
|
Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 23:10 |
[MK2] 1,4 - jaka głowica |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Lis 2010, 13:19 [MK2] 1,4 - jaka głowica
|
|
|
1. Jak zdjąć dolną osłonę paska, 2 śruby,,, i nie mówcie że trzeba koła paska alternatora zdejmować,,,
2. Jak bardzo opornie powinno się obracać koło wałka,,, i czy fakt że obraca się jakby skokami to norma?
3. Rolka napinacza kurde z napinaczem ma niewiele wspólnego,,, czy tam naciąg ustawia się jak w alternatorze - ręcznie i na stałe? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
Ostatnio zmieniony przez JoeMix 2 Gru 2010, 16:58, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 11 Lis 2010, 13:43
|
|
|
2 lekko i skokami krzywki na wałku napierają na zawory dlatego skacze
3chyba tak ja tez się bardzo zdziwiłem widząc rozrząd... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Lis 2010, 13:54
|
|
|
2. Ręką ciężko, ale kluczem bez problemu się obraca - znaczy jest OK?
1. Na rysunku widać jakby osłona obejmowała kółko paska od spodu, czyli do demontażu potrzeba zdjąć koła paska alternatora,,, w które stronę się odkręca śrubę na wale,,, w lewo? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 11 Lis 2010, 14:04
|
|
|
1. aby zdjąć dolna osłonę zdjąć musisz koło pasowe.
2. tak
3. rolka napinacza paska rozrządu przykręcona jest na 2 śruby na klucz 13. Poluźniasz i naciągasz pasek przesuwając w przód lub tył auta |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Lis 2010, 14:50
|
|
|
tylko wcześniej ustaw silnik na 1/2 wysokości cylindrów jak obracasz wałkiem rozrządu . wykręć wszystkie dźwigienki zaworowe i pomierz czy wszystkie zawory ssące i wydechowe wystają tyle samo z głowicy . np suwmiarką . jeśli któryś dostał w ryja będzie to widać nawet bez suwmiarki . Do tego musisz zdjąć dekiel .
Co do zakładania rozrządu to wywalasz dolne koło zdejmujesz obudowy wywalasz pompę i zmieniasz na nową , to samo z rolką . ustawiasz górne koło na znaki potem dolne na znaki zakładasz pasek napinasz robisz 1 obrót silnika przy pomocy klucza i sprawdzasz znaki i naciąg paska . Zakładasz obudowy koło dolne i paski napędów . Potem składasz dźwigienki zaworowe i dekiel zaworów i odpalasz . |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Lis 2010, 15:02
|
|
|
mam już wszystko rozebrane,,, koło pasowe było lekko oporne i trzeba było postukać trochę,,, pompa byłą przyczyną awarii więc będzie nowa siłą rzeczy, rolka też,,, dekla zdejmować raczej nie będę bo naprawę robię na ulicy, po zerwaniu paska przejechałem sporo z obracającym się silnikiem bo mi strzelił podczas jazdy i jak mi pedał wpadł do podłogi to próbowałem odpalić jeszcze z rozpędu,,, więc co się miało pokrzywić to się pokrzywiło, jak po złożeniu odpali to fajnie jak nie to i tak kaplica,,, bo nie mam ani miejsca na naprawę ani narzędzi, ani czasu,,,
[ Dodano: Sob Lis 13, 2010 12:34 ]
Rozrząd założony,,, odpaliłem auto (bez wody w układzie, bez paska alternatora) Zaskoczyło mi za drugim razem, strasznie pierdząc,,, problem jest taki że praktycznie nie mam wydechu (znaczy jest rura bez tłumika), po pierwszej próbie pokręciłem 2 razy jeszcze silnikiem żeby sprawdzić czy znaki się pokrywają i wychodzi ze jest OK, odpaliłem ponownie - no chodzi jak traktor,,, ale 1) Po zerwaniu paska jechałem kawałek więc mogą być zalane świece (auto stało około tydzień, z racji ze zapaliło to myślę ze jednak nie są takie zalane jak by się wydawało) ale 2) i w czwartek jak rozbierałem i teraz jak składałem cały czas padało - teraz uciekłem bo się rozpadało konkretniej, więc cały silnik od góry jest mokry, myślę zalać układ chłodzenia i spróbować przepalić,,, jak jednak coś się pokrzywiło to i tak kaplica i tak kaplica Może zrobić test równowagi, tyle że z mokrymi przewodami to pewnie mnie trzepnie nie raz,,, Jakaś sugestia w tym pechozolu?
[ Dodano: Sob Lis 13, 2010 12:43 ]
Video:
http://w292.wrzuta.pl/film/9F2tYmD0pio/mov04174
http://w292.wrzuta.pl/film/3OyuV61OGP6/mov04175 |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 13 Lis 2010, 12:50
|
|
|
jak chcesz to mi przytargam do łdz głowice z wałkiem 1,6 cvh, czuje ze zawór któryś odstał w główkę. Kompresje sprawdź ale poodkręcaj dźwignie zaworowe bo skończy ci się silnik jak mój |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Lis 2010, 13:26
|
|
|
Silnik się zachowuje wybitnie jakby gubił iskrę, każdy przewód który się dotknie to kopie,,, 2 dni na deszczy w sumie, jak pisałem silnik był mokry,,, 30 sekund się krztusi i strzela potem 5 sekund dostaje kopa i chodzi normalnie, po czym znowu się krztusi,,, przepale go kilka razy niech się odparuje i wysuszy,,, jak mu się nie poprawi to będziemy myśleć co dalej,,,
[ Dodano: Czw Gru 02, 2010 16:58 ]
Koledzy 1,4 na gaźniku z mk2 - jaką ma głowicę? sferyczną czy hemisferyczną (półkulista czy serce) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 2 Gru 2010, 18:04
|
|
|
no sie mi zdaje że hemi |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 2 Gru 2010, 18:13
|
|
|
w gaźnikach występują w sumie obie, zależy od tłoków jaki ford wsadził ale raczej będzie ta dolna w 1,4
 |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
Ostatnio zmieniony przez luki 2 Gru 2010, 18:35, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 2 Gru 2010, 18:26
|
|
|
ej ale hemi to ta górna... |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 2 Gru 2010, 18:30
|
|
|
racja poprawiłem sie |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|