Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: endura, hcs, mk3

[MK3] Zamontowanie silnika 1.3 Endura
Autor Wiadomość
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 1 Cze 2011, 20:25   

jackrzec napisał/a:
Centymetr w tą czy w tą to żadna różnica (w mk3 1,3 też były trzy rodzaje tłoków i wcale nie chodzi o wymiary naprawcze tylko o grupy i tu si.ę kryje ten 1 czy 2 cm pojemności).

gadka, bo nie wiadomo czemu w katalogach sa 2 pojemnosci, to sprawia trudnosc w doborze czesci, mowisz ze byly 3 odzaje tlokow, jakies grupy; roznily sie one wymiarami? jesli silnik ten sam i skok tloka ten sam to pojemnosc raczej sie nie zmienila. musialobyc cos wiecej kombinowane. pisalem o std tloku, podalem jego wymiary nominalne srednica 73,975mm. jakie byly tam 3 rodzaje tlokow w mk3 1.3? jest to gdzies opisane w manualach?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 1 Cze 2011, 21:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Cze 2011, 21:01   

Pawełos666 napisał/a:
pisalem o std tloku, podalem jego wymiary nominalne. jakie byly tam 3 rodzaje tlokow w mk3 1.3? jest to gdzies opisane w manualach?
Ja też pisałem o nominalnym, ale się pomyliłem - były cztery grupy a nie trzy (3 były w 1,1):


Róznice małe, ale sa i licząc pojemnośc z 4 cylindrów 1cm3 na pewno się uzbiera.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
burdzyk2 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 80
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 1 Cze 2011, 21:41   

Ale skoro było powiedziane, że inna kolejność zapłonu jest to nie trzeba do tego wałka rozrządu przełożyć??
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 1 Cze 2011, 22:18   

a co chcesz glowice sciagac z nowego silnika czy skladac 1 z dwoch? zalozysz po prostu kable tak ze bedzie taka kolejnosc zaplonu jaka ma byc... nie wazne co to bedzie, na cewce sobie dowolnie mozesz przekladac
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
adrian1992 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 4
Skąd: Łodzkie
Wysłany: 23 Cze 2011, 12:39   

Ja mam podobny problem , chciałbym do mojej 1,3 z 93r włożyć silnik 1,3 endura z escorta ... wie ktoś może czy są jakieś różnice ?? jeśli chodzi o mocowania to nie będzie problemu ale chodzi mi głownie o instalacje
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 23 Cze 2011, 16:00   

chcesz zamontować sam słupek z endury czy razem z wtryskiem? jak sam słupek to pasuje bez przerabiania a jak chcesz z wtryskiem to potrzebujesz wiązke silnikową z tego escorta
 
 
adrian1992 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 4
Skąd: Łodzkie
Wysłany: 25 Cze 2011, 14:14   

chciałem założyć kompletna endure z wtryskiem ,.. ale skoro trzeba bawić się z instalacja to zostawię sobie stary wtrysk a przełożę tylko blok ... a jeśli chodzi o zapłon to będzie wszystko ok ?? nie trzeba czegoś przekładać ze starego silnika ??
 
 
adrian1992 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 4
Skąd: Łodzkie
Wysłany: 11 Lip 2011, 21:54   

endura nie pasuje ... nie można założyć jedno punktu ponieważ nie zgadzają się wielkości otworów w głowicy , chyba ze wymienić głowice , pozostaje jeszcze rozrusznik... endura ma go od strony kolektora ssącego a zwykły jednopunktowy 1,3 ma od strony wydechu :)
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 11 Lip 2011, 22:13   

adrian1992, próbowałeś kiedyś że piszesz takie rzeczy? Otwory pasuja, tylko w endurze są bardzie "prostokatne", ale rozstaw jest ten sam. Co do rozrusznika, to rozrusznik nie jest przykręcany do bloku, tylko do skrzyni i jeśli założysz skrzynię z rozrusznikiem z przodu to będzie z przodu. Zresztą rozrusznik z tyłu jest też w 2.0 z mondeo, a ze skrzynią np z Futury możesz go założyć z przodu.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
adrian1992 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 4
Skąd: Łodzkie
Wysłany: 26 Lip 2011, 21:26   

jak założysz wtrysk od mono to na dwóch środkowych kanałach zostaną ci szczeliny ok 2mm ... a w temacie jest mowa o wymianie silnika a nie silnika ze skrzynia :)
 
 
Andrzejciach 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 45
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Płock
Wysłany: 14 Sty 2012, 20:50   

witam chcę zamienic silniki 1.3 mk3 na 1.3 endura tylko wydaje sie ze pompa wody inna i kolo pasowe na wale poza tym otwory w glowicy sa za duze do mono wtrysku jest na to sposób?Proszę o odpowiedz <8>
 
 
blind227 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 43
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 330
Skąd: Wawa/Strubiny
Wysłany: 16 Sty 2012, 22:06   

http://forum.fiestaklubpo...57f70961e552662

tutaj jest napisane co i jak z otworami .
Ja też chciał bym zobaczyć dokładną instrukcję jak endure na mono zamontować do mk3 bo chyba bardziej się opłaca endure remontować
_________________
Córka Frankensteina
Profil Facebook
 
 
 
Andrzejciach 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 45
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Płock
Wysłany: 18 Sty 2012, 00:21   

dziekujue kupilem silnik 1.3 mono problem załatwiony fiesta zyje <8> :jupi:
 
 
Andrzejciach 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/50KM
Imię: Andrzej
Wiek: 45
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 3
Skąd: Płock
Wysłany: 18 Sty 2012, 00:24   

zapaliła od strzału :jupi:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.