[MK3] Padł chyba układ paliwowy |
Autor |
Wiadomość |
seba65310
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: CZWA
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 21:34 [MK3] Padł chyba układ paliwowy
|
|
|
WItam!
Mam problem z fiestą mk3 1.1kat .
Auto nie pali :(
Po odłączeniu wężyków paliwa od filtra i kręceniu silnikiem paliwo się nie leje , padłą pompa ??
Mechanik wspominał coś kiedyś o złym stanie potencjometru przepustnicy - CFI |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Sie 2011, 21:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 21:58
|
|
|
albo pompa albo jej zasilanie. Zasilaja ją 2 przekaźniki w skrzynce (zielony duży i czarny mały) albo wyłącznik wstrząsowy w lewym słupku za zaślepką . |
|
|
|
|
seba65310
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: CZWA
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 22:03
|
|
|
Cytat: | 2 przekaźniki w skrzynce |
Jaka skrzynka ??Gdzie jest ?? Może jakiś rysunek
Wyłącznik wstrząsowy w lewym słupku za zaślepką .
Jaki słupek ??Zaślepka ??
A co to jest taka czarna skrzynka do której idzie wężyk od spodu auta .Skrzynka jest pod lewą lampą (patrząc na samochód od przodu )? |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 22:15
|
|
|
Ech ... duch samodzielności i umiejętności szukania, zamiera w narodzie.
1. Temat podobny do Twojego (z użyciem funkcji szukaj) - zobacz
Jak wsiądziesz za kierownicę to:
- przekażniki masz za schowkiem po lewej stronie.
Wyjmujesz klapkę, widzisz bezpieczniki, odkręcasz dwie śruby i masz dostęp do przekażników
- wyłacznik bezwładnościowy / wstrząsowy masz przy swojej lewej nodze, do namierzenia po otwarciu klapki. |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 22:45
|
|
|
od pompy paliwa jest mały brązowy, od zapłony w CFI duży zielony. Po przekręceniu na zapłon musisz słyszeć taki dzwięk urządzenia elektrycznego, takie bzzzzzzzz i po ok 2 sekundach musi ucichnąć. Jezeli nic nie słyszysz to coś z pompa paliwa |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
seba65310
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: CZWA
|
Wysłany: 30 Sie 2011, 13:18
|
|
|
Działa
Dzięki bardzo !!
Przekaźnik wyjąłem, zwarłem i działa .
Otwarłem przekaźnik ,poruszałem nim włożyłem i działa |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Sie 2011, 13:30
|
|
|
masz w nim zimne luty. Radość jest chwilowa. |
|
|
|
|
seba65310
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4 Skąd: CZWA
|
Wysłany: 30 Sie 2011, 21:54
|
|
|
Oj chwilowa...
Zwróciłem uwagę na to ,że podczas uruchamiania silnika ,samochód wydaje dźwięki jakbym nacisnął do połowy pedał gazu .
Jadę,jadę... zgasiłem silnik , odpalam i wrzucam "1" i lekko gaz ,a samochód zachowuje się jakbym dawał gaz na max-a i puszczał i hamował i gaz .
Jutro spróbuje "gdzieś" kupić taki przekaźnik , tylko gdzie .... |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.