[MK3] Swap 1.3 na 2.0 instalacja |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 13:31
|
|
|
Fordon, No nie jest tak do końca jak piszesz, bo są alternatory którym nie wystarczy +12V grubym kablem na stałe z akumulatora i "cienki niebieski na kontrolkę", ale generalnie jak piszesz, każdy który jest tak zasilany/sterowany i podejdzie na mocowanie i napęd to przypasuje. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 16:49
|
|
|
Mam możliwość kupić alternator z mondeo za mała cenę wiem że napięciowo jest wydajniejszy co mi do dobrego audio pasuje a czy mocowaniem to będę musiał go po prostu przykręcić |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:00
|
|
|
z mondeo nie pasuje. nie kupuj |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:01
|
|
|
lukas3482 napisał/a: | napięciowo jest wydajniejszy | Napięcie i tak obniża i stabilizuje regulator,,, najlepiej w granicach 14,4V (taki ideał) a prądowo, to wszystkie we fieście były 50A jak pamiętam, nie sądzę by w mondeo były jakieś inne bo po co. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:26
|
|
|
Wiem że w zetecu fiesty czy escorta były 70A lub 90A zależne od wypasu auta
Chodzi mi głownie czy mocowania pasuja |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:36
|
|
|
lukas3482 napisał/a: | Wiem że w zetecu fiesty czy escorta były 70A lub 90A zależne od wypasu auta | Jest to możliwe, nie będe zaprzeczał,,, mocowanie zawsze mozna jakieś wyrzeźbić, nie wiem jak silnik co chcesz wsadzić ale np. u mnie po demontazu altera moge od bloku odkręcić jego zawias, i mi zostają tylko 2 dziury, więc prakrycznie można dorobić jaki chcesz zawias i powieśić wszystko co się zmieści pod maskę,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 20:36
|
|
|
lukas3482 napisał/a: | Chodzi mi głownie czy mocowania pasuja |
nie i kropka. alternator z mondeo jest przykręcony na stałe szpilkami prostopadle do bloku/głowicy(w dieslu) , w benzynie śruby przechodzą w poprzek jak w fieście ale i tak nie naciąga sie nim paska.
próbowałem już u siebie
łatwiej ze sierry bo pasuje P&P razem z szajbą |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 21:50
|
|
|
A to lepiej nie kombinować i kupić z fiesty lub escorta |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Wrz 2011, 22:28
|
|
|
lukas3482, tak dobrze myslisz... |
_________________
 |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:46
|
|
|
A jakie macie cenne rady przed próbą założenia nowego silnika
Jak go wkładać? co odkręcić aby było łatwiej? |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:49
|
|
|
lukas3482 napisał/a: | co odkręcić aby było łatwiej? |
wszystko
lukas3482 napisał/a: | Jak go wkładać? |
od dołu |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:11
|
|
|
Silniczek już siedzi i nawet odpala
Dziwne że elegancko chodzi na pompie paliwa od 1.3, bez przepływomierza, dolotu z czujnikiem temperatury, kompie który podobno miał immo
Zrobię fotki i wstawię |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:13
|
|
|
na pompie od 1.3 bedzie chodzić normalnie.
bez przepływki może więcej palić i szarpać ale też pojedzie normalnie
składaj jak ma być i pokazuj |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:17
|
|
|
Też myslałem że koszty będą duże ale po podsumowaniu zmieściłem się do 500zł (w tym kupiłem dwa silniki) |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:19
|
|
|
a ja zapytam w jakim stanie i z czego? wsadziłeś tak po prostu to co kupiłeś? |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:23
|
|
|
Jeden 2.0 od mondeo okazało się że ma nówke kompletny rozrząd, a drugi z fiesty 1.6 w którym były właściciel myslał że jest uszczelka pod glowicą podnieta po rozebraniu wyszło na to że pompa wodna |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:27
|
|
|
i który zamontowałeś? bo nie ogarniam |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:28
|
|
|
2.0 na całym osprzęcie z 1.6 |
|
|
|
 |
lukas3482
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 63 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 27 Wrz 2011, 17:07
|
|
|
Co jest przyczyna tego że po swapie auto chodzi na dwóch cylindrach odpala tak samo, strzela w wydech, sprawdzałem cewkę świece wtryski co morze być nie tak |
|
|
|
 |
zdaszek

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 35 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 27 Wrz 2011, 18:22
|
|
|
Przecież wcześniej pisali, że 2.0 ch...owo chodzi na kompie z 1.6 |
|
|
|
 |
|