Przesunięty przez: trzeci 4 Cze 2012, 23:10 |
Youngtimer Party 2012 - temat ogólny |
Autor |
Wiadomość |
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Sty 2012, 23:07 Youngtimer Party 2012 - temat ogólny
|
|
|
Hej,
doszły mnie słuchy a propo zmian w nowym roku na YTP. Info z forum mini.
Cytat: | Nasze auta zimują, w głowach i w garażach rodzą się projekty, myślę, że dobrze już na tym etapie podzielić się nieoficjalnymi informacjami na temat planowanego kształtu YTP w nadchodzącym sezonie:
1. impreza nadal będzie dwudniowa
2. sobota bez większych zmian
3. niedziela będzie bez wyścigów, ale za to próba sportowa podobna jak na super-oesach czyli 4 - 5 km próba na całej dlugości toru, eelektroniczny pomiar on-line, auta puszczane co kilkanaście sekund
4. do klasyfikacji liczone są dwa dni
Jeśli chodzi o regulamin to tu tendencja idzie w kierunku kompletnie wyposażonych aut bez klatek, odchudzonych nadwozi, swapów itp. - dla takich aut prawdopodobnie będą klasy jak do tej pory (rok rozpoczęcia produkcji modelu '82 albo '84)
Auta modyfikowane do sportu (klatki, kubły, wypatroszone wnętrza, poliwęglan, zawias?) będą w klasie sport i tu toczy się dyskuska na temat ilości klas i pojemności np. klasa 1-sza to auta do 2 litrów poj. (rozpoczęcie produkcji modelu '89?) |
Ma ktoś wiedzę na ten temat. Likwidacja dużej petli to bedzie wielka strata dla całej imprezy |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 4 Cze 2012, 23:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Magda M.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11 Sty 2012, 23:19
|
|
|
Duża pętla jedno, ale jak zrobią takie klasy, to MK3 znowu na YTP nie wjedzie... Rok produkcji modelu w klasie zwykłej 82 albo 84... Z drugiej strony z tego, co zacytowałeś, wynika, że wszystkie zeswapowane auta trafiają do klasy Sport, więc i mnie by to dotyczyło... A jak wtedy traktować fiesty 1.8? Teoretycznie takie były seryjnie modele, no ale raczej te 1.8, które w tej chwili są eksploatowane we feistach, to nie są silniki seryjne z xr2i, więc gdzie je wrzucić? Rzeczoznawcę zatrudnią do robienia ekspertyz? Dziwne to jakieś. |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 03:01
|
|
|
sobota to jest hooy w porównaniu do dużej petli z niedzieli. Oby tego nie zmieniali, bo impreza na prawdę baardzo dużo straci.
Sobota to był taki ala trening przed niedzielą, gdzie od rana panuje napięcie, euforia i adrenalina, ostatnie przygotowania, przemyślenia, rady przed wyjazdem do depo. Kolejne klasy rozpoczynające wyscig i czekanie na TE godzinę to jest zajebiste
Na której jeszcze imprezie jest rywalizacja full kontakt z innymi? |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 07:13
|
|
|
luk-90 napisał/a: | Na której jeszcze imprezie jest rywalizacja full kontakt z innymi? |
Na żadnej.
Wcale się nie dziwię, że chcą tą część imprezy zlikwidować - było kilka incydentów (na szczęście ofiarami był sprzęt a nie ludzie). Organizatorzy ponosili b. duże ryzyko! |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 09:17
|
|
|
luk-90 napisał/a: | sobota to jest hooy w porównaniu do dużej petli z niedzieli. Oby tego nie zmieniali, bo impreza na prawdę baardzo dużo straci.
Sobota to był taki ala trening przed niedzielą, gdzie od rana panuje napięcie, euforia i adrenalina, ostatnie przygotowania, przemyślenia, rady przed wyjazdem do depo. Kolejne klasy rozpoczynające wyscig i czekanie na TE godzinę to jest zajebiste
Na której jeszcze imprezie jest rywalizacja full kontakt z innymi? |
Real Race na Ułęży, w ramach imprezy Lap Race |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 10:07
|
|
|
nic tylko składać babcie w oryginale i nimi śmigać |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 10:36
|
|
|
No ja mam nadzieje ze nie polacza w klasie sport ssakow z turbo... jak by tak zrobili to piernicze i ide w suszarke... |
_________________
|
|
|
|
|
Magda M.
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 40 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 23:27
|
|
|
Do tej pory klasy były pojemnościowe i tyle, więc jeżeli tego nie zmienią, a z przytoczonego przez Pyrosa tekstu wynika, że nie, to pewnie połączą... Ale już sam pomysł wrzucania auta do sportu tylko dlatego, że ma zeswapowany silnik, to bzdura jakaś... |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 09:44
|
|
|
Luk. Jeśli widziałeś super oesy poznańskie, to wiesz że chłopaki ogarniaja ten temat. W przedostatnim oesie startowało chyba łącznie z AB Cup 180 załog. Jeśli starty będą co 15-20sek jak to zwykle bywa, to będa wyprzedzania na trasie i jest adrenalina. Część takiego oesu leci także po torze. Ten typ oesu jest ciekawy.
Wiem inaczej jest kiedy zapalaja sie lampy i wszyscy dymią jednoczesnie na starcie .
