
|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 2 Maj 2006, 18:23 |
Przygotowanie do rajdów , Homologacja |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 19 Wrz 2004, 19:13 Przygotowanie do rajdów , Homologacja
|
|
|
A wiec homologacja przyszla. No i raczej rozczarowanie. W a grupie we fiescie mozna zrobic na prawde niewiele. Zawory musza zostac seryjne. Walek mozna zmienic byle skok zaworu nie przekraczal 10,9mm a wiec ciut wiecej niz seria. Tu mozna tylko czasy otwarcia miec ostre. Kolka musza byc 13' !!!! I to chyba najgorsza dla mnie informacja, ale mowi sie trudno. Skrzynia ma homologowane tylko seryjne przelozenia poszczegolnych biegow, na szczescie jest dozwolone dosc duzo przelozen glownych. Niestety ogolnie ksiazka jest bardzo skapa wiec trzabedzie sie niezle nameczyc aby silniczek nabral wigoru... Wtrysk musi zostac EFI, zadne dwugardzielowy Weber nie wchodzi w gre, na szczescie jak sie okazalo EFI ma regulowane cisnienie paliwa wiec tu mozna sobie je zwiekszyc. Jesli ktos jest zainteresowany jakimis dodatkowymi szczegolami (pablonas ) to piszcie.
Pozdrawiam. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 12 Cze 2006, 09:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 19 Wrz 2004, 21:35
|
|
|
Łokmen w ksiazce homologacyjnen fiesty mk III XR2i do A grupy podane sa oryginalne przelozenia poszczegolnych biegow i okolo 8 przelozen glownych. Nie ma innej mozliwosci. Poszczegolpne biegi musza miec takie przelozenie jak w homologacji a jest podane po 1 na kazdy bieg. Mozna natomiast mieszac przelozeniami glownymi. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|