Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: szarpanie

[MK3] 1.1 HCS - szarpie podczas ruszania
Autor Wiadomość
roxio 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 4 Cze 2011, 22:34   [MK3] 1.1 HCS - szarpie podczas ruszania

Witam. Ostatni czasy mam problem z moja fiestą,podczas ruszania zaczyna szarpać,dodając gazu nie wchodzi na obroty,podczas jazdy na 3-4 biegu tez jest taki problem,obroty spadają,nie reaguje na dodanie gazu ale po chwili znów jest normalnie,
co to może być ?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Cze 2011, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 4 Cze 2011, 23:10   

na pewno gaznik 55KM?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 5 Cze 2011, 08:09   

widze kolega prawie jak sąsiad :V: przyjedź to wymienimy pare rzeczy i będzie fiesta śmigać :ok:
 
 
roxio 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 5 Cze 2011, 11:20   

z tym szarpaniem podczas ruszania to do świat Bys się na mnie nie doczekał :hahaha:
Panowie co to może być ?,wymieniałem świece,przewody,filtry.
W kolanku gdzie się zakręca sondę jest taka blaszka ona powinna dotykać sondy ??
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 5 Cze 2011, 11:30   

roxio napisał/a:
wymieniałem świece,przewody,filtry


...i bardzo dobrze, że je wymieniłeś. Tylko problem w tym, że te rzeczy są odpowiedzialne za to żeby wszystko co zostało podane do cylindra ładnie się w nim spaliło. U ciebie poszukiwania bym zaczął od sprawdzenia CPP i sondy. Najlepiej to odczytaj błędy ze sterownika.
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 5 Cze 2011, 11:33   

a ja bym sprawdził map'a... w sensie wężyk prowadzący do niego
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Cze 2011, 11:57   

sprawdz rurke prozniowa, cpp (opor i napiecie czy przyrasta, to zwykly potencjometr), czujnik temp to opory musisz pomierzyc czy wogole jest podlaczony i jakie ma, i czy przelacznik biegu jalowego nie jest czasem zamkniety, czujnik predkosci pojazdu tez mozna, bez oscyloskopu nie wszystko sprawdzisz ale chociaz opor mozna czy napiecie
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 5 Cze 2011, 12:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
roxio 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 5 Cze 2011, 12:11   

gdzie się znajduje ten potencjometr przepustnicy w fiescie 1,1 HCS 95r
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Cze 2011, 12:19   



zmien sobie w profilu na silnik 1.1i 50KM monowtrysk bo 55 mialy gaznikowce
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 5 Cze 2011, 12:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
roxio 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 5 Cze 2011, 12:27   

ok,zmienię.Potencjometr jeśli dobrze widzę znajduje się pod obudową filtra powietrza ?
p/s podczas zmiany biegów nie schodzi całkowicie z obrotów jak puszcze gaz
czy ten będzie pasował do mojego autka :-P
http://allegro.pl/potencj...1640722946.html
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Cze 2011, 12:30   

najpierw zbadaj to
jesli chodzi o krokowca to na koncowce 18 przy otwartej przepustnicy ma byc napiecie cos kolo 5v
przy zamknietej przepustnicy ma byc 0
opor pomiedzy koncowkami 21 i 41 (silniczek) ma miec od 5 do 200 ohm

jesli chodzi o potencjometr to
napiecie wyjsciowe ma sie wahac pomiedzy 0,5v a 4,5v
zasilanie ma byc kolo 5v
opor pomiedzy plusem a minusem od 4 kilo do 5,5kilo ohm (fali nie sprawdzisz bez oscyloskopu), tak samo map'a nie sprawdzisz bo trzeba mu zapodac sygnal f = przynajmniej 80Hz na wejscie; jesli chodzi o czujnik predkosci pojazdu to impulsu nie sprawdzisz bez oscyloskopu raczej
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
roxio 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Limousine
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 5 Cze 2011, 12:54   

niestety nie mam czym sprawdzic te wartosci
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 5 Cze 2011, 15:02   

musisz nabyc miernik elektroniczny, ewentualnie kup, to nie majatek
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Cze 2011, 09:13   

o cpp i krokowcu jest na forum więcej niż w encyklopedii, więc radzę skorzystać z szukajki albo tagów.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.