Dla zaintersowanych super oes poznań z grudnia
http://www.youtube.com/wa...feature=related
a tak z onboardu
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Co do powrotu do klasyków YT to jestem za. Bo youngtimer wybebeszony do zera z wyklejonymi szybami pleksi, kubłami i laminatowymi maskami nie jest już youngtimerem. Klasyk to klasyk, a wybebeszone auto to sport i tyle.
W innym przypadku zaczyna sie tylko wyścig mocy, kasy i kto co włozy do czego. a to juz ma niewiele wspólnego z autami zabytkowymi. SWAP to swap. Tak samo jest w rajdach wyższej półki. I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji . I fiesta nie może im wpitolić |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 12:31
|
|
|
Tommur, wiem dokładnie jak wyglądają super oesy, jak sama nazwa mówi super odcinki specjalne. Dla początkujących rajdowców, takich jak Ja, jest to bardzo trudna impreza i teraz na przykład wyobraź sobie co by się stało, gdybym zaliczył taki ślizg podczas sueproesa jak zaliczyłem we wrześniu podczas dużej pętli, może to trochę dziwne, ale bezpieczniej się czuję podczas dużej pętli, bo mam po kilka metrów pobocza bez drzew itd z każdej strony, jadę swoim torem jazdy i jeżeli ktoś jest szybszy to Mnie wyprzedzi i tyle . |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 13:35
|
|
|
Tommur napisał/a: | I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji . I fiesta nie może im wpitolić |
A co z MK III 1,8 16v? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 14:23
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Tommur napisał/a:
I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji . I fiesta nie może im wpitolić
A co z MK III 1,8 16v? |
Ciiicho Przecież nei ma takich |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 22:28
|
|
|
Czy Wy aby nie przesadzacie trochę??
Żadnej wzmianki jeszcze nie ma nawet a "przecieki" na forach są warte tyle co zdanie niemowy!!
Druga sprawa, że chyba nie trzeba się aż tak spinać co do startu na YTP - to impreza prawie, że piknikowa - wszyscy się znają, integrują, uśmiechają i podziwiają wzajemnie auta, okazja do spotkania w większym gronie ludzi pasjonatów z całego kraju a do tego gratis możliwość sprawdzenia siebie, swoich umiejętności i sprzętu
Każdy kto podchodzi do YTP w sensie strikte sportowym z parciem na wynik i miejsce w klasie czy generalce moim zdaniem traci całą otoczkę tej imprezy i jej wysmakowany charakter, który tworzą organizatorzy i ludzie , którzy tam przyjeżdżają - czyli my
Dla mnie jest kompletnie nie istotne czy będę jeździł i ścigał się z seryjnymi autami czy z pięciokrotnie mocniejszymi, zwrotniejszymi, szybszymi ode mnie - proponuję spojrzeć na to z tej strony a na pewno dostrzeżecie zalety
Jeśli potwierdzą się pogłoski o zmianach dotyczących regulaminu i przebiegu imprezy to nie dość, że powinniśmy to uszanować to jeszcze cieszyć się, że nie mamy ciągle tego samego runda po rundzie.
Tommur napisał/a: | Co do powrotu do klasyków YT to jestem za. Bo youngtimer wybebeszony do zera z wyklejonymi szybami pleksi, kubłami i laminatowymi maskami nie jest już youngtimerem. Klasyk to klasyk, a wybebeszone auto to sport i tyle.
W innym przypadku zaczyna sie tylko wyścig mocy, kasy i kto co włozy do czego. a to juz ma niewiele wspólnego z autami zabytkowymi. SWAP to swap. Tak samo jest w rajdach wyższej półki. I nie narzekać na crx. Powinny być poza rajdami, bo nie mają homologacji . I fiesta nie może im wpitolić |
Tomek uwierz mi, że 99% aut tam przyjeżdżających jest pomodzona i to grubo
Dla mnie osobiście podział na różne klasy czy pojemnościowe czy sport czy oryginał nie są bardzo miarodajne.
Tam widać dwie kategorie zawodników
1. Ci z modzonymi autami żeby wygrać swoją klasę i jak najwyżej w generalce, jednocześnie zaciskając zęby ze złości przy "[potknięciu"
2. Ci z modzonymi autami, którzy dają z siebie i aut wszystko ale po próbie zdejmują kask z bananem na twarzy i mają piknik i wyluzowanie. |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Sty 2012, 23:29
|
|
|
Romek zgadzam się z Tobą w stuuuu porcentach. Dla Mnie tez nie liczy się czy będę jechał w klasie z turbo burbo itd, ale duża pętla dała Mi takie emocje i adrenalinę jakich nie uświadczysz podczas soboty |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Sty 2012, 21:30
|
|
|
luk-90 napisał/a: | duża pętla dała Mi takie emocje i adrenalinę jakich nie uświadczysz podczas soboty |
Dokładnie Mi tylko szkoda wielkiej pętli a reszta jest nie ważna kto,z kim, jak..etc. |
|
|
|
|
Żabcia
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Ania
Dołączyła: 12 Maj 2008 Posty: 529 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 14:31
|
|
|
późno pierwsza runda |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 27 Sty 2012, 21:37
|
|
|
I dobrze.więcej czasu na uzbieranie kasy i zrobienie rwd |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Sty 2012, 10:11
|
|
|
Rkalitka napisał/a: | I dobrze.więcej czasu na uzbieranie kasy i zrobienie rwd | egzakli |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31 Sty 2012, 22:30
|
|
|
I chu**
dla mnie to i tak nic nie zmienia. Czy w B2000 czy w Sporcie i tak pojadę jak zawsze z E30 i crx |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
|