[MK3] Słaba kompresja na 1 cylindrze |
Autor |
Wiadomość |
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 35 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 10:17 [MK3] Słaba kompresja na 1 cylindrze
|
|
|
Niedawno kupiłem fieste MK III 1.3 mono wtrysk z 94r
jadąc nią stwierdziłem że brak jej mocy pierwsze co pomyślałem zmierzę kompresje
i o to wyniki :
1 cylinder- 13
2 cylinder -4
3 cylinder- 13
4 cylinder -13
i tu mam kilka wątpliwości zawory sprawdzałem mają luz i zastanawia mnie to czy wypalił się zawór czy może pierścienie popękały ??
Po próbie olejowej ciśnienie nie wzrosło
ostatnio za uwarzyłem że bierze olej bo kopci na niebiesko
I co sądzicie na ten temat ??
opłaca siego robić czy może wymienić silnik na inny ??
z góry dzieki za odpowiedź:) |
|
|
|
 |
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 11:23
|
|
|
Słaba kompresja = pierścienie, tłok; gładź |
_________________
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 18:42
|
|
|
Trochę dziwne że wszędzie tak wysoko, a na jednym cylindrze tak nisko. Może pierścień pękł, albo zawór wypalony. Bo jakoś nie wierzę żeby poszedł tylko jeden cylinder. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 19:02
|
|
|
Jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie. Ja obstawiam zawory lub uszczelka głowicy. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 19:31
|
|
|
Maki napisał/a: | Jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie. Ja obstawiam zawory lub uszczelka głowicy. | Fakt masz rację - nie doczytałem. Za bardzo rzuciła mi się w oczy ta kompresja "4" w porównaniu z innymi "13" |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 35 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 14 Cze 2010, 19:56
|
|
|
Dzięki za odpowiedź w week może się za to wezmę i napisze co i jak
Pozdros
Edit :
Chyba pierścionki poszły na spacer musiały popękać bo z odmy wali spalinami
Także mały remont się szykuje |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 15 Cze 2010, 21:16
|
|
|
Jeśli z odmy bucha dymek to nie znaczy że pierścienie poszły. Mówię że jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie.
Cytat: | Także mały remont się szykuje |
Chyba ma być a nie . No chyba że lubisz się pozbywać kasy, jeśli tak to daj mi trochę na pewno się nie zmarnują. |
|
|
|
 |
bartollo
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 35 Dołączył: 14 Cze 2010 Posty: 20 Skąd: Kamienna Góra
|
Wysłany: 16 Cze 2010, 08:48
|
|
|
Maki napisał/a: | Jeśli z odmy bucha dymek to nie znaczy że pierścienie poszły. Mówię że jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie. |
Jak ściągnę obudowę filtra powietrza to wali z odmy dość konkretnie tak że wygląda jak by się paliło
Wydaje mi sie że pierścienie tak dojechane że próba olejowa nic nie daje
zresztą rozbiorę będę wiedział
Pozdro:) |
|
|
|
 |
matias
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 13:49
|
|
|
Wita. Ja za to mam Fieścine 1.8 diesel 90r.
Wiem ze mam nie szczelne przewody paliwowe (ruina). Kupilem i nie spodziewalem sie tego akurat. Ciezko odpala a wlasciwie kreci,trzesie sie,kupa dymu, a pomagaja kable do akumulatora bo nie daje rady po dluzszej probie odpalenia.
Gdyby byla wlasnie ta slaba kompresja ,oznacza to ze silnik jest "kaplica" bo mi juz tak mowili.
pozdro |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 14:14
|
|
|
Skoro masz nieszczelne przewody paliwowe i okład się zapowietrza,,, to na co liczysz? Kable do akumulatora pomagają,,, może akus padaka? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
matias
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 17:04
|
|
|
akumulator ma moze rok czy poltora...... |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 17:28
|
|
|
matias napisał/a: | akumulator ma moze rok czy poltora | I co to znaczy,,, przykładowo uszkodzony alternator miesięczny akumulator doprowadzi do ruiny,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
matias
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 24 Lis 2010 Posty: 8 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Lis 2010, 16:41
|
|
|
leci jutro do warsztatu i sie okaze. stal kolo 2 miesiecy bo innym smigalem. ladowalem aku i zero krecenia. ...
scholuje go i niech sie bawia.
dzieki wielkie |
|
|
|
 |
|