Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś
13 Mar 2008, 20:50
MK6 1.3 60km > 75+ km
Autor Wiadomość
Amor Latino
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lip 2007, 09:22   MK6 1.3 60km > 75+ km

Jezeli ktos jest szczesliwym posiadaczem fiesty mk6 1.3, która pochodzi z Niemiec i ma silnik 1.3 to najprawdopodobniej jest on zblokowany :) wynika to z tego, ze OC w Niemczech placone jest od mocy silnika, nie pojemnosci. Blokada mocy polega na ograniczeniu otwarcia przepustnicy (otwiera sie ona do 1/2).

1. Rozkrecamy przepustnice i ulamujemy plastikowy bolec ograniczajacy zakres jej ruchow
2. Odkrecamy metalowy ogranicznik pod pedalem gazu
3. Naciagamy delikatnie linke gazu
4. Montujemy filtr stozkowy obok silnika i oslaniamy go rura (niepochlaniajaca ciepla), ktora kierujemy do wlotow powietrza na zderzaku (wiem, ze filtr to wies, ale w tym silniku naprawde duzo daje)

Efekt: Objezdzam na lotnisku brata sluzbowego golfa 3 (1.4 po tuningu - 90km wynik z hamowni) o jakies 20m (na dystansie kilometra) i do tego na felgach 17' i oponach 215, a brat na zwyklych 175/14 :)
Samochod wchodzi od razu na 5000 obrotow bez zadnego mulenia :)

Narazie nie zanotowalem znacznych wzrostow spalania.

P.S. Poprawie przepustnice (teraz otwiera sie na 4/5) i pojade na hamownie :) (tak z ciekawosci :D ) Nie wiem dokladnie jaka mam moc, ale mysle, ze okolo 75km

P.S.2 Zeby nie bylo nieporozumien, nie uwazam, ze jest to teraz super rakieta, ale da sie nim normalnie jechac na trasie, bez problemow z wyprzedzaniem ciezarowek jak poprzednio :)
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 28 Lip 2007, 10:32   

milo mili... fajnie jest dowiadywac sie o takich bajerach. fakt, ze w mk4 juz ktos na forum to odkryl, ale nie spodziwalem sie tego samego w mk6 :-)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
WooYownik 
Prince of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 1130
Skąd: Pluton
Wysłany: 28 Lip 2007, 11:28   

mhhh no jesli ja kupowalem 1.3 w Polsce i ma 68 KM wiec mysle ze tak na dzien dobry nie przeskoczysz tego ... jesli sie uda (czyt. potwierdzi to wykres z hamownii) to zobacze czy u mnie cos sie da pokombinowac ...
_________________

 
 
Amor Latino
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lip 2007, 12:59   

wersje 1.3 60km i 1.3 70km ma ten sam silnik (te same wymiary cylindrow i cisnienie).
1.3 60km ma maksymalna moc przy 5000 obrotow, natomiast 1.3 70km przy 5600 co tylko potwierdza teze, ze przepustnica jest zablokowana. Zreszta widze roznice, bez problemu osiagam 150km/h a poprzednio nie moglem do 120 bujnac maszyny. Z twoja 1.3 68 km nic nie zrobisz, bo tam masz odblokowana przepustnice, mozesz troche podciagnac linke i usunac ten metal z pod pedalu, bo sprawdzalem i w twojej wersji tez przepustnica nie otwiera sie calkowicie, ale i tak duzo bardziej niz w tej 60km
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Lip 2007, 15:01   

hmm fajnie by było gdybys schamował auto i jeżeli przyrost będzie faktycznie tak znaczny to obfotogafował całą operacje krok po kroku . Wtedy bysmy mieli poradnik jak krok po kroku odzyskać konie w mk6 :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Amor Latino
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lip 2007, 19:34   

kilka poprawek i sie tym zajme :)
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 28 Lip 2007, 20:22   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
hmm fajnie by było gdybys schamował auto i jeżeli przyrost będzie faktycznie tak znaczny to obfotogafował całą operacje krok po kroku . Wtedy bysmy mieli poradnik jak krok po kroku odzyskać konie w mk6 :)


przecie w mk4 jest tak samo...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 28 Lip 2007, 21:01   

odyniec napisał/a:
Żółwik Tuptuś napisał/a:
hmm fajnie by było gdybys schamował auto i jeżeli przyrost będzie faktycznie tak znaczny to obfotogafował całą operacje krok po kroku . Wtedy bysmy mieli poradnik jak krok po kroku odzyskać konie w mk6 :)


przecie w mk4 jest tak samo...

