprężyny APEX -40mm - siedzą deczko luźnie w gnieździe amora
(jak się dowiem co i jak to temat do usunięcia)
Peedro Tuning mechaniczny 6 7 Maj 2008, 15:08
PumaRST
Brak nowych postów ST 150 - Eibach
Jondi Tuning mechaniczny 7 29 Lut 2016, 23:29
Jondi
Brak nowych postów sprężyny eibach co to za model??
Misior Tuning mechaniczny 0 15 Gru 2006, 12:43
Misior


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.