Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cvh, wtryski

Przesunięty przez: bidżej
21 Lis 2010, 15:03
[MK3] Wtryski do 1.6 CVH
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 19 Lis 2010, 22:10   [MK3] Wtryski do 1.6 CVH

pytnie czysto techniczne
jakie wtryski ( od jakiego auta)
podejdą do 1.6 CVH??
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Lis 2010, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 19 Lis 2010, 22:24   

niekoniecznie forda bo chodzi mi o większą wydajnosc :-P
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 19 Lis 2010, 22:40   

bardzo pomocnyś gy
lepiej sie pochwal co modzisz w escorcie
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Lis 2010, 08:11   

zależy jak dużo wieksze chcesz i do jakiego silnika N/A czy Turbo. I jak chcesz to wystroić.

jak dużo więcej tego paliwa potrzeba?? Jesli N/A to wystarczy podnieść ciśnienie na listwie.

Seria ma 190cc/h
większe są:

Uno Turbo (zółte)
Kadett/Astra GSI 16v
VW G60

i one maja wszystkie po 240/245cc i one mi wystarczały do 212KM z CVH-T z podniesionym ciśnieniem na listwie do 4,5 bara. na serii cisnieniu wydola do 180-190KM w silniku turbo.

Jeszcze większe to któryś Fiat ma 280cc ale nie wiem który, na pewno Rover 220 Turbo ma 300cc
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 20 Lis 2010, 08:31   

no ok a jak podniesc cisnienie na listwie?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
diablo189 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 142
Skąd: Poland
Wysłany: 20 Lis 2010, 09:15   

sory ze sie wtrace. ale czy przy takiej zmianie nie popekaja tloki??? o ile wiecej bedzie palil po zalozeniu z astry gsi??? ;/
_________________

 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 20 Lis 2010, 09:31   

ale co tego jak dasz większe wtryski jak cie ciśnienie na listwie nie puści.
Gdzies na forum opisane jest ze mozna w gruszcze tej co reguluje paliwo na koncu listry nawiercić delikatnie blaszke a pod spodem jest sruba regulacyjna ale co i jak to gdzieś było opisane chyba w temacie topgear-a na 3-eciej stronie
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Lis 2010, 20:22   

diablo189 napisał/a:
ale czy przy takiej zmianie nie popekaja tloki???


a od czego mają popękać??


luki86 napisał/a:
ale co tego jak dasz większe wtryski jak cie ciśnienie na listwie nie puści.


nie kumam tego. regulator utrzymyje tylko ciśnienie na listwie a nie ilość paliwa dawanego przez wtryski. wtrysk to zawór kierunkowy sterowany elektrycznie. Na koncu ma dysze i ilość paliwa wtryśniętego zalezy od wielkości tej dyszy. Oczywiście zwiększajac ciśnienie zmusza się wtrsyk do bycia wydajniejszym ale jest to w niewielkim stopniu, a jak sie przesadzi z ciśnieneim na listwie to się rozwali wtryski. Seryjne chodzą w przedziale miedzy 2,5-3 bary w zależności od auta. są w stanie bez uszczerbku na żywotności przyjąc +/- 3,5 bara ale juz przy większym ciśnieniu zdechną wcześniej czy później ale zdechna.


xr2i ma ciśnienie robocze jak dobrze pamiętam 2,75 bara wiem ze podniesienie tego ciśnienia do granic 3 - 3,1 przynosi zwiększenie mocy i odrobine zwiększa spalanie. ale przyrost mocy jest na pozionie +/-5KM bo ford zawsze niedolewał na wysokich obrotach nie zależnie od rodzaju silnika.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
devill1991 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 55
Skąd: KBC
Wysłany: 20 Lis 2010, 21:14   

Kontynuujcie bo też jestem zainteresowany zmianą wtrysku i zkalibrowaniem tego.
_________________
Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Lis 2010, 09:30   

devill1991 napisał/a:
Kontynuujcie bo też jestem zainteresowany zmianą wtrysku i zkalibrowaniem tego.


ale co tu kontynuować??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
diablo189 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 142
Skąd: Poland
Wysłany: 21 Lis 2010, 11:50   

z tego wszystkiego wynika ze nie oplaca sie tego robic. 5km w ta czy w ta ;/ chociaz jak komus to pomoze to spoko <8>
_________________

 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 21 Lis 2010, 11:53   

tak tylko ze zanim zaczniesz dłubać przy paliwie
to musisz wiele innych rzeczy porobić
a ja rzuciłem temat bo chcę sie dowiedzieć paru rzeczy ciekawych ktore byc moze wykorzystam u siebie w EVO kombinuję dolot więc nieco lepciejsze wtryski by się nadały
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
devill1991 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 55
Skąd: KBC
Wysłany: 21 Lis 2010, 19:08   

dla mnie każdy źrubek sie liczy :-)
_________________
Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK!
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 21 Lis 2010, 20:06   

kuba87 napisał/a:
u siebie w EVO kombinuję dolot więc nieco lepciejsze wtryski by się nadały


jesli częścią tego dolotu nie bedzie T2 lub T25 albo T3 - generalnie turbina i to z doładowaniem w okolicy 1 bara to szkoda twojej kasy. Zostaw serie i najwyżej podnieś ciśnienie.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 16 Gru 2010, 21:56   

Tak jak pisze Puma- plug &play podchodzą bosche 701 montowane w punto Gt, xanti/406/806/605/evasionie/xm i ulysse 2.0 t oraz Alfa/Lancia 3.0V6 oraz 2.0t ale tych 4ro cylindorwych (rowniez montowane w M3 3.0l). Potem masz juz półkę audi bodaj gt 2,2 turbo (ale tu juz mogę źle pamiętać) i Lanci Integralki. CO do zamiany w N/A- patrz co napisal Marcin. Co do Turbo- bez zmiany elektroniki nic ci to nie da, co wiecej - efekt bedzie odwrotny do zamierzonego.
_________________
HyHy:)
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Gru 2010, 09:03   

Jak zmienisz wtryski na za wydajne to stracisz moc auto bedize sie ksztusić i bedziesz miał czesciej tankowanie. Jak chcesz podniesc moc twojego CVH zacznij od remontu i zobacz w jakim stanie są krzywki wałka bo mozesz sie zdziwic.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
longin201 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 38
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Lut 2011, 21:07   

pomijając wszystkie za i przeciw. jak wygląda sama wymiana wtrysków na np. od Astry GSI. Czy jest dużo rzeźbienia, czy daje się to podmienić bez problemowo?
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 2 Lut 2011, 08:39   

p&p
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
longin201 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 43
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 38
Skąd: Lublin
Wysłany: 5 Lut 2011, 14:26   

PumaRST napisał/a:
Kadett/Astra GSI 16v


rozumiem, że od 8 zaworowej 2.0 litrówki są inne? mniej wydajna?
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Lut 2011, 19:47   

dokładnie, jak dobrze pamiętam sa takie jak w cvh
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.