Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:30 |
[MK3] 1.8D - Koniec uszczelki pod głowicą. |
Autor |
Wiadomość |
szumi81
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 16:09 [MK3] 1.8D - Koniec uszczelki pod głowicą.
|
|
|
Witam, mam taki problem i mam nadzieję że razem poradzimy. Jadąc 3 dni temu ok 100km/h fiestka zaczęła tracić moc i przestała przyspieszać. Usłyszałem stuk i w momęcie wciśnięcia sprzęgła zgasła. Puściłem sprzęgło i odpaliłem. Zajechałem na najbliższy parking. Okazało się że nie ma wody w chłodnicy i wywaliła olej(do dziś nie wiem którędy) i się przegrzała. Odczekałem 2-3 godz wlałem wodę i zajechałem do domu. Od tamtego czasu jak pochodzi 5 min to woda jest już zagotowana. Odkręciłem plastikowy dolot i z kolektora i z pierwszego otworu od prawej strony w kolektorze leci dym chyba para. Ze zbiorniczka wyrównaczego również leci dym i to w rytm pracy tłoka. Odpala normalnie. Pomóżcie bo nie mam kompletnie pojęcia co to... |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Paź 2012, 12:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 23:09
|
|
|
do wymiany uszczelka. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 6 Paź 2012, 23:53
|
|
|
albo uwalona głowica bądź blok |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
szumi81
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Paź 2012, 10:51
|
|
|
Uszczelka wymieniona, rozrząd ustawiony i tu pojawia się kolejny problem, mianowicie auto nie zapala, odpaliłem na samostart i zapalił ale stukał tak jakby oleju nie było i spaliny zamiast z wydechu leciały z pod wtrysku. co to się może dziać? |
_________________
|
|
|
|
|
Seb0l
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38 Dołączył: 17 Maj 2007 Posty: 83 Skąd: SMY ....
|
Wysłany: 14 Paź 2012, 21:37
|
|
|
Pod wtryski dałeś nowe podkładki miedziane, bo chyba nie... Oczywiście dokręcić z odpowiednim momentem (Nm) też by pasowało.. |
_________________ Ford Fiesta MK3 1.8D
Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Mondeo MK2 1.8TD |
|
|
|
|
szumi81
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20 Paź 2012, 19:54
|
|
|
Temat w sumie do zamknięcia. Po fiescie zostały tylko wspomnienia i pale gratów do sprzedania. Pękła głowica i blok( Cud że do domu dojechałem 20Km) |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.