[MK3] Strupek by Krzychu |
Autor |
Wiadomość |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16 Cze 2013, 12:04
|
|
|
bidżej napisał/a: | żeby to były takie zwykłe przewody hamulcowe |
Niestety są zwykłe :/ paczka nie dotarła na czas :(
Przewody zostaną na przyszłość.
Z zauważalnych różnic:
- sprzęgło chodzi leciutko, bierze z samego dołu i nie skrzypi, fiesta jeździ płynnej
- hamulce hamują ! także te z tyłu
- ręczny działa już na pierwszym ząbku
- biegi wchodzą idealnie |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 28 Cze 2013, 10:34
|
|
|
Wczoraj fiesta otrzymała nowe kable W/N i świece.
Luki wielkie dzięki za pomoc
Fiesta gotowa do jazdy ! |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16 Lip 2013, 13:51
|
|
|
Tarcze z przodu przetoczone. Przy okazji przeglądnięte hamulce z przodu i odblokowany zacisk.
Przegląd załatwiony ! |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16 Paź 2013, 15:29
|
|
|
Z wydumek Stuntmama zostało radio i wtyczka do czujnika temperatury płynu ... która chyba sprawia problem. Radio na szczęście jeszcze działa, choć lubi wypaść podczas jazdy ... |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16 Paź 2013, 16:34
|
|
|
Krzychu napisał/a: | choć lubi wypaść podczas jazdy ... |
To tak jak u mnie, nie przejmuj się |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 16 Paź 2013, 19:13
|
|
|
BuMeL napisał/a: | nie przejmuj się |
to normalne w tym segmencie |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16 Paź 2013, 19:33
|
|
|
tadzias napisał/a: | BuMeL napisał/a: | nie przejmuj się |
to normalne w tym segmencie |
Przynajmniej wiesz że zapier.... |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 3 Lis 2013, 14:58
|
|
|
Dawaj foto z pod maski |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 26 Lis 2013, 08:19
|
|
|
Do wczoraj męczyłem się z szarpaniem ... niemiłosiernym szarpaniem. Problem sprawiała masa. Pomogło połączenie masy czujnika temperatury płynu na komputer, z masą na klemie. Do sprawdzenia masa na stacyjce, zegarach i pająku.
Radio już nie wypada
Wreszcie jeździ |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26 Lis 2013, 18:51
|
|
|
takie drut mody sie rodzą, potem jak ktoś kupi takie auto to klnie gdy trzeba coś naprawić.
Czujnik temperatury wody ma masę zbiorczą wraz z innymi wtyczkami z wiązki wtrysków( czyli wtryskiwacze, krokowiec, IAT), potem się łączy wtyczką wiązki silnikowej, jeżeli rzeczywiście był problem z masą to bardzo prawdopodobne, że problem wróci po adaptacji komputera. |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 27 Lis 2013, 09:47
|
|
|
luk-90 napisał/a: | takie drut mody sie rodzą, potem jak ktoś kupi takie auto to klnie gdy trzeba coś naprawić.
Czujnik temperatury wody ma masę zbiorczą wraz z innymi wtyczkami z wiązki wtrysków( czyli wtryskiwacze, krokowiec, IAT), potem się łączy wtyczką wiązki silnikowej, jeżeli rzeczywiście był problem z masą to bardzo prawdopodobne, że problem wróci po adaptacji komputera. |
Ten drut mod wskazał przyczynę problemów i jest do wywalenia. Wiesz gdzie jest podłączana masa do czujników? |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Lis 2013, 19:03
|
|
|
Masy ze wszystkich kabelków łączą się w jedną i wtedy przez jeden pin kostki wiązki wtryskiwaczy wraca do wiązki silnikowej do reszty punktów zbiorczych, a potem do aku. Trzeba rozbierać wiązki, żeby znaleźć przyczyne, na początek obejrzeć trzeba kostki, b przeważnie przy nich się kruszy izolacja. Jak rozbierać izolację to bez miernika nie ma podejścia |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 29 Lis 2013, 08:08
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Masy ze wszystkich kabelków łączą się w jedną i wtedy przez jeden pin kostki wiązki wtryskiwaczy wraca do wiązki silnikowej do reszty punktów zbiorczych, a potem do aku. Trzeba rozbierać wiązki, żeby znaleźć przyczyne, na początek obejrzeć trzeba kostki, b przeważnie przy nich się kruszy izolacja. Jak rozbierać izolację to bez miernika nie ma podejścia |
Trop dobry Wiązka silnikowa jest ok - wyciągnięta z działającego auta. Zmierzyłem połączenie od masy czujnika temp. do klemy. Na wyłączonej stacyjce połączenie do masy jest idealne - 0 ohm. Jak włączysz zapłon pojawia się 40 ohm. Po zrobieniu obejścia problem zniknął.
Co o tym sądzisz ?
Docelowo wszystko chcę zrobić tak jak być powinno. |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 14 Gru 2013, 12:56
|
|
|
Problem masy w kostce stacyjki rozwiązany. Nowa kostka załatwiła sprawę - teraz rezystancja od czujnika do klemy wynosi 4 ohmy.
Drut mod zniknął fiesta nie szarpie
Fiesta dostała dwie nowe opony zimowe. |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 14 Gru 2013, 17:01
|
|
|
Super że to co przeszkadzało ogarnięte I fajnie że zapiertala |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 10 Paź 2014, 23:08
|
|
|
Dzieje sie tam cos? |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12 Paź 2014, 21:35
|
|
|
Oj dzieje.
Gaz rura wylądowała pod maską.
Nowe zawieszenie.
Ciąg dalszy walki, ale zapierdala
Luki, wielkie dzięki za pomoc |
_________________ Kancelaria Radcy Prawnego:
http://kancelariamaslowska.pl/
Dla klubowiczów zniżka |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13 Paź 2014, 14:04
|
|
|
Krzychu, widziałem Twoje MK3 na Księcia Józefa w Krk jak już wrastało w ziemię |
|
|
|
 |
Krzychu

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Krzychu
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 87 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19 Paź 2014, 22:47
|
|
|
tadzias napisał/a: | Krzychu, widziałem Twoje MK3 na Księcia Józefa w Krk jak już wrastało w ziemię |
grunt że nie znaczy terenu 😁 |
_________________ Kancelaria Radcy Prawnego:
http://kancelariamaslowska.pl/
Dla klubowiczów zniżka |
|
|
|
 |
|