Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 23:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Gru 2013, 13:14   

van napisał/a:
i auto będzie jeździć takie czerwono białe ?


barwy narodowe :P
To kolor podkladu epoksydowego. Mam nadzieje, że w okolicach wiosny uda mi się prysnąć przód w czerwień :)

Jaszczur, za mały będzie :(
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Gru 2013, 19:08   

żeby po zimie tylko po samym podkładzie coś pod nim z blachy zostało. Bo sam podkład to taki średni na polskie warunki atmosferyczne i sól
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 11 Gru 2013, 21:42   

epoksyd raczej się trzyma lepiej niż lakier, przynajmniej mniej go wypala przy spawaniu.
Powinno być ok ;)

edit 24.12.13:
No to prace nad autem na ten rok praktycznie zakonczone.. :-)
Wałki 2.0 z komplecie z dolotem 2.0/1.8 siedzą pod maską :D Co prawda ecu musiałem zmienić na takie z mondeo, no ale 27zł można było na tą operacje odżałować. Nie wiem ile dały, bo auto pływa od prawej do lewej - ciekawe czy przez moc, mokry asfalt, czy wywalony sworzeń... W każdym razie zamówiłem już nówke lemfordera :)

Teraz będe musiał pomyśleć nad wydechem, bo ten z 1.1 się nie nadaje, jeżeli chodzi o przepływ spalin. Z czego do mk2 dobrać tłumik końcowy? I tak pewnie będzie trzeba kombinować, by rure doprowadzić do końca auta ;/

[ Dodano: Wto Mar 11, 2014 02:27 ]
Fotka fiesty została wrzucona do konkursu 7miu wspaniałych forda. Także jeżeli ktoś z jakichś powodów jeszcze nie głosował, to niech zagłosuje! ;-)
KLIK http://apps.facebook.com/...7a27f71e61ed0bf :)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1121
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 11 Mar 2014, 04:08   

Zagłosowałem ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 12 Mar 2014, 03:07   

A ja udostępniłem, bo swój głos na Peedra wcześniej oddałem... :bezradny: Ale i tak liczy się suma ogólna dla FKP :D
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 15 Mar 2014, 23:22   

Dzięki :-)

BuMeL napisał/a:
Panie, na 1 to Cie synchrony nie wpuszcza.


Zrobiłem dziś eksperyment - da rade wbić 1szy bieg przy 40 km/h :-) Inna sprawa, że takie redukcje do 1 lubią kończyć się urwanymi poduszkami, szczególnie po tylu latach. Także to bardziej jako ciekawostka.

EDIT 09 04 2014
No i TOYOTIRES zamontowane ;) Ale będe teraz markowy, japoński i przyczepny, o boziu :D
2 lepsze Krukowe opony jeszcze się sprzedały za czteropak :D Poszły do innej fiesty :)






Ciekawe, czy pomogą na kieleckie koszenie trawy :fox: O ile się doturlam autem, bo chyba poduszki pod skrzynią proszą o wymiane, a czasu brak :/

Podkład epoksydowy generalnie przeżył zime. Rude wzieło miejsca, gdzie poprawiałem uszczerbki lakieru pędzlem. Nie wiem, czy nie odtłuściłem, czy dałem zbyt mała ilość warstw. Generalnie kropki do ogarnięcia w wieczór. Troche na spawach od dołu tez wyszlo, ale nabyłem chińską piaskarkę do kompresora, także sądze, że również da rade to w miare łatwo poprawić :)
Łączenia doczołowe z błotnikiem i słupkiem A przeżyły zimę, katanie ręcznego pod tesco oraz jazdę obciążonym autem po naszych pięknych drogach ;)

Zerknalem rowniez na daty produkcji szyb. Trojkacik od pasazera ma 0, a wszystkie pozostale 7 :D czyli raczej ok :)
Tylko jak odroznic rocznik szyby 87 od 97 badz 07? :fox:

EDIT z rana ;) :
przejechałem się kawałek i te toyki to chyba jeden z lepszych moich zakupów do auta :D


EDIT 22.04.2014:
Chyba tutaj się nigdy nie chwaliłem pomiarami przyspieszenia z programu gps performance pod windows ce.
W skrócie: program mierzy przyspieszenia pomiędzy zdefiniowanymi prędkościami, czas przebycia podanej odległości i cośtamjeszcze.
Wiem, że dokładność gpsa jest marna, ale wyszedłem z założenia, że jeżeli będe robił testy na tym samym odcinku testowym, to zawsze będzie mylił się w podobny sposób :P A po odrzuceniu skrajnych wynikow, można nawet jakieś lekkie wnioski wysnuwać :D No i testuje pod lekką górke, także optymizm gpsu powinien się znosić z pesymizmem górki :P

No i zawsze owner ma banana na twarzy, jak widzi fajne cyferki.

