[MK3] Odcięcie przy 2500 obrotów |
Autor |
Wiadomość |
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13 Lis 2010, 16:10
|
|
|
próbowałem 2 sposobów
1.opaski samozaciskowe (trytytki) wężyk sie nie zsuwa ale dalej bierze lewe powietrze
2.opaski samozaciskowe metalowe na śrube efekt ten sam... |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Lis 2010, 16:24
|
|
|
No to może wężyki stwardniały i są do wymiany,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13 Lis 2010, 20:06
|
|
|
No nie uwierzę w to ze nikt nigdy nie miał takiej usterki... a tym bardziej w to ze nikt tego nie naprawił we własnym zakresie... mniej teorii więcej praktyki.. |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Lis 2010, 20:15
|
|
|
No to Ci piszę,,, jak nie rozumiesz to nie wiem jak Ci inaczej to wytłumaczyć, jak ori zapięcie nie są szczelne to się zakłada stalowe opaski i się skręca, jak nadal przepuszcza to się wymienia węzę na nowe podwójne w oplocie i się skręca opaskami - wtedy już nie ma bata żeby puściło,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 02:44
|
|
|
długo nad tym myślałem i nie ma takiej możliwości by przez węże paliwowe zaciągnęła powietrze . odpal auto na benie i zmierz jeszcze napięcie na wtryskiwaczu względem masy . dodaj gazu i obserwuj czy nie zaniża się napięcie .
ponadto
Zdejmij wąż między mikserem a parownikiem . Zaślep wąż po stronie parownika(parownik odpięty a coś włożone w wąż) i odpal na benie auto zobacz czy jest różnica . To wyeliminuje pracę na obu paliwach jednocześnie , co może się zdarzyć gdy ktoś zakładał przekaźnik i pomylił styk 87 z 87a .
w następnym ruchu pomierzymy zasilania MAP .Masz wersję z EDIS czy bez bo z tego co pamiętam to bez Edisa masz . |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 07:45
|
|
|
Krzychu z wężyka "ssącego" normalnie słychać takie "siorpanie" a z wężyka powrotu paliwa wywala benzyne na bak bo się zsuwa .
ja mam wersje bez Edisa odpinałem już zasilanie elektrozaworu przy mixie aby wykluczyć 2 paliwa. ciemnma dupa chyba juz wszystkiego próbowałem |
_________________
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:31
|
|
|
ale pompę masz w baku, wiec w przewodach robi sie nadciśnienie, wiec jeżeli by była jakaś nieszczelność to by się lało.
A patrzyłeś pod spód nie jest gdzieś przewód załamany albo coś?? |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:36
|
|
|
luki86 napisał/a: | ale pompę masz w baku | Według profilu niekoniecznie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:41
|
|
|
Pompę mam w baku... dziś już wyciągnąłem siedzisko kanapy,nożyce do blachy w dłoń i zrobiłem sobie eleganckie dojście do pompy od góry, tak jak mówiłem oba wężyki się zsuwają, zapięcia w ogóle się nie zatrzaskują... coś muszę pokombinować. Ps.cieknie z obu wężyków |
_________________
|
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 10:00
|
|
|
weź opuść bak wywal te plastikowe wężyki, i puść gumowy przewód od metalowych do baku, poskręcaj dobrymi opaskami.
|
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 14:53
|
|
|
zwróć jeszcze uwagę na kierunek przepływu paliwa przez mono wtrysk czy jest właściwy bo miałem kiedyś takiego escorta w którym ktoś obrócił węże i auto jeździło . Mało widowiskowo jeździło i pompy padały |
|
|
|
|
Kondziu
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42 Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 205 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 14 Lis 2010, 15:54
|
|
|
A więc obciąłem te główki które się zatrzaskują na wężykach pompy, zrobiłem przedłużki z wężyków gumowych i auto ożyło.... wszystko pięknie ładnie i padł cpp.... jak jest podpięty auto się dusi jak go wypiąłem auto na nowo hula.. Także na tym możemy zamknąć temat. Dziękuję wszystkim za pomoc. Winą w tej usterce okazały się uszkodzone wężyki zatrzaskujące wężyki pompy paliwa oraz CPP. |
_________________
|
|
|
|
|
|