Swap z 1.6 16v na rs2000 wiązka silnika |
Autor |
Wiadomość |
wolverinexxx
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 49 Skąd: Paczków
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 21:44 Swap z 1.6 16v na rs2000 wiązka silnika
|
|
|
Witam
Szukam pomocy przy połączeniu wiązki silnika z rs2000 pochodzącej z escorta do wiązki wnętrza z fiesty 1.6 16v lub 1.8 16v. Byle był to zetec, bo są to inne wiązki(rs2000 i zetec) inne kolory i nie wiadomo co z czym, przy wiązce z rsa pełno fioletowo niebieskich kabli a przy wiązce w fieście tylko brązowo - jakieś tam, jak to podłaczyć żeby pokazywały się kontrolki np oleju i ładowania aku |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 23:05
|
|
|
Najprościej to byłoby chyba dorwać schematy zetec'a i RS'a. Schemat zetec'a znajdziesz w Haynesie do mk3, a RS'a nie mam pojęcia. Ewentualnie spytaj kogoś kto wkładał RS'a do Fiesty. Na pewno Fifa jeździ z RS'em. |
|
|
|
 |
wolverinexxx
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 49 Skąd: Paczków
|
Wysłany: 14 Maj 2014, 22:08
|
|
|
Schematy mam ale dalej schody:
Mam kilka problemów po swapie. A więc tak zacznę od początku, wsadziłem do fiesty mk3 silnik z escorta rs2000 z dołem od galaxy 2.3 . Wcześniej miałem 2.0 16 zetec a oryginalnie w aucie był 1.6 16v - taki wyszedł z fabryki. Proszę o pomoc bo mam problem z elektryką. Pierwszy: wyczytałem że trzeba zmienić 2 przekaźniki na te z escorta jeden od pompy paliwa a drugi to własnie nie wiem Podpiąłem wiązkę kabinową z fiesty do silnikowej z rsa zgodnie ze schematami obu instalacji ale w ogóle nie ma napięcia na cewkę i nie pracują wtryskiwacze, bo sprawdzałem przy podpiętym mierniku kręcąc rozrusznikiem przy wykręconych świecach, może mam zły schemat hmmm. Proszę o pomoc kogoś kto przerabiał ten temat. |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 14 Maj 2014, 22:33
|
|
|
sprawdź najpierw czy na piny od kompa masz odpowiednio podpięte masy i zasilania ( przed i po stacyjce) |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
wolverinexxx
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 49 Skąd: Paczków
|
Wysłany: 14 Maj 2014, 22:42
|
|
|
tak to jest zrobione, sprawdzone i jest tak jak powinno tylko martwi mnie to ignition switch - start signal to sygnał ma iść tylko przy rozruchu (kręcenie rozrusznikiem) bo tam przy włączonym zapłonie cały czas mam zasilanie i może to psuje całą sprawę, ale jeśli przykładowo mamy escorta rs2000 i auto palimy na pych bez kręcenia rozrusznikiem i odpala to nie powinno być przez to tego problemu, masa jest na wszystkich pinach tam gdzie powinna zasilanie +12v ecu też, to już sam nie wiem, może dziabniety jest czujnik położenia wału |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 14 Maj 2014, 22:42
|
|
|
albo uwalony komp bądź edis. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
wolverinexxx
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 49 Skąd: Paczków
|
Wysłany: 14 Maj 2014, 22:53
|
|
|
może być to przez immo? |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 09:28
|
|
|
może,z któego roku masz kompa i wiązke rs2k? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
wolverinexxx
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 49 Skąd: Paczków
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 15:13
|
|
|
komp DADS 95r i wiązka też 95 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 20:17
|
|
|
no to immo trzyma |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
bzyq90

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 20:50
|
|
|
Te wiazki z fioletowymi kablami przewaznie byly z immo. Jezeli masz wiazke i kompa tego samego auta. |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 16 Maj 2014, 08:47
|
|
|
kup wiązke i kompa z mk5 i po temacie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
wolverinexxx
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 49 Skąd: Paczków
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 16:47
|
|
|
Mam już kluczyk z immo do tego kompa, dobrze że nie usunąłem numeru gościa od którego brałem cały komplet na swapa. Zadzwoniłem podjechałem i zdobyłem Brakuje mi jedynie do odpalenia silnika cewki immo i wiązki do niej którą łączy się z wiązka kompa. I jeszcze problem z tą pompą paliwa bo po włączeniu zapłonu cały czas chodzi i bieguny się zamieniły bo zamiast pompować to zasysa z przewodu(chodzi na lewych obrotach) cały czas. Nie jest problemem zamienić kable przy wtyczce, ale czemu chodzi cały czas? |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 17 Maj 2014, 17:58
|
|
|
zamień brązowe kabelki przy wtyczce wiazki kabinowej i silnikowej, to rozwiaze problem pompy |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
wolverinexxx
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 49 Skąd: Paczków
|
Wysłany: 23 Maj 2014, 14:58
|
|
|
CZy ktos wie jak spiąc wiazke silnikowa z petla immo? Cewka immo jest na 4 kable a wiązce silnikowej mam 8 kabli a według schematu 7 jest wykorzystywanych, jakaś rada? patrząc na różne schematy do escortów 1.4 1.6 itp wszystkie mają immo A162 - na schemacie czyli takie jak ja i tez 7 kabli na schemacie. teraz potrzebuje rady jak to spiąć
u mnie immo zajmuje piny według schematu:
38 biało zielony
39 pomarańczowo niebieski
55 zółto zielony
22 pomarańczowo niebieski
5 szaro pomarańczowy
49 szaro pomarańczowy
37 zółto zielony
każdy jest do pary są 3 pary czyli 6 kabli a 2 są w innych kolorach może to jakoś rozjaśni sprawę co i jak podłączyć z pętlą immo
[ Dodano: Sob Cze 14, 2014 10:48 ]
temat do zamknięcia kupiłem kompa bez immo |
|
|
|
 |
|