Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hcs, luzy zaworowe, mk3, rozrzad, silnik

[MK3] Głośna praca silnika 1.1 - klekotanie
Autor Wiadomość
KAMIL82 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 41
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Lis 2009, 11:10   

MOZE SPRÓBUJ ZAWORY WYREGULOWAC
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 17 Lis 2009, 20:11   

KAMIL82 napisał/a:
MOZE SPRÓBUJ ZAWORY WYREGULOWAC


ty masz caps locka zablokowanego ?? co temat to ty piszesz wielkimi literami.


Co do silnika...on ma klekotać, można ustawic luzy na minimum, ale to możesz od razu szukać silnika na zmianę. Choć przez jakis czas będziesz się cieszyć ciszą, a potem rzucać mięsem bo silnik do dupy :P

Po regulacji zaworów powinien ci wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów. Koszt 7zł (kupowałem w ASO) tak więc praktycznie żadny wydatek to nie jest.

Chyba że masz świece mokre po wykręceniu świecy? Tzn na elektrodach masz olej.
 
 
oski981 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 126
Skąd: Limanowa
Wysłany: 27 Kwi 2011, 22:52   

w 1,4 cvh w fiescie mk2 ustawia się zawory? Proszę o info
_________________
ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 27 Kwi 2011, 23:04   

nie ustawia sie
są samoregulatory hydrauliczne
jak klepie po odpalenie i po kilku minutach pracy "tylko troszke ciszej"
to są do wymiany
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 29 Kwi 2011, 20:20   

Koła zębate o ma stary ursus..
Fiesta 1.1 klekocze bo to "tradycja", w 1,3 ta dolegliwość nie jest tak słyszalna.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 29 Kwi 2011, 20:25   

Marcinowaty napisał/a:
Koła zębate o ma stary ursus..
Fiesta 1.1 klekocze bo to "tradycja", w 1,3 ta dolegliwość nie jest tak słyszalna.

co ty p****? czym sie różni 1.1 od 1.3 niby że ten drugi mniej klekocze?
 
 
piotrek080292 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 29 Kwi 2011, 21:09   

Każda fiesta z silnikiem 1.1 i 1.3 klepie, ale jest jeden plus tego- zawsze mozna rozpoznac na ulicy ze jedzie fiesta bo klepie juz z daleka :hihihi:
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 29 Kwi 2011, 23:23   

Cytat:
Każda fiesta z silnikiem 1.1 i 1.3 klepie, ale jest jeden plus tego- zawsze mozna rozpoznac na ulicy ze jedzie fiesta bo klepie juz z daleka :hihihi:

one nie klepią :D
to jest racześ coś w stylu kaczki :D
"taśtaśtaś taś taś..."

Ostatnio sie doczytałem ze producent zaleca przy przeglądzie okresowym regulację zaworów po 20tysiacach kilometrów :D Zalecane przy nowym silniku!!
a przy 15-20 letnim :d to pewnie najlepiej przy obsłudze dziennej :D
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
piotrek080292 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 55
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 30 Kwi 2011, 10:22   

a przy 15-20 letnim :d to pewnie najlepiej przy obsłudze dziennej
a kto by wyrobił na uszczelki pod dekiel? :hihihi:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.