[MK3] Swap z 1.1 na 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 13:49
|
|
|
no tak, ale w wiązce z hcs kabel od tego czujnika jest umiejscowiony w "podwiazce" w skład której wchodzi cewka oraz ten czujnik wpinane w wiązke silnikową 4 pinową wtyczka. W wiązce 1.8 nie mam kabla do czujnika ciśnienia oleju w ogóle. Pociągnąć ten kabel prosto na licznik?
W 1.8 jest obwód cewka(3pin), czeujnik temp z termostatu(2 pin), czujnik położenia wału(2pin) wpinane kostką 8pin( 7 kabli) do wiązki silnikowej i ta dalej |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 14:20
|
|
|
musze sprawdzic u siebie bo juz nie pamietam...ale wiem ze czesc kabli zostawilem starych i nie wiem czy to nie byl jeden z nich |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 15:29
|
|
|
jak byś mógł to sprawdź, będę wdzięczny |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 23:33
|
|
|
jest jeden zielono/brazowy przewod. Wchodzi w kostke 7mio pinowa (podejrzewam, ze powinna miec 8 pinow jesli czujnik temp na zegary jest taki jak powinien byc w zetecu czyli na 2 piny...o ile to wogole na tej kostce jest bo az tak to sie nie przygladalem.) Napewno z tej kostki idzie zasilanie i sygnal cewki (3 przeowdy)
EDIT
Przeczytalem ejszcze raz to co pisales wyzej ze w tej kostce masz cewke itp. Mi ten kabel laczy sie z wiazka ktora idzie do tej kostki...ale moze rozchodzi sie wczesniej. Sprawdze to jutro na spokojnie. Byc moze idzie bezposrednio w wiazke zegarow |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Lip 2011, 12:31
|
|
|
musze dopaść sąsiada, który ma escorta 1.6 etec i zobaczyć jak to u niego wygląda, jezeli kenczorf dokładnie nie da rady sprawdzic |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 5 Lip 2011, 12:53
|
|
|
luk-90 napisał/a: | temp z termostatu(2 pin) | jesli mnie wzrok nie zwodzi to ten czujnik jest wpiety w kostke od wtryskow, polozenia walkow rozrzadu, tps i bocznikowy. Teraz tak ta kostka 7 pin to wychodzi zniej 3 kable do cewki, kabel w otulinie do walu - chyba 2 przewody, czujnik cisnienia - 1, i dwa przewody ktore gina w otulinie i nie wiem gdzie sie koncza. Skoro pinow jest 7 to moze jeden to masa i jest wspolny. Musialbym wydrzec cala wiazke bo u mnie z kablami to istny burdel zeby dokladnie przesledzic co i jak. Moge ci podac z autodaty ktory pin na kompie za co odpowiada. Wtedy dojdziesz sobie ktory kabel bynajmniej z tych co sa przy kompie ida do jakiego elementu. Niestety cisnienie oleju nie przechodzi przez kompa wiec niema go w schemacie |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Lip 2011, 13:53
|
|
|
sprawdzę jeszcze raz dokładnie u siebie i sie odezwę, dzięki bardzo za pomoc, bo chyba jedyny zainteresowany jesteś |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 5 Lip 2011, 16:45
|
|
|
ile masz tych "podwiązek"? nie masz czasem wiązki z escorta? |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Lip 2011, 19:12
|
|
|
Podobno wiązka z fiesty.
Mam wiązkę silnikową do której dopinany jest obwód wtrysku( wszystkeigo wokół kolektora ssącego) kostką 12 pin, oraz obwód cewka, czujnik położenia wału, czujnik temp termostatu kostką 8 pin.
Właśnie sprawdziłem, ze w kostce 8pin mam dodatkowy kabel brązowo zielony, którego brakuje w wiązce cewki, czyli wygląda jak by trzeba tam było dodać ten kabel, co o tym sadzicie? To by się zgadzało po kolorach wiązki |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 5 Lip 2011, 19:35
|
|
|
ehh to mam chyba ladne zamieszanie z kablami bo u mnie ten od czujnika temp cieczy wchodzi w oslonke razem z kablami od wtryskow. A wiazke od wtryskow sprawdzalem po pinach z kompem wedlug autodaty zeby dobrze popodpinac bo u mnie dlugosci kabli dawaly wiele do myslenia:P Ale nie dam sobie reki uciac czy ten czujnik byl razem z ta wiazka czy nie gdy sprawdzalem polaczenia. |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 5 Lip 2011, 22:14
|
|
|
dobra wszystko już rozgryzłem, tak jak myslałem, brakowało mi kabla do czujnika cisnienia oleju. W kostce połączeniowej po stronie wiązki silnikowej był kabel( brązowo-zielony), jednak w obwodzie cewki go nie było. wyciągnąłem ten kabelek( oryginalny) z wiązki starego hcs'a, którego miałem na złom. Mernik wskazał, że jest dobrze wszystko połączone, udało się dojść do ładu i jest tak jak w farbryce Dzięki za pomoc kenczorf |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2596 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 Lip 2011, 11:35
|
|
|
Ja musiałem wymienić także przekaźnik duży zielony na czerwony normalny od efi, gdyż pompa paliwa po wyłączeniu zapłonu potrzebowała 3s przed ponownym przekręceniem zapłonu, aby się ponownie uruchomić, tak tylko piszę |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
|