Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zarzucanie tyłem w zakrętach
Autor Wiadomość
tobik
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lis 2006, 23:12   [MK3] Zarzucanie tyłem w zakrętach

sprawa wglada tak. mam mk3 z 92 roku i gdy wchodze w zakret to zarzuca mi czasem tyl ale nie zawsze i wydaje mi sie ze tyl mnie wyprzedza a poza tym wali z tylku na dziurach czyli chyba amory wysiadly. auto mam od 5 dni a ma przejechane 168 tys
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Mar 2010, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawloplus 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39
Dołączył: 24 Kwi 2006
Posty: 297
Skąd: Lublin
Wysłany: 9 Lis 2006, 23:17   

amorki... Mam to samo. Narazie wsadzilem gumy w spreżyny i jest troche lepiej. Sprawdz jeszcze cisnienie w oponkach ale na 90% amorki ewentualnie tuleje te metalowo gumowe w belce ci poszly
_________________
Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....

THE END
 
 
 
tobik
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lis 2006, 23:46   

cisnienie mam gut. nawe dalem po 2 bary a powinno byc 1,8
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 9 Lis 2006, 23:52   

przejedź się po kostce brukowej takiej w miarę nierównej bądź po drodze z dziurami ale koniecznie na zakręcie i jak będzie zarzucało to znaczy że amorki odmawiają posłuszeństwa.
bądź stan przy aucie na postoju i wciśnij z całej siły tył na dół i puść. jak wróci za 1 razem to spoko, jeśli zaś będzie się jeszcze bujał to już 100% amorki mówią dobranoc.


bte rzecz możliwa do zrobienia samemu/z małą pomocą osoby drugiej. więc po co przepłacac? :-)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
_-MoKrY-_ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2005
Posty: 211
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Lis 2006, 10:07   

zajrzyj jeszcze w tylne nadkola i od spodu auta, jak zobaczysz tłuste plamy na amortyzatorze to się nawet nie zastanawiaj! amorki do wymiany, pamiętaj aby wymieniać parami a jak masz dużo kasy (pewnie nie, bo żaden właściciel nie może narzekać ze mu się przelewa :( fiesty to pożeracze kasy, ale za to z dusza hihi) to wymień wszystkie 4
tylko delphi nie kupuj!
_________________
 
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 10 Lis 2006, 11:20   

Ja bym jednak stawiał na tuleje belki (jak Pawlo). Ma duży luz i na zakręcie tylne zawieszenie "skręca". Wtedy tył auta idzie w bok.
Jak w aucie są z tyłu wahacze (np. japończyki) to potrafią wtedy "tańczyć lambadę" :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.