Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Swap 1,4 TDI 2006r na 1,6 TDI 2007r
Autor Wiadomość
someone1989 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Artur
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 137
Skąd: Opole
Wysłany: 20 Sty 2012, 21:20   Swap 1,4 TDI 2006r na 1,6 TDI 2007r

Szukam informacji na temat swapa w w/w jednostkach . Co należało by wymienić , czy są jakieś problemy przy takim swapie , oraz koszt robocizny jeżeli ktoś się orientuje gdyż dawce mam już upatrzonego na części do zgarniecia .
_________________
Co z tego że fura gwizda jak kierowca p...a
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 20 Sty 2012, 21:27   

Cytat:
TDI – (skrót z ang. Turbodiesel Direct Injection (Diesel Motor)) - dieslowska wysokoprężna turbodoładowana jednostka silnikowa, zazwyczaj wyposażona w intercooler, zasilana bezpośrednim wtryskiem do komory spalania, stosowana w samochodach należących do Koncernu Volkswagena: Volkswagen, Audi, Seat, Škoda. Pierwszy raz silnik TDI seryjnie zamontowano w Audi 100 c3 w 1989 r.
 
 
someone1989 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Artur
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 137
Skąd: Opole
Wysłany: 20 Sty 2012, 21:30   

Sama informacja o silniku a ja szukam o swapie . Mam fieste 1,4 TDCi potrzebuję pare rzeczy które są drogie wiec mam na oku rozbitą 1,6 TDCi i się zastanawiam nad przekładką silnika czy warto , czy są jakieś trudności z tym , ile może to kosztować etc .
_________________
Co z tego że fura gwizda jak kierowca p...a
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Sty 2012, 21:33   

Bierzesz calaka i przekladasz to co ci potrzebne... silnik skrzynia, elektryka, ecu, wiazka, osprzet, kluczyk z immo...
Za taka zabawe pewnie wybecalujesz z 2 kafle, bo raczej nie bedzie sie chcialo komus za 500zl zmieniac prawie wszystko pod maska...
_________________

 
 
 
someone1989 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Artur
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 137
Skąd: Opole
Wysłany: 20 Sty 2012, 21:51   

No dobrze sprzedam pozostałości z 1,4 to nie będzie tak zle z kasa ... tylko czy nie ma problemu z taka przekładką ? 22 km więcej to już powinno się czuć różnice pod pedałem .
_________________
Co z tego że fura gwizda jak kierowca p...a
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Sty 2012, 21:57   

Taniej wyjdzie cie chip do tego silnika, w dziale diesel jest FAQ jak osadzic IC w takim silniku... troche poszukac, poczytac i masz tu naprawde fajne kompendium wiedzy, tylko troche checi...
Kase liczy sie dopiero jak sie cos sprzeda,lub jak masz prace ktora daje ci co miesiac siano i to nie male bo zabawy w auta nie zawsze sa tanie, a trafisz na durnia to ci wiecej zepsuje niz naprawi.
_________________

 
 
 
someone1989 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Artur
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 137
Skąd: Opole
Wysłany: 20 Sty 2012, 22:14   

Chodzi o to że taką kupimy i będziemy pare części brać resztę na części sprzedamy . Ale po co mam wystawiać następnie ten 1,6 Tdci na sprzedaż jak mogę wystawić 1,4 Tdci i jak się sprzeda to kasę przeznaczyć na wsadzenie 1,6 Tdci . Ogólnie widzę to tak że wystawiam 1,4 na aukcje jak ktoś kupi to lecę do mechanika z dwoma i wyciąga 1,4 i wsadza 1,6 a ten 1,4 od razu idzie do kupca . Nie wiem może to przekoloryzuje i nie będzie tak różowo ale i tak będzie jeden do sprzedania a co to za różnica czy wyciągnę 1,4 czy wyciągane 1,6 ? tylko taka że jak się pozbędę 1,4 to będę musiał przełożyć ten 1,6 ale będą z tego korzyści .

Ale dzięki za posty o to chodziło żeby ktoś wypowiedział się właśnie też negatywnie by ostudzić trochę zapał i dowiedzieć się też takich info
_________________
Co z tego że fura gwizda jak kierowca p...a
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Sty 2012, 22:25   

Tu nie chodzi o negatywne podejscie lecz o realia... bo unieruchomic sobie auto to spoko, przekladac silnik spoko, ale przekladaj od razu taki zestaw z tego 1.6 a twoj 1.4 niech sobie lezy i czeka na kupca, bo gorzej jak okaze sie ze miedzy rocznikami cos sie zmienilo... i bedzie problem...
_________________

 
 
 
someone1989 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Artur
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 137
Skąd: Opole
Wysłany: 20 Sty 2012, 22:29   

Czyli mówisz że lepiej zrobić przekładke i zostawić oryginalna jednostkę i jak będzie wszystko cacy to dopiero szukać kupca by nie było jaj że ten 1,6 nie może jednak być dobrze rozumiem ?

Czyli że mogą być problemy z swapem ?

W sumie ten 1,6 to tylko blache ma uszkodzoną więc mogę wszystko przekładać co będzie trzeba ale to też i koszty rosną
_________________
Co z tego że fura gwizda jak kierowca p...a
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Sty 2012, 22:37   

Najpierw zrob swoje auto, a dopiero dalej to drugie... bo lepiej na zimne dmuchac...
Widzisz to jest tak, lepiej miec wszystko pod reka niz pozniej obudzic sie z reka w przyslowiowym nocniku...
_________________

 
 
 
someone1989 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Artur
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 137
Skąd: Opole
Wysłany: 20 Sty 2012, 22:46   

Do mojego potrzebuje rurki od zbiorniczka oleju wspomagania do pomypy wspomagania nie wiem czy pasuje z 1,6 tdci do 1,4tdci i tamten ma fajne kolka ktore zaadoptuje do mojej . Reszta z tamtego idzie na sell ale tak myśle że jak troche nabije km na 1,4 to wlasnie fajnie bylo by zrobic przekladke z tamtego i tyle . Swoj osprzet 1,4 pozniej sellnac i z tamtego w sumie karoserie reszte co sie nadaje sellnac .

Ale jak tak mówisz to nie wiem czy nie lepiej wziąść przełożyć zderzak przedni i lampe z mojej do tej rozbitej 1,6 wyprostowac podłużnice lewa dać błotnik i maske polakierować i sie tamtym wozic koszty podobne a praca chyba mniej skomplikowana . No i ten 1,6 ma fajny tylny zderzak bo cały w kolorze a ja mam pół w kolorze a dół czarny
_________________
Co z tego że fura gwizda jak kierowca p...a
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów [Inny] Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM Quattro S-line 2007r
grzesiek646 Nasze auta 25 9 Kwi 2014, 01:29
grzesiek646
Brak nowych postów [MK6] Swap z 1.4 TDCi na 1.9 TDi lub inny
Gość Silniki diesla 4 25 Wrz 2010, 17:54
lucash
Brak nowych postów [Inny] VARIO(T) w TDI :O
Czyli dość skromny następca fiesty... :)
Sztandi Nasze auta 23 17 Sie 2013, 22:31
DemptD
Brak nowych postów [MK6] 1.4 2007r
swierkuu Przed zakupem 5 9 Cze 2017, 21:54
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.