Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Słaba kompresja na 1 cylindrze
Autor Wiadomość
bartollo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 14 Cze 2010, 10:17   [MK3] Słaba kompresja na 1 cylindrze

Niedawno kupiłem fieste MK III 1.3 mono wtrysk z 94r
jadąc nią stwierdziłem że brak jej mocy pierwsze co pomyślałem zmierzę kompresje

i o to wyniki :
1 cylinder- 13
2 cylinder -4
3 cylinder- 13
4 cylinder -13

i tu mam kilka wątpliwości zawory sprawdzałem mają luz i zastanawia mnie to czy wypalił się zawór czy może pierścienie popękały ??
Po próbie olejowej ciśnienie nie wzrosło

ostatnio za uwarzyłem że bierze olej bo kopci na niebiesko

I co sądzicie na ten temat ??
opłaca siego robić czy może wymienić silnik na inny ??

z góry dzieki za odpowiedź:)
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 38
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 14 Cze 2010, 11:23   

Słaba kompresja = pierścienie, tłok; gładź
_________________
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 14 Cze 2010, 18:42   

Trochę dziwne że wszędzie tak wysoko, a na jednym cylindrze tak nisko. Może pierścień pękł, albo zawór wypalony. Bo jakoś nie wierzę żeby poszedł tylko jeden cylinder.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 14 Cze 2010, 19:02   

Jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie. Ja obstawiam zawory lub uszczelka głowicy.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 14 Cze 2010, 19:31   

Maki napisał/a:
Jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie. Ja obstawiam zawory lub uszczelka głowicy.
Fakt masz rację - nie doczytałem. Za bardzo rzuciła mi się w oczy ta kompresja "4" w porównaniu z innymi "13"
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
bartollo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 14 Cze 2010, 19:56   

Dzięki za odpowiedź w week może się za to wezmę i napisze co i jak :)

Pozdros :)

Edit :

Chyba pierścionki poszły na spacer musiały popękać bo z odmy wali spalinami :)

Także mały remont się szykuje :)
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 15 Cze 2010, 21:16   

Jeśli z odmy bucha dymek to nie znaczy że pierścienie poszły. Mówię że jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie.

Cytat:
Także mały remont się szykuje :)


Chyba ma być :sad: a nie :) . No chyba że lubisz się pozbywać kasy, jeśli tak to daj mi trochę na pewno się nie zmarnują.
 
 
 
bartollo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 16 Cze 2010, 08:48   

Maki napisał/a:
Jeśli z odmy bucha dymek to nie znaczy że pierścienie poszły. Mówię że jak próba olejowa ok to na pewno nie pierścienie.


Jak ściągnę obudowę filtra powietrza to wali z odmy dość konkretnie tak że wygląda jak by się paliło :P

Wydaje mi sie że pierścienie tak dojechane że próba olejowa nic nie daje :)

zresztą rozbiorę będę wiedział :)


Pozdro:)
 
 
matias 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Lis 2010, 13:49   

Wita. Ja za to mam Fieścine 1.8 diesel 90r.

Wiem ze mam nie szczelne przewody paliwowe (ruina). Kupilem i nie spodziewalem sie tego akurat. Ciezko odpala a wlasciwie kreci,trzesie sie,kupa dymu, a pomagaja kable do akumulatora bo nie daje rady po dluzszej probie odpalenia.

Gdyby byla wlasnie ta slaba kompresja ,oznacza to ze silnik jest "kaplica" bo mi juz tak mowili.
pozdro
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lis 2010, 14:14   

Skoro masz nieszczelne przewody paliwowe i okład się zapowietrza,,, to na co liczysz? Kable do akumulatora pomagają,,, może akus padaka?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
matias 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Lis 2010, 17:04   

akumulator ma moze rok czy poltora......
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lis 2010, 17:28   

matias napisał/a:
akumulator ma moze rok czy poltora
I co to znaczy,,, przykładowo uszkodzony alternator miesięczny akumulator doprowadzi do ruiny,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
matias 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 8
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Lis 2010, 16:41   

leci jutro do warsztatu i sie okaze. stal kolo 2 miesiecy bo innym smigalem. ladowalem aku i zero krecenia. ...

scholuje go i niech sie bawia.

dzieki wielkie ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.