Ale dobrze wiedziec ze jest taka mozliwosc nie tylko w MK4 ale i MK5 oraz 6... wiec taki post nie za bardzo ma bytnosci... jak bede mial chwilke to zerkne na auto date zeby zweryfikowac calosc czy tak to wyglada czy tez nie... bo mam opisy na polske jak i na niemcy oraz fancje :)
_________________

 
 
 
Amor Latino
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lip 2007, 21:36   

Fiestka po odbloku spalila mi 6.5L/100km w trybie mieszanym :D (mniej niz poprzednio o litr) paliwko PB 98, duzo wstawialem, praktycznie caly czas 4000+ obrotow.
 
 
cywek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 43
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 131
Skąd: Toruń
Wysłany: 28 Lip 2007, 23:24   

U mnie z mocą podobnie jak u WooYownika, ostatnio jak wjeżdżałem do Bydgoszczy od strony Poznania to na baaardzo długiej prostej (droga ekspresowa bodajże) coś pod 160 podchodziło i na tym koniec. Dalej już nie ciągnąłem, bo ograniczenie do 70ciu się zbliżało i żal by było spotkać radiowóz :he: ale wątpię by dało radę więcej wycisnąć.
_________________
Ocena nauczyciela
Ocena szkoły
Opinie o nauczycielu
 
 
WooYownik 
Prince of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 1130
Skąd: Pluton
Wysłany: 28 Lip 2007, 23:44   

cywek napisał/a:
U mnie z mocą podobnie jak u WooYownika, ostatnio jak wjeżdżałem do Bydgoszczy od strony Poznania to na baaardzo długiej prostej (droga ekspresowa bodajże) coś pod 160 podchodziło i na tym koniec. Dalej już nie ciągnąłem, bo ograniczenie do 70ciu się zbliżało i żal by było spotkać radiowóz :he: ale wątpię by dało radę więcej wycisnąć.


1.3 68 KM wedlug ksiazki na 4 biegu osiaga 161 km/h, jak beda jakies fotki to sprobuje u siebie zrobic to wszystko ... ale watpie ze cos lepiej bedzie...
_________________

 
 
Napster 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 18
Skąd: 25 km od Piły
Wysłany: 28 Lip 2007, 23:51   

Gdybym miał nie zajechane sprzęgło to byśmy mogli stanąć na kresce na lotnisku zeby sprawdzic jak sie zbiera to 1.3 :) ale.. :sad: :D
_________________


była: Fiesta 1.4i 71KM (klasyka!!!)
była: Civic EG4 1.5 MPFI 101KM
jest: CRX ED9 :] www.ED9.glt.pl


Sentyment do Fiesty pozostał...
 
 
Kedar
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sie 2007, 20:34   

Witam

Ja mam moją Fiestke 1.3 sprowadzoną z Francji która podobno ma 70KM , może i z nią da sie zrobićt aki manewr z przepustnicą, prosze o odp.

Pozdrawiam
 
 
Amor Latino
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sie 2007, 09:56   

masz odblokowana wersje to duzo przy niej nie zrobisz, rozkrec przepustnice i zobacz czy sie cala otwiera jak dajesz do dechy
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Sie 2007, 19:21   

W auto Data jest tylko adnotacja odnosnie mocy jednostki... :he: nic wiecej nie wspomnieli...
_________________

 
 
 
Kedar
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sie 2007, 23:46   

Ok jutro zaglądam co z tą przepustnicą mam nadzieje że cośsie da z nią zrobić a tak przy okazji moze macie jakieś pomysły na usprzwnienie tego silniczka oczywiście oprócz swapa bo to jak na razie nie wchadzi w gre banghead
 
 
cywek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 43
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 131
Skąd: Toruń
Wysłany: 13 Mar 2008, 20:38   

Cytat:
Ok jutro zaglądam co z tą przepustnicą mam nadzieje że cośsie da z nią zrobić a tak przy okazji moze macie jakieś pomysły na usprzwnienie tego silniczka oczywiście oprócz swapa bo to jak na razie nie wchadzi w gre banghead


halo halo, co to za cisza, tyle czasu minęło i bez postępu ? :9:
_________________
Ocena nauczyciela
Ocena szkoły
Opinie o nauczycielu
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 13 Mar 2008, 20:50   

Nieaktywny od 7 miechów temat z ostatnim postem kolesia z logowaniem w listopadzie :| .

Spodziewasz się czegos w stylu 2.0 ZT ? Czy po prostu z nudów obgryzasz paznokcie u nóg ?


Zamknę na wszelki wypadek bo zaraz nam siętasiemiec zrobi . Jakby ktoś chciał cuś konstruktywnego dodać to niech napisze a otworzymy .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.