Przesunięty przez: szynszyl 10 Maj 2014, 12:41 |
[MK3] Laczenie wiazki kabinowej z wiazka silnika |
Autor |
Wiadomość |
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 17 Wrz 2013, 15:27 [MK3] Laczenie wiazki kabinowej z wiazka silnika
|
|
|
Witam. Swapuje z 1.3 na CVH od kolegi bobsona Silnik juz siedzi , mam kilka pytan co do przewodow:) Wiazka silnikowa laczy sie z komorowa, ale silnikowa miala 8 pin a komorawa 12 z czego 9 uzytych. Kupilem na szrocie wtyczke z instalacji komorowej 8 pin, chcialem przelozyc wiec wyciagnolem wszystkie przewody z wtyczki 12 pin, i po powkladaniu wszystkich zostal mi przewod Brazowo-Bialy i dwa Brazowe. Brazowo-Bialy wiem ze to od czujnika temp na deske, ale co z nim zrobic dalej w aucie? I pytanie co do brazowych? Jeden wiem ze od przekaznika pompy paliwa a drugi od czego ? czy mozna jakos zmierzyc co od czego ? pozdrawiam |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
|
|
|
 |
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 17 Wrz 2013, 15:51
|
|
|
luki, Widzialem stronke no ale mam watpliwosci z tym ze jeden jest podpisany jako unknow . nie popatrzalem jak wyciagalem kable ze wtyczki i teraz niewiem ktory brazowy to ktory :/
1 Brown Unknown
3 Brown Fuel Pump Relay
9 Brown/White Temperature Gauge sender
pin 9 narazie pominmy ale co z tymi 2 brazowymi ?
czy biorac pod uwage ten schemat http://www.ak.szczecin.pl...0KM_nie_104.jpg
kabel brazowy musi isc od przekaznika pompy paliwa umieszczonego w skrzynce bezpiecznikow do pinu 22 we wtyczce kompa ? |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 17 Wrz 2013, 18:30
|
|
|
Oryginalnie w wiązce kabinowej (nie silnikowej) jest kabel idący bezpośrednio z czujnika do komputera i ja mam tak zrobione, porostu pominąłem ten w wiązce silnika.
Jeśli chodzi o te brązowe to najwyżej będzie Ci cały czas pompa chodziła wystarczy wtedy je przełożyć |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Wrz 2013, 21:07
|
|
|
rozizoluj sobie troche instalację z budy za wtyczką
ten kabel co będzie szedł w stronę serva to od pompy a ten co będzie szedł w stronę zbiorniczka wyrównawczego to masa
pisze o brązowych |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 17 Wrz 2013, 21:41
|
|
|
obojetnie jak podlaczylem te 2, to po przekreceniu zaplonu pompa paliwa pompuje caly czas. tak ma byc czy nie? |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 17 Wrz 2013, 22:18
|
|
|
nie cały czas, ma nabić i po pstryknięciu przekaźnika ma przestać tak 1-2 sekundy to trwa. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
gilong
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 24 Skąd: ruda sl
|
Wysłany: 21 Wrz 2013, 16:43
|
|
|
Jeszcze jedno pytanko. Silnik juz odpalil i dziala jak nalezy wiec dzieki za pomoc, ale zostaly mi 2 wtyczki. Jedna niebieska (przewody czarno-czerwony i czarny) z wiazki z ktorej wychodzi kabelek czujnika temp brazowo-bialy, oraz taka sama wtyczka czarna z kablami czarno-czerwonym i brazowym. Ktora wtyczka jest to czujnika w termostacie a ktora do wentylatora ? |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.