Przesunięty przez: bidżej 17 Wrz 2010, 20:04 |
[MK3] Rodzaj termowyłącznika wentylatora |
Autor |
Wiadomość |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 09:30 [MK3] Rodzaj termowyłącznika wentylatora
|
|
|
Mam zielony termowyłącznik wentylatrora... zauważyłem że są jeszcze niebieski i zółty - wiem, że są do innych silników... ale jest jeszcze szary który też niby jest do diesla, też ma taką samą wtyczkę - podejdzie czy nie bardzo? bo w sklepie jedynie taki mają... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 12:27, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:13
|
|
|
Jak ma taką sama temperaturę to tak,,, nigdy nie zwróciłem uwagi że to ma jakieś kolory, może dlatego że zawsze kładę tan od poloneza |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 10:55
|
|
|
musiałbym też kiedyś założyć... a pasuje bezproblemowo? czy trzeba wtyczkę przerabiać... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 11:21
|
|
|
Do mk1/2 pasuje idealnie,,, gwint taki sam (to ponoć standard jakichś jest) a wtyczka to na czujniku są 2 blaszki na zwykłe konektorki, wtyczka z mk1/2 pasuje na szerokość. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 13:43
|
|
|
w mk3 też jest ten sam gwint... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 13:55
|
|
|
To wsadź testowo, ponezowski, on ma to do siebie że ma niższa niż firmowy temperaturę włączenia,,, i zobaczysz co się będzie działo,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 16:04
|
|
|
Cytat: | To wsadź testowo, ponezowski, on ma to do siebie że ma niższa niż firmowy temperaturę włączenia,,, i zobaczysz co się będzie działo,,, |
to racja ford ma ogolnie wyzszą temperature silnika niz polonez
bo termostaty tez do siebie pasują
tylko ze poloneza przegrzejesz a fieste nie rozgrzejesz ;] |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 17:41
|
|
|
drzeniow napisał/a: | a fieste nie rozgrzejesz ;] |
to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :> |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 21:18
|
|
|
Miły napisał/a: | to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :> |
Fierscina na termostacie powinna dzialac prawie dobrze
tylko ze termo bedzie za czesto otwarty ;P |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 08:16
|
|
|
drzeniow napisał/a: | Miły napisał/a: | to dlaczego wystrzelił mi wąż chłodniczy? :> |
Fierscina na termostacie powinna dzialac prawie dobrze
tylko ze termo bedzie za czesto otwarty ;P | Tylko to chodzi o termowłacznik od wentylatora,,, co ma termostat do tego? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:11
|
|
|
drzeniow co miałeś na myśli pisząc, że na termostacie powinna działać prawie dobrze? |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:40
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Tylko to chodzi o termowłacznik od wentylatora,,, co ma termostat do tego? |
bo zeszlismy na inny temat taki maly offtop.
rwiezel napisał/a: | drzeniow co miałeś na myśli pisząc, że na termostacie powinna działać prawie dobrze? |
ze termostat z poldka otwiera sie szybciej niz termostat z forda.
dlatego gdy fieście będziesz mieć termo z poldka to będziesz mial za niską temp pracy do 100% prawidłowej pracy.
Zimny silnik wieksdze zuzycie podzespołów wieksze spalanie paliwa itp itd... |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:47
|
|
|
Z szybkiego rekonesansu wyszło mi, że termostat do poldka są w zakresie 83-88 stopni. Do fiesty 88-92. Wielkiej różnicy to nie ma... |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:48
|
|
|
rwiezel napisał/a: | Do fiesty 88-92. |
jest ponad 90 bodajze do 95 ;] |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:51
|
|
|
drzeniow napisał/a: |
jest ponad 90 bodajze do 95 ;] |
No możliwe, ale jak ja szukałem do swojej to były tylko 88 i 92 także te są najpopularniejsze. |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:51
|
|
|
drzeniow, 88-92 tak jak rwiezel pisze |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 10:56
|
|
|
spradze to jeszcze na papierac od mojego temo bo wydaje mi sie ze jest inaczej |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 18 Wrz 2010, 14:21
|
|
|
drzeniow napisał/a: | dlatego gdy fieście będziesz mieć termo z poldka to będziesz mial za niską temp pracy do 100% prawidłowej pracy.
Zimny silnik wieksdze zuzycie podzespołów wieksze spalanie paliwa itp itd... | Ta,,, bla, bla, bla,,, drzeniow napisał/a: | jest ponad 90 bodajze do 95 ;] | Dalej, bla, bla, bla,,, kolego opracowałem moda dla 1,1/1,3 który polega na założeniu termostatu o dużo wyższej temperaturze otwarcia niż seria (bodajże 92 zamiast 86) i nic złego się z motorami nie dzieje,,, jak spasujesz polonezowski to też nic się nie stanie,,, drzeniow napisał/a: | spradze to jeszcze na papierac od mojego temo bo wydaje mi sie ze jest inaczej | Bo pewnie w sklepie dał o wyższej temperaturze otwarcia,,, bo nie miał innego albo coