Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 9 Paź 2011, 23:50 |
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :)) |
Autor |
Wiadomość |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11 Gru 2013, 13:14
|
|
|
van napisał/a: | i auto będzie jeździć takie czerwono białe ? |
barwy narodowe
To kolor podkladu epoksydowego. Mam nadzieje, że w okolicach wiosny uda mi się prysnąć przód w czerwień
Jaszczur, za mały będzie :( |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Gru 2013, 19:08
|
|
|
żeby po zimie tylko po samym podkładzie coś pod nim z blachy zostało. Bo sam podkład to taki średni na polskie warunki atmosferyczne i sól |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 11 Gru 2013, 21:42
|
|
|
epoksyd raczej się trzyma lepiej niż lakier, przynajmniej mniej go wypala przy spawaniu.
Powinno być ok
edit 24.12.13:
No to prace nad autem na ten rok praktycznie zakonczone..
Wałki 2.0 z komplecie z dolotem 2.0/1.8 siedzą pod maską Co prawda ecu musiałem zmienić na takie z mondeo, no ale 27zł można było na tą operacje odżałować. Nie wiem ile dały, bo auto pływa od prawej do lewej - ciekawe czy przez moc, mokry asfalt, czy wywalony sworzeń... W każdym razie zamówiłem już nówke lemfordera
Teraz będe musiał pomyśleć nad wydechem, bo ten z 1.1 się nie nadaje, jeżeli chodzi o przepływ spalin. Z czego do mk2 dobrać tłumik końcowy? I tak pewnie będzie trzeba kombinować, by rure doprowadzić do końca auta
[ Dodano: Wto Mar 11, 2014 02:27 ]
Fotka fiesty została wrzucona do konkursu 7miu wspaniałych forda. Także jeżeli ktoś z jakichś powodów jeszcze nie głosował, to niech zagłosuje! ;-)
KLIK http://apps.facebook.com/...7a27f71e61ed0bf |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1121 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 11 Mar 2014, 04:08
|
|
|
Zagłosowałem |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 12 Mar 2014, 03:07
|
|
|
A ja udostępniłem, bo swój głos na Peedra wcześniej oddałem... Ale i tak liczy się suma ogólna dla FKP |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15 Mar 2014, 23:22
|
|
|
Dzięki
BuMeL napisał/a: | Panie, na 1 to Cie synchrony nie wpuszcza. |
Zrobiłem dziś eksperyment - da rade wbić 1szy bieg przy 40 km/h Inna sprawa, że takie redukcje do 1 lubią kończyć się urwanymi poduszkami, szczególnie po tylu latach. Także to bardziej jako ciekawostka.
EDIT 09 04 2014
No i TOYOTIRES zamontowane Ale będe teraz markowy, japoński i przyczepny, o boziu
2 lepsze Krukowe opony jeszcze się sprzedały za czteropak Poszły do innej fiesty
Ciekawe, czy pomogą na kieleckie koszenie trawy O ile się doturlam autem, bo chyba poduszki pod skrzynią proszą o wymiane, a czasu brak :/
Podkład epoksydowy generalnie przeżył zime. Rude wzieło miejsca, gdzie poprawiałem uszczerbki lakieru pędzlem. Nie wiem, czy nie odtłuściłem, czy dałem zbyt mała ilość warstw. Generalnie kropki do ogarnięcia w wieczór. Troche na spawach od dołu tez wyszlo, ale nabyłem chińską piaskarkę do kompresora, także sądze, że również da rade to w miare łatwo poprawić
Łączenia doczołowe z błotnikiem i słupkiem A przeżyły zimę, katanie ręcznego pod tesco oraz jazdę obciążonym autem po naszych pięknych drogach
Zerknalem rowniez na daty produkcji szyb. Trojkacik od pasazera ma 0, a wszystkie pozostale 7 czyli raczej ok
Tylko jak odroznic rocznik szyby 87 od 97 badz 07?
EDIT z rana :
przejechałem się kawałek i te toyki to chyba jeden z lepszych moich zakupów do auta
EDIT 22.04.2014:
Chyba tutaj się nigdy nie chwaliłem pomiarami przyspieszenia z programu gps performance pod windows ce.
W skrócie: program mierzy przyspieszenia pomiędzy zdefiniowanymi prędkościami, czas przebycia podanej odległości i cośtamjeszcze.
Wiem, że dokładność gpsa jest marna, ale wyszedłem z założenia, że jeżeli będe robił testy na tym samym odcinku testowym, to zawsze będzie mylił się w podobny sposób A po odrzuceniu skrajnych wynikow, można nawet jakieś lekkie wnioski wysnuwać No i testuje pod lekką górke, także optymizm gpsu powinien się znosić z pesymizmem górki
No i zawsze owner ma banana na twarzy, jak widzi fajne cyferki.
Pomiar 0-100 (czyli np u mnie we fiescie do ~112 licznikowych)
2011r: Mój kadzior gsi 2.0 115 na podtlenku lpg:
http://adam.szczury.biz/g...tgsi208vlpg.jpg
2011r: Fiesta na kapciach 155/70/13 dębica passio, silnik seria,ecu escort, wydech 1.1, stare świece, stare kable zapłonowe, brudna przepływka, umierający krokowy, brak adaptacji ecu (zonk we wiązce) i pewnie jeszcze pare innych baboli
http://adam.szczury.biz/g...akadaptacji.jpg
2013r: Fiesta na seryjnych wałkach, wydechu z 1.1 i przepustnicy z 2.0, 22 letnie firestony 185/60/13 na przodzie. Względem poprzedniego pomiaru nowe świece, nowy krokowiec, czysta przepływka, ecu zaadaptowane
moje przejazdy to 2:28-2.32. Przed i po jest vectra b c20xev sedan w lpg.
http://adam.szczury.biz/g...epust062013.jpg
Dzisiaj: Fiesta na wałkach z mondeo 2.0, przepływce z 2.0, przepustnicy 2.0, rurze dolotowej rkc, wydechu 1.1(:P), nowe przewody zapłonowe, toyo cf1 185/60/13 na przodzie, ecu mondeo, raczej adaptuje się poprawnie.
http://adam.szczury.biz/g...lywka042014.jpg
http://adam.szczury.biz/g...wka042014_2.jpg
EDIT 28.04.2014:
Zalałem wkońcu do pełna :d Średnie spalanie z ostatnich 2220km: 11.75l/100km. Dziwnie duże, ale nie odczułem jakoś tego
Wiązka poprawiona po raz setny, także można probować dojechać na zlot |
|
|
|
 |
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 478 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 07:27
|
|
|
Malujesz czy zostawiasz w epoksydzie? |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
 |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 13:52
|
|
|
będe malował, może nawet w tym roku |
|
|
|
 |
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 478 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 16:32
|
|
|
To pomaluj na jedyny słuszny kolor, czyli czarny |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
 |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 17:41
|
|
|
myślałem o czarnym, ale przeraża mnie wizja malowania całego wnętrza. Szczególny problem widze w poprawnym zabezpieczeniu podsufitki Dlatego auto raczej nadal będzie prezentowało wszystkie odcienie czerwonego |
|
|
|
 |
Jaszczur

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1121 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 23:38
|
|
|
Byle byś przypadkiem nie trafił odcieniem w róż |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Kwi 2014, 00:01
|
|
|
etam w róż ;-) Na niektórych fotach i tak jest zaróżowiona. Kiedyś może szarpne się na profesjonalne malowanie całej budy, a teraz to kij w to. Ma się nei rozpaść a nie wyglądać
edit:
Zgubiłem prąd wewnątrz auta.
A zaczęło się, jak przy myciu szyby od wewnątrz lekko lusterko wsteczne przestawiłem. Wzieło i se odpadło. Skoczyłem do szklarza w godzinach szczytu, jak wrociłem to zgasiłem auto i więcej nie odpaliłem.
Ale juz rozbabrałem kabelki, znalazłem winowajce, chyba da rade dojechac.. |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Kwi 2014, 21:49
|
|
|
drutuj bo kto im na torze trawniki zkultywaturuje |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 30 Kwi 2014, 22:13
|
|
|
van napisał/a: | drutuj bo kto im na torze trawniki zkultywaturuje |
Opony nowe ma :(
Ale może zrobi przysługę |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Maj 2014, 02:03
|
|
|
nie planuje w tym roku latać po trawnikach
A co wyjdzie, to sie okaże
Za to jak tak dziś leżałem pod autem, to sie okazało, że gumy na drążkach reakcyjnych są standardowo wywalone w kosmos. Teraz chyba będe w poliuretan celował, bo nie robie w roku 3tys km, a te badziewia trzeba wymieniac... |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 18:45
|
|
|
musiałem |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 18:53
|
|
|
No! Mówiłem że najciekawsza fiesta zlotu |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 478 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 20:38
|
|
|
druciarstwo nawet na zlocie Ale nie ma to jak korzystac z forumowych speców na miejscu |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
 |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 23:29
|
|
|
Mariox003 napisał/a: | druciarstwo nawet na zlocie | Jakie karwia druciarstwo Wszystko poskładane na oryginalnych częściach Forda (Faza zorganizował ostatni w Kielcach przegub zewnętrzny) Najważniejsze że Vegeta wrócił na własnych kołach do domu |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 30 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 478 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 23:36
|
|
|
IParzych, na zdjęciu tak wygląda |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
 |
|
|
|
 |
|