Przesunięty przez: szynszyl 7 Lip 2014, 16:24 |
[MK3] Przekładka z 1.1 na 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
aborygo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 50 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: bedzin
|
Wysłany: 23 Lut 2013, 17:21 [MK3] Przekładka z 1.1 na 1.3
|
|
|
witajcie czy po zmianie silnika z 1,1 na 1,3 oba monowtrysk czeba jeszcze coś zmieniać pod 1,3 tzn. komp ccp czy coś tam jeszcze |
_________________ aboryg |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Lut 2013, 13:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mihor
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 30 Kwi 2009 Posty: 65 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 23 Lut 2013, 23:01
|
|
|
oczywiście że:
1. monowtrysk bo... ma większą średnicę.... Mam takowy...
2. Mam sensor z końcówki *A2A na *A1A
3. chyba kolektor dolotowy - większe średnice
4. chyba kolektor wydechowy - większe średnice
5. Nie wiem czy jeszcze nie portki
6. jak się pomyliłem to proszę o poprawę. |
_________________ Budzi się we mnie zwierz.
Obawiam się jednak że to... leniwiec. |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 23 Lut 2013, 23:06
|
|
|
Wystarczy słupek i ewentualnie przepustnice, reszta taka sama |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
aborygo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: paweł
Wiek: 50 Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 19 Skąd: bedzin
|
Wysłany: 24 Lut 2013, 09:25 silnik 1,3
|
|
|
pytam bo przełozyłem wszystko z 1,1 oprócz czujnika przy kole zamachowym bo jeden jest dłuzszy problem polega z wolnymi obrotami są czsami za niskie raz falują tzn troche niskie potem normalne niemam kata tzn to co było w środku to się wysypało została sama obudowa ma to jakiś wpływ na to? |
_________________ aboryg |
|
|
|
|
pawel_mk3
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4i/75KM
Wiek: 32 Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 341 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 24 Lut 2013, 12:04
|
|
|
podmień cpp i krokowy na ten z 1.1 i powinno być ok bo wychodzi że ten z "nowego" silnika jest spsuty |
_________________
Auto-Elektryka Zielona Góra
|
|
|
|
|
drjanusz
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Lut 2013, 13:02
|
|
|
aborygo napisał/a: | niemam kata tzn to co było w środku to się wysypało została sama obudowa ma to jakiś wpływ na to? | ma znaczący wpływ Silnik ma lżej |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.