[MK3] RS1800 budowa rajdówki |
Autor |
Wiadomość |
Markz

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 29 Lis 2013, 14:27
|
|
|
Wiem ze trzeba mieć boczki i deske, troche juz jezdze . Mam wszystko z mojej XRki lezeć, więc z czerwonej moge wszystko opchac |
|
|
|
 |
Markz

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 29 Sty 2014, 18:36
|
|
|
prace idą powoli ale ciągle do przodu
troche budy juz obspawanej, maty pozdzierane i rury na klatke zamówione
jakas rada czym oczyscic resztki mat wygluszających?
a tu maly recykling fotela z fiesty
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 2 Lut 2014, 13:35
|
|
|
WIesz co nie wiem jak inni ale ja zawsze usuwam je do konca i jedyny garazowy zanny mi sposob to duzo szmat, nitro i dlutko. Jedziesz nitro na szmacie a jak gdzies zostalo wiecej to pomagasz sobie dlutkiem. Niewdzeczna robota niestety |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Markz

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 4 Lut 2014, 21:20
|
|
|
Qzyn popróbowałem dzis róznych metod i chyba przelece te resztki szlifierką z szczotką drucianą.
a po zdarciu mat wygłuszających pojawiła sie JEDYNA mała dziura więc wyciełem całą rdze az została zdrowa blacha
I zaspawane już (spawów nie szlifuje bo to rajdówka i będzie zasłonięte)
 |
|
|
|
 |
Markz

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 11 Lut 2014, 21:26
|
|
|
i porządek z matami wygłuszającymi zrobiony
[ Dodano: Pią Sty 09, 2015 21:14 ]
Zapomniałem o temacie a prace posuneły sie bardzo do przodu. Robie przy rajdówce wszystko sam (od klatki przez obspawywanie budy, mocowania kubłów, aku, hydrołapy, tworzenie kolektora, przekopanie całej elektryki do swapa i wielu innych rzeczy
No to teraz duza porcyjka zdjęć i krótki opisik do nich
pod maską było tak:
potem:
i efekt końcowy:
a tu poszczególne etapy budowy klatki:
kubełki i wnętrze:
nowy zawias:
materiał na płyte pod silnik (alu 8mm):
tworzenie mocowania aku:
odnowienie baku:
wymieniłem skrzynie na tą z 1,3 więc i nowe sprzęgło wpadło
tworzenie kolektora z escorta rsa pod zeteca:
wpadły zderzaki z mojej starej rs1800:
przymiarka hydrołapy i dzisiaj zrobiłem mocowanie:
 |
Ostatnio zmieniony przez Markz 9 Sty 2015, 21:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 10 Sty 2015, 16:30
|
|
|
ładnie dobra robota. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Markz

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34 Dołączył: 16 Mar 2012 Posty: 251 Skąd: Zdzieszowice
|
Wysłany: 4 Paź 2017, 20:06
|
|
|
Dawno mnie tu nie było, ale Fieste nadal mam Daję dużą frajdę z jazdy i cieszy bez awaryjnością choć życia lekkiego nie ma bo ciągle jest katowana. Dzięki temu dorobiła się dachu nad głową.
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.