Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: swap

[MK3] Swap - Zetec 1.6 16V z Escorta MK7
Autor Wiadomość
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 31 Sty 2012, 14:14   

Witam, wspólnie z f1@hawaj.cba.pl pracujemy nad naszą fiestą, na ostatnim superoesie w sobotę zauważyliśmy pewien problem, przy długich i ostrych zakrętach w lewo całe paliwo odpływa na przeciwną stronę i pompa nie ma co pompować, i samochód nam się krztusi. Czy ktoś może miał już taki problem i w miarę sensownie go rozwiązał (w baku było na początku 3/4 paliwa) a nie ma sensu lać pełnego baku bo to tylko dodatkowy balast.
_________________

 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31 Sty 2012, 14:21   

Do MK3 pewnie najłatwiej ( i najtaniej )kupić bak od wersji z wtryskiem.


ps. masz jakiś film z takiego zakrętu? bo jestem ciekaw, czemu mi jeszcze sie to nie zdarzylo :fox:
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 31 Sty 2012, 14:27   

w sumie w serii jest bak od 1.4 na monowtrysku. były 2 albo 3 zakręty :hihihi: mamy filmik ze środka jak jeszcze się śmialiśmy z tego.
_________________

 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 31 Sty 2012, 14:29   

Jak bak od wtrysku nie daje rady ( dziwna sprawa w sumie ), to tutaj Żółw robił surge tank u siebie:

http://www.fiestaklubpols...p=359428#359428
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 31 Sty 2012, 14:36   

hmmm ciekawa sprawa, warta przemyślenia. Chyba albo zastosujemy to albo inny jakiś mały bak.
_________________

 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 31 Sty 2012, 15:21   

ciulalla napisał/a:
w sumie w serii jest bak od 1.4 na monowtrysku. były 2 albo 3 zakręty :hihihi: mamy filmik ze środka jak jeszcze się śmialiśmy z tego.

wyciągaliście pompe? jest ślimak? (taki biały kosz w którym siedzi pompa, )
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 1 Lut 2012, 01:18   

Tak jest ślimak.
_________________

 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 1 Lut 2012, 02:16   

Przerywa wam na zakretach, ale podstawa to to czy bak nie byl kiedys wymieniany oraz sam "koszyk" plastikowy dla pompy wraz z sitkiem nie jest dla wersj gaznikowej... bo da sie osadzic pompe w baku dla wersji diesla oraz gaznikowego lecz nie posiada on "koszyka"... a dziwi mnie to tym bardziej iz majac 3/4 zbiornika silnik robi "zabki"....
Macie 2 opcjie dobra i do dupy:
opcja dobra, to wyciagniecie gumy spod kanapy ktora idzie w strone zbiornika wraz z wtyczka, rozciecie w ksztalt "*" blach i odgiecie ich zeby sprawdzic co sie dzieje podczas gdy auto lapie nawet 45* pochylenia na dana strone (uzywamy zaby, podnosnika).
opcja do dupy, to spuszczenie paliwa za pomoca stacyjki i przekaznika do zera, zwalenie zbiornika w dol i ponowne zalanie go 10L paliwa, podlaczenie wtyczki pod autem i obracanie zbionika w rozne pozycje, gdzie jedna strona auta jest podniesiona i mozna wbic bieg zeby sprawdzac sobie zachowanie silnika....
Tak wyglada pi razy dupa "koszyk" dla silnika bezynowego.
_________________

 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 12:44   

Ja mam ten sam problem, ale u Mnie bak od wtrysku. około 15 litrów w baku i na zakrętach dużej pętli się dławił
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 1 Lut 2012, 13:50   

Dokładnie mamy takiego ślimaka z tym że o ile pamiętam nie idą do niego takie miedziane rurki i jest położony chyba w trochę innym miejscu w baku. Problem może być w tym że przerabiałem pompkę paliwa wkładałem od escorta w smok od fiesty, ale nie wiem czy stanowiło by to jakiś problem. Szkoda że sportowe baki są takie drogie.
_________________

 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 14:46   

To jest Ford, elementy sportowe musisz sobie samemu wykonać :yes:

A gdyby tak w baku jakieś wspawać jakieś przegrody?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Lut 2012, 15:52   

luk-90 napisał/a:
Ja mam ten sam problem, ale u Mnie bak od wtrysku. około 15 litrów w baku i na zakrętach dużej pętli się dławił

dziwne. ja nawet na "zaawansowanej" rezerwie moge bujać jak chce i nigdy nie ma problemów
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 16:15   

a zdazyło się Tobie upalać konkretnie auto, nie mówie tu o jeździe z pod świateł i w około ronda
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Lut 2012, 16:28   

luk-90 napisał/a:
a zdazyło się Tobie upalać konkretnie auto, nie mówie tu o jeździe z pod świateł i w około ronda

myślisz że wkładałem 2.0 żeby na nie patrzeć?
a na światła i ronda to ja mam T/A... które nie ma ślimaka w baku i wystarczy rondo żeby zakaszlał :V:
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 16:33   

ech, masz zatem zadżebisty układ paliwowy, skoro w normalnym seryjnym baku ludziom czkawka się włącza
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Lut 2012, 16:35   

hmm... a może to temu że zamieniłem pompe z 1.1 na taką z mondeo która nie pasowała i musiałem ją osadzić pionowo z sitkiem przy samym dnie? :2xf:
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 1 Lut 2012, 16:48   

luk-90 napisał/a:
To jest Ford, elementy sportowe musisz sobie samemu wykonać :yes:

A gdyby tak w baku jakieś wspawać jakieś przegrody?


Czy to Ford czy Mercedes czy Subaru różnicy nie ma, sportowy bak do każdego samochodu pasuje 20l około 2500zł nowy :sad:
_________________

 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2596
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 17:02   

to nie można tak od razu, tylko kretynizmy pisać, ze" Mi wszystko hula, nie wiem o co wam się rozchodzi" skoro ingerowałeś z bak. Ja mam wszystko w baku tak jak z fabryki wyjechało wliczając w to pompę, którą rzekomo trzeba wymienić przy swapie
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Lut 2012, 17:04   

luk-90 napisał/a:
Ja mam wszystko w baku tak jak z fabryki wyjechało wliczając w to pompę, którą rzekomo trzeba wymienić przy swapie

rzekomo... i dużo osób tego nie robi bo pompa z 1.1 jest taka sama jak w innych
ale ja wymieniłem i jak widać są z tego korzyści :devil:
 
 
ciulalla 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.6i16V/90KM
Wiek: 35
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 33
Skąd: Pleszew
Wysłany: 1 Lut 2012, 18:58   

Ja musiałem wymienić bo stara dawała za małe ciśnienie chyba 1,7 bara jak dobrze pamiętam
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.