
|
[MK3] Uszczelniacze zaworów - wymiana |
Autor |
Wiadomość |
Fornal
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 25 Maj 2004 Posty: 38 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 27 Gru 2006, 10:16 [MK3] Uszczelniacze zaworów - wymiana
|
|
|
Czytałem wcześniejsze posty na forum i mam pytanie czy przy wymianie uszczelniaczy jest koniczny demontarz głowicy? U mnie sytuacja wygląda następująco: ginął mi olej, powodem z pewnością był wyciek spod koła pasowego, wymieniłem zimmering i po kłopocie, prawie, bo olej dalej ginie. Pojechałm do majstra, sprawdzić kompresje, na trzech cylindrach po 100%, na jednym ponad 80, czyli pierścienie ok, dlatego też obstawiam za uszczelniaczami. Mechanior powiedział, że trzeba ściągać głowice i koszt to conajmniej 300zł., ale jak czytałem na forum, niektórzy piszą, że nie ma konieczności ściągania głowicy, jak właściwie sprawa wygląda, dzięki cześć. |
_________________ wcześniej mk2 1.6D '84
teraz mk3 1.1i '91 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2010, 18:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
sgarwa
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 49 Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 17 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 27 Gru 2006, 11:44
|
|
|
ponoć jest sposób bez inwazyjny. Biorą świecę wywalają porcelankę, do niej montują przewód do sprężarki (spawają aby się trzymał) i to wkręcają. Dalej już się można domyśleć. Mają takie domowe metody co niektórzy i cena wtedy wynosi 150 zł. |
|
|
|
 |
anjko

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 27 Gru 2006, 19:42
|
|
|
Wykręca sie świece i wkłada sie do cylindra jakis wygiety drut zeby poderzec zawór a od góry odbezpieczasz wyciągasz spreżyne i wymieniasz uszczelniacz po wszesniejszym sciągnieciu pokrywy zaworów oczywiscie i tak ze wszystkimi zaworami na wszystkich cylindrach. W tym silniku nie jest to zbyt skomplikowane i nie powinno kosztowac wiecej niz 100 zł za robote uszczelniacze 10 zł max i ewentualnie 8 zł za uszczelke zaworów. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
 |
Fornal
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 42 Dołączył: 25 Maj 2004 Posty: 38 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 29 Gru 2006, 00:17
|
|
|
Aha czyli żeby było taniej to mam szukać takiego, który będzie wiedział jak zrobić to bez ściągania głowicy. To poszukam takowego, może się jakiś znajdzie. Dzięki za wyjaśnienia. |
_________________ wcześniej mk2 1.6D '84
teraz mk3 1.1i '91 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|