Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Rozładowuje się akumulator do zera
Autor Wiadomość
irekff 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 12
Skąd: WPI
Wysłany: 5 Mar 2009, 08:14   

diodalodz napisał:
Cytat:
Sam przekaźnik powinien być w skrzynce bezpieczników .
z tym że w mk4 było kilka typów skrzynek i nie wiem którą masz . potrzebuje fotki .

OK!Dzięki diodalodz za podpowiedź.Zasugerowałem się tym schematem poglądowym no i ręka szybsza od głowy,ale jeśli jest w skrzynce bezpieczników to na pewno znajdę(mam rozpiskę w instrukcji obsługi po germańsku).
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 5 Mar 2009, 10:55   

Jak byś miał problemy to w mojej ksiazce jest on umieszczony w skrzynce bezpieczników wewnątrz nadwozia, oznaczony jako XI, kolor szary
 
 
 
irekff 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 12
Skąd: WPI
Wysłany: 5 Mar 2009, 19:23   

W mojej książce też był oznaczony jako XI ale po wyjęciu skrzynki bezpieczników okazało się,że w sumie jest ich tylko 7szt a ten od podgrzewania znajduje się w gnieździe oznaczonym jako V .Przekaźnik ma ślady przegrzania-delikatne stopnienie obudowy,przypalony wtyk i to samo w gnieździe(przy wsuwce z grubym,czerwonym przewodem).
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Mar 2009, 23:44   

hehe i jednak nie alternator :)
 
 
 
mister
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2011, 07:10   

Co jakiś czas aku w mojej Fieście rozładowywał się w ciągu kilku godzin.
Mierzyłem prąd upływu i zawsze miałem w okolicach 30mA więc mało.
Po kolejnym przypadku wyładowania zmierzyłem upływ i zdziwiłem się jak zobaczyłem wartość 4,3A.
Po przeczytaniu tego wątku postanowiłem sprawdzić przekaźnik ogrzewania przedniej szyby i był to strzał w dziesiątkę - obudowa przekaźnika była lekko stopiona, zrobiło się zwarcie pomiędzy plusem a stykiem idącym do alternatora (stopiła się cyna na płytce drukowanej).
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 5 Lut 2011, 11:20   

najważniejsze, że naprawione ;)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2071 17 Gru 2024, 10:00
SCHWARZ 1.4S
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.