Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 17:55 |
[MK3] Pasek klinowy - piszczy i stukanie |
Autor |
Wiadomość |
max777
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Jacek
Wiek: 48 Dołączył: 02 Maj 2011 Posty: 17 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 13:52
|
|
|
a moim zdaniem pękła obudowa alternatora i stąd to piszczenie, miałem zbliżony problem po wymianie rozrządu zaczął piszcze pasek i tak sie działo przy odpalaniu okazało się że jest pęknięta obudowa po wymianie wszystko ustalo koszt 100.. |
_________________ Angol |
|
|
|
 |
drajcyss
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 32 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 9 Skąd: Zarzecze
|
Wysłany: 30 Paź 2012, 11:02
|
|
|
u mnie podobny problem z tym że pisk nie ustaje wgl. zwiększa się gdy zwiększe obroty silnika i na odwrót. zauważyłem że koło pasowe wału korbowego jest uszczerbane na krawędzi na długości ok 5 cm, czy to może być przyczyną że tak dziwnie swiszczy przez cały czas? |
_________________ POWER OF DIESEL! |
|
|
|
 |
szumi81
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30 Paź 2012, 13:35
|
|
|
Świszczy bo wpada powietrze. Jeżeli stuka i piszczy znaczy że poszło ci łożysko w altku. A piszczy bo pasek zużyty. |
_________________

 |
|
|
|
 |
drajcyss
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 32 Dołączył: 16 Paź 2012 Posty: 9 Skąd: Zarzecze
|
Wysłany: 30 Paź 2012, 16:02
|
|
|
szumi81 napisał/a: | Świszczy bo wpada powietrze. Jeżeli stuka i piszczy znaczy że poszło ci łożysko w altku. A piszczy bo pasek zużyty. |
ale jak wpada powietrze? nie bardzo rozumiem.. |
_________________ POWER OF DIESEL! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.