Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Swap 1.3 na 2.0 instalacja
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Wrz 2011, 13:31   

Fordon, No nie jest tak do końca jak piszesz, bo są alternatory którym nie wystarczy +12V grubym kablem na stałe z akumulatora i "cienki niebieski na kontrolkę", ale generalnie jak piszesz, każdy który jest tak zasilany/sterowany i podejdzie na mocowanie i napęd to przypasuje.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 21 Wrz 2011, 16:49   

Mam możliwość kupić alternator z mondeo za mała cenę wiem że napięciowo jest wydajniejszy co mi do dobrego audio pasuje a czy mocowaniem to będę musiał go po prostu przykręcić
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:00   

z mondeo nie pasuje. nie kupuj
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:01   

lukas3482 napisał/a:
napięciowo jest wydajniejszy
:hihihi: Napięcie i tak obniża i stabilizuje regulator,,, najlepiej w granicach 14,4V (taki ideał) a prądowo, to wszystkie we fieście były 50A jak pamiętam, nie sądzę by w mondeo były jakieś inne bo po co.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:26   

Wiem że w zetecu fiesty czy escorta były 70A lub 90A zależne od wypasu auta
Chodzi mi głownie czy mocowania pasuja
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Wrz 2011, 17:36   

lukas3482 napisał/a:
Wiem że w zetecu fiesty czy escorta były 70A lub 90A zależne od wypasu auta
Jest to możliwe, nie będe zaprzeczał,,, mocowanie zawsze mozna jakieś wyrzeźbić, nie wiem jak silnik co chcesz wsadzić ale np. u mnie po demontazu altera moge od bloku odkręcić jego zawias, i mi zostają tylko 2 dziury, więc prakrycznie można dorobić jaki chcesz zawias i powieśić wszystko co się zmieści pod maskę,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 21 Wrz 2011, 20:36   

lukas3482 napisał/a:
Chodzi mi głownie czy mocowania pasuja

nie i kropka. alternator z mondeo jest przykręcony na stałe szpilkami prostopadle do bloku/głowicy(w dieslu) , w benzynie śruby przechodzą w poprzek jak w fieście ale i tak nie naciąga sie nim paska.
próbowałem już u siebie
łatwiej ze sierry bo pasuje P&P razem z szajbą
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 21 Wrz 2011, 21:50   

A to lepiej nie kombinować i kupić z fiesty lub escorta
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Wrz 2011, 22:28   

lukas3482, tak dobrze myslisz...
_________________

 
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:46   

A jakie macie cenne rady przed próbą założenia nowego silnika
Jak go wkładać? co odkręcić aby było łatwiej?
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 24 Wrz 2011, 19:49   

lukas3482 napisał/a:
co odkręcić aby było łatwiej?

wszystko
lukas3482 napisał/a:
Jak go wkładać?

od dołu
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:11   

Silniczek już siedzi i nawet odpala :)
Dziwne że elegancko chodzi na pompie paliwa od 1.3, bez przepływomierza, dolotu z czujnikiem temperatury, kompie który podobno miał immo
Zrobię fotki i wstawię
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:13   

na pompie od 1.3 bedzie chodzić normalnie.
bez przepływki może więcej palić i szarpać ale też pojedzie normalnie

składaj jak ma być i pokazuj
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:17   

Też myslałem że koszty będą duże ale po podsumowaniu zmieściłem się do 500zł (w tym kupiłem dwa silniki)
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:19   

a ja zapytam w jakim stanie i z czego? wsadziłeś tak po prostu to co kupiłeś?
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:23   

Jeden 2.0 od mondeo okazało się że ma nówke kompletny rozrząd, a drugi z fiesty 1.6 w którym były właściciel myslał że jest uszczelka pod glowicą podnieta po rozebraniu wyszło na to że pompa wodna
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:27   

i który zamontowałeś? bo nie ogarniam :V:
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 26 Wrz 2011, 21:28   

2.0 na całym osprzęcie z 1.6
 
 
 
lukas3482 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 2.0/16V
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 63
Skąd: Chełm
Wysłany: 27 Wrz 2011, 17:07   

Co jest przyczyna tego że po swapie auto chodzi na dwóch cylindrach odpala tak samo, strzela w wydech, sprawdzałem cewkę świece wtryski co morze być nie tak
 
 
 
zdaszek 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 214
Skąd: Łódź/Pabianice
Wysłany: 27 Wrz 2011, 18:22   

Przecież wcześniej pisali, że 2.0 ch...owo chodzi na kompie z 1.6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.