Eibach -40mm, a H&R -40mm |
Autor |
Wiadomość |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Sie 2007, 13:30 Eibach -40mm, a H&R -40mm
|
|
|
Obecnie mam zalozone Eibachy -40mm (prawdopodobnie ), jest nizej i sztywniej, ale dostalem w lapki spezyny H&R tez -40mm i interesuje mnie porownanie tych sprezyn - ktore lepsze i do jakich zastosowan?, ktore twardsze?
wiem ze moglbym zamontowac i sprawdzic ale jakos wizja wymontowania i ponownego montazu 4 sprezyn tylko po to zeby zobaczyc jak sie jezdzi mi sie nie usmiecha - wiec moze ktos z forumowiczow jest w stanie udzielic mi jakichs cennych informacji?
Eibachy maja numery: przod - 5050508, tyl - 5050509
H&R - przod - 29719 VA, tyl - 29719 HA |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 1 Sie 2007, 13:36
|
|
|
a kolory ? |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 1 Sie 2007, 14:31
|
|
|
eibachy niebieskie, H&R czarne |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Sie 2007, 20:46
|
|
|
Wiec eibachy masz z pakietu RS forda.
HR jest to bardzo twarda sprężyna, jeszcze nie widziałem żeby były miekie. zasadniczo są to bardzo porównywalne sprężyny. co prawda podejrzewam że pakiet RS był jednak nastawiony na jakiś tam konfort wiec sądze że HR bedzie twardszy.
Ja mam Eibacha ProKit -35 i jest twardy choć bede go chyba zmieniał ze względu na obniżenie środka twardosci i po to żeby auto jednak mniej sie bujało miedzy zmianami biegów. ale gdybym miał auto do rajdowania to uważam ze to bardzo dobry wybór. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 1 Sie 2007, 20:47
|
|
|
kiedys gdzies słyszałem ze twardosciowo ma się to tak od najbardziej komfortowego to twardego
czarny-czerwony -niebieski -żółty
nie pytajcie sie jednak gdzie lądują srebrne i zielone sprengole ...i czy jeszcze ktokolwiek trzyma sie tej gany twardosci |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 1 Sie 2007, 20:52
|
|
|
Loy raczej nie bo Apex jest żółty a jest to typowa streetowa sprężyna która jest stosunkowo miękka. A ja w Mazdzie 323 mam czarnego HR-a i jest kurrrewsko twardy, Weitek robi zielone tylko, a vogland (różowe/śliwkowe). Wiec kolor raczej nie ma nic do rzeczy |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 2 Sie 2007, 01:47
|
|
|
ja mam czerwone H&R i nie powiem ze jest przyjemnie na drodze (dosłownie wyrywa wątrobe i nerki na nierównosciach) - ale na torze to już inna bajka doskonale sie spisują bo auto lata jak po szynach (sprawdzone oragnoleptycznie podczas tegorocznego zlotu pod radomiem) |
_________________
 |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Sie 2007, 09:10
|
|
|
no to widze ze jednak bede musial je zalozyc i przetestowac bo zdania sa podzielone |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 2 Sie 2007, 09:30
|
|
|
squadak napisał/a: | no to widze ze jednak bede musial je zalozyc i przetestowac bo zdania sa podzielone |
niestety nie masz innego wyjścia |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 2 Sie 2007, 18:03
|
|
|
Ja tez mam czerwone H&R (one sa na -25mm) wiec na drodze jest troche masakrycznie w szczegolnosci w polaczeniu z oponami 195/45/15, ale z drugiej strony samochod b. dobrze sie prowadzi, jest stabilny w gornym zakresie predkosci (max co pocisnalem to licznikowe 200 i prowadzil sie lepiej niz niejedno nowe auto a dla porownania mam Megane II 1.6 i ono plywa juz przy 170...), no i przy odpowiednio dobranych amorach polyka zakrety jak szalony... |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 10:33
|
|
|
Zalozone, potestowane w Limanowej na KJSie... i powiem tak:
- przod podobnie jak Eibachy, moze minimalnie twardszy
- tyl twardszy znacznie, pewnie dlatego ze Eibachy sa 'bardziej' progresywne, H&R sa betonowe od razu
wiec puki co zostaje na H&R |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 2 Wrz 2007, 22:32
|
|
|
a nie sprzedajesz tych eibachów?? |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Wrz 2007, 10:04
|
|
|
narazie jeszcze nie, musze troche wiecej pojezdzic na tych H&R, a puki co nie mam czasu - fiesta stoi i czeka na zbawienie czyli az skonczymy prace budowlane w domu |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 9 Lut 2010, 20:30
|
|
|
Tak żeby nie zakładać nowego tematy odświeżę stary.
Wie ktoś ile obniżają czerwone Eibachy w stosunku do serii. I czy można je zakładać z seryjnymi amorami? |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 9 Lut 2010, 20:48
|
|
|
anjko, - uderz do Loya - on to po kolorach rozpoznawał chyba . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
mikolaj_r

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 38 Dołączył: 25 Paź 2005 Posty: 397 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 9 Lut 2010, 20:53
|
|
|
Z tego co wiem to czerwone obniżają o 50 mm. |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 10 Lut 2010, 14:23
|
|
|
a ja słyszałem ze o 40 mozna zakladac z seryjnymi amorami, przynajmnie ja tak miałem .... a tak mniej wiecej futura wyglada na tych sprezynach i amorach gazowych sachsa... i widac ze to az taka kolosalna gleba nie jest  |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 23:42
|
|
|
anjko napisał/a: | Tak żeby nie zakładać nowego tematy odświeżę stary.
Wie ktoś ile obniżają czerwone Eibachy w stosunku do serii. I czy można je zakładać z seryjnymi amorami? |
A jak się maja te czerwone do niebieskich RS ?
Czerwone są nieco niższe, tak? A jak charakterystyka pracy ? Progresywne jak niebieski RS ? Czy sztywniejsze?
anjko chcesz się zamienić ?
FiFa, na jakich oponach ? |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13 Lut 2010, 23:55
|
|
|
Piter, ja chciałem kupić czerwone z tąd moje pytanie było.
Dokładnie te http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=45833
Z tego co wiem to jeszcze są do sprzedania. Jak byś je kupił to ja odkupie od Ciebie niebieskie |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Lut 2010, 00:45
|
|
|
Chciałbym się tylko najpierw dowiedzieć jaka będzie różnica w porównaniu do niebieskich. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
|