Przesunięty przez: bidżej 21 Lis 2010, 15:03 |
[MK3] Wtryski do 1.6 CVH |
Autor |
Wiadomość |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 19 Lis 2010, 22:10 [MK3] Wtryski do 1.6 CVH
|
|
|
pytnie czysto techniczne
jakie wtryski ( od jakiego auta)
podejdą do 1.6 CVH?? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Lis 2010, 20:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 19 Lis 2010, 22:24
|
|
|
niekoniecznie forda bo chodzi mi o większą wydajnosc |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 19 Lis 2010, 22:40
|
|
|
bardzo pomocnyś
lepiej sie pochwal co modzisz w escorcie |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Lis 2010, 08:11
|
|
|
zależy jak dużo wieksze chcesz i do jakiego silnika N/A czy Turbo. I jak chcesz to wystroić.
jak dużo więcej tego paliwa potrzeba?? Jesli N/A to wystarczy podnieść ciśnienie na listwie.
Seria ma 190cc/h
większe są:
Uno Turbo (zółte)
Kadett/Astra GSI 16v
VW G60
i one maja wszystkie po 240/245cc i one mi wystarczały do 212KM z CVH-T z podniesionym ciśnieniem na listwie do 4,5 bara. na serii cisnieniu wydola do 180-190KM w silniku turbo.
Jeszcze większe to któryś Fiat ma 280cc ale nie wiem który, na pewno Rover 220 Turbo ma 300cc |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Lis 2010, 08:31
|
|
|
no ok a jak podniesc cisnienie na listwie? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
diablo189

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 20 Lis 2010, 09:15
|
|
|
sory ze sie wtrace. ale czy przy takiej zmianie nie popekaja tloki??? o ile wiecej bedzie palil po zalozeniu z astry gsi??? |
_________________
 |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 20 Lis 2010, 09:31
|
|
|
ale co tego jak dasz większe wtryski jak cie ciśnienie na listwie nie puści.
Gdzies na forum opisane jest ze mozna w gruszcze tej co reguluje paliwo na koncu listry nawiercić delikatnie blaszke a pod spodem jest sruba regulacyjna ale co i jak to gdzieś było opisane chyba w temacie topgear-a na 3-eciej stronie |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Lis 2010, 20:22
|
|
|
diablo189 napisał/a: | ale czy przy takiej zmianie nie popekaja tloki??? |
a od czego mają popękać??
luki86 napisał/a: | ale co tego jak dasz większe wtryski jak cie ciśnienie na listwie nie puści. |
nie kumam tego. regulator utrzymyje tylko ciśnienie na listwie a nie ilość paliwa dawanego przez wtryski. wtrysk to zawór kierunkowy sterowany elektrycznie. Na koncu ma dysze i ilość paliwa wtryśniętego zalezy od wielkości tej dyszy. Oczywiście zwiększajac ciśnienie zmusza się wtrsyk do bycia wydajniejszym ale jest to w niewielkim stopniu, a jak sie przesadzi z ciśnieneim na listwie to się rozwali wtryski. Seryjne chodzą w przedziale miedzy 2,5-3 bary w zależności od auta. są w stanie bez uszczerbku na żywotności przyjąc +/- 3,5 bara ale juz przy większym ciśnieniu zdechną wcześniej czy później ale zdechna.
xr2i ma ciśnienie robocze jak dobrze pamiętam 2,75 bara wiem ze podniesienie tego ciśnienia do granic 3 - 3,1 przynosi zwiększenie mocy i odrobine zwiększa spalanie. ale przyrost mocy jest na pozionie +/-5KM bo ford zawsze niedolewał na wysokich obrotach nie zależnie od rodzaju silnika. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 20 Lis 2010, 21:14
|
|
|
Kontynuujcie bo też jestem zainteresowany zmianą wtrysku i zkalibrowaniem tego. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Lis 2010, 09:30
|
|
|
devill1991 napisał/a: | Kontynuujcie bo też jestem zainteresowany zmianą wtrysku i zkalibrowaniem tego. |
ale co tu kontynuować?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
diablo189

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 142 Skąd: Poland
|
Wysłany: 21 Lis 2010, 11:50
|
|
|
z tego wszystkiego wynika ze nie oplaca sie tego robic. 5km w ta czy w ta chociaz jak komus to pomoze to spoko |
_________________
 |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 21 Lis 2010, 11:53
|
|
|
tak tylko ze zanim zaczniesz dłubać przy paliwie
to musisz wiele innych rzeczy porobić
a ja rzuciłem temat bo chcę sie dowiedzieć paru rzeczy ciekawych ktore byc moze wykorzystam u siebie w EVO kombinuję dolot więc nieco lepciejsze wtryski by się nadały |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 21 Lis 2010, 19:08
|
|
|
dla mnie każdy źrubek sie liczy |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Lis 2010, 20:06
|
|
|
kuba87 napisał/a: | u siebie w EVO kombinuję dolot więc nieco lepciejsze wtryski by się nadały |
jesli częścią tego dolotu nie bedzie T2 lub T25 albo T3 - generalnie turbina i to z doładowaniem w okolicy 1 bara to szkoda twojej kasy. Zostaw serie i najwyżej podnieś ciśnienie. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 16 Gru 2010, 21:56
|
|
|
Tak jak pisze Puma- plug &play podchodzą bosche 701 montowane w punto Gt, xanti/406/806/605/evasionie/xm i ulysse 2.0 t oraz Alfa/Lancia 3.0V6 oraz 2.0t ale tych 4ro cylindorwych (rowniez montowane w M3 3.0l). Potem masz juz półkę audi bodaj gt 2,2 turbo (ale tu juz mogę źle pamiętać) i Lanci Integralki. CO do zamiany w N/A- patrz co napisal Marcin. Co do Turbo- bez zmiany elektroniki nic ci to nie da, co wiecej - efekt bedzie odwrotny do zamierzonego. |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Gru 2010, 09:03
|
|
|
Jak zmienisz wtryski na za wydajne to stracisz moc auto bedize sie ksztusić i bedziesz miał czesciej tankowanie. Jak chcesz podniesc moc twojego CVH zacznij od remontu i zobacz w jakim stanie są krzywki wałka bo mozesz sie zdziwic. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
longin201
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 38 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 1 Lut 2011, 21:07
|
|
|
pomijając wszystkie za i przeciw. jak wygląda sama wymiana wtrysków na np. od Astry GSI. Czy jest dużo rzeźbienia, czy daje się to podmienić bez problemowo? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 2 Lut 2011, 08:39
|
|
|
p&p |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
longin201
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 43 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 38 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 5 Lut 2011, 14:26
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Kadett/Astra GSI 16v |
rozumiem, że od 8 zaworowej 2.0 litrówki są inne? mniej wydajna? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Lut 2011, 19:47
|
|
|
dokładnie, jak dobrze pamiętam sa takie jak w cvh |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|