Pomiar 0-100 (czyli np u mnie we fiescie do ~112 licznikowych)
2011r: Mój kadzior gsi 2.0 115 na podtlenku lpg:
http://adam.szczury.biz/g...tgsi208vlpg.jpg

2011r: Fiesta na kapciach 155/70/13 dębica passio, silnik seria,ecu escort, wydech 1.1, stare świece, stare kable zapłonowe, brudna przepływka, umierający krokowy, brak adaptacji ecu (zonk we wiązce) i pewnie jeszcze pare innych baboli :P
http://adam.szczury.biz/g...akadaptacji.jpg

2013r: Fiesta na seryjnych wałkach, wydechu z 1.1 i przepustnicy z 2.0, 22 letnie firestony 185/60/13 na przodzie. Względem poprzedniego pomiaru nowe świece, nowy krokowiec, czysta przepływka, ecu zaadaptowane
moje przejazdy to 2:28-2.32. Przed i po jest vectra b c20xev sedan w lpg.
http://adam.szczury.biz/g...epust062013.jpg

Dzisiaj: Fiesta na wałkach z mondeo 2.0, przepływce z 2.0, przepustnicy 2.0, rurze dolotowej rkc, wydechu 1.1(:P), nowe przewody zapłonowe, toyo cf1 185/60/13 na przodzie, ecu mondeo, raczej adaptuje się poprawnie.
http://adam.szczury.biz/g...lywka042014.jpg
http://adam.szczury.biz/g...wka042014_2.jpg

EDIT 28.04.2014:
Zalałem wkońcu do pełna :d Średnie spalanie z ostatnich 2220km: 11.75l/100km. Dziwnie duże, ale nie odczułem jakoś tego :9:
Wiązka poprawiona po raz setny, także można probować dojechać na zlot :)
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 29 Kwi 2014, 07:27   

Malujesz czy zostawiasz w epoksydzie?
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29 Kwi 2014, 13:52   

będe malował, może nawet w tym roku :-)
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 29 Kwi 2014, 16:32   

To pomaluj na jedyny słuszny kolor, czyli czarny :-P
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 29 Kwi 2014, 17:41   

myślałem o czarnym, ale przeraża mnie wizja malowania całego wnętrza. Szczególny problem widze w poprawnym zabezpieczeniu podsufitki :P Dlatego auto raczej nadal będzie prezentowało wszystkie odcienie czerwonego :)
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1121
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 29 Kwi 2014, 23:38   

Byle byś przypadkiem nie trafił odcieniem w róż :cojest:
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30 Kwi 2014, 00:01   

etam w róż ;-) Na niektórych fotach i tak jest zaróżowiona. Kiedyś może szarpne się na profesjonalne malowanie całej budy, a teraz to kij w to. Ma się nei rozpaść a nie wyglądać :)


edit:
Zgubiłem prąd wewnątrz auta.
A zaczęło się, jak przy myciu szyby od wewnątrz lekko lusterko wsteczne przestawiłem. Wzieło i se odpadło. Skoczyłem do szklarza w godzinach szczytu, jak wrociłem to zgasiłem auto i więcej nie odpaliłem.
Ale juz rozbabrałem kabelki, znalazłem winowajce, chyba da rade dojechac.. :D
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Kwi 2014, 21:49   

drutuj bo kto im na torze trawniki zkultywaturuje :-)
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 30 Kwi 2014, 22:13   

van napisał/a:
drutuj bo kto im na torze trawniki zkultywaturuje :-)


Opony nowe ma :(

Ale może zrobi przysługę ;)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Maj 2014, 02:03   

nie planuje w tym roku latać po trawnikach :hahaha:
A co wyjdzie, to sie okaże gy

Za to jak tak dziś leżałem pod autem, to sie okazało, że gumy na drążkach reakcyjnych są standardowo wywalone w kosmos. Teraz chyba będe w poliuretan celował, bo nie robie w roku 3tys km, a te badziewia trzeba wymieniac...
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 3 Maj 2014, 18:45   



musiałem :V:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 3 Maj 2014, 18:53   

No! Mówiłem że najciekawsza fiesta zlotu :P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 3 Maj 2014, 20:38   

druciarstwo nawet na zlocie :-P Ale nie ma to jak korzystac z forumowych speców na miejscu :ok:
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 3 Maj 2014, 23:29   

Mariox003 napisał/a:
druciarstwo nawet na zlocie
Jakie karwia druciarstwo <???> Wszystko poskładane na oryginalnych częściach Forda (Faza zorganizował ostatni w Kielcach przegub zewnętrzny) <oki> Najważniejsze że Vegeta wrócił na własnych kołach do domu :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Mariox003 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 478
Skąd: Pisarzowice
Wysłany: 3 Maj 2014, 23:36   

IParzych, na zdjęciu tak wygląda :-P
_________________
Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka ;)
Czarna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 18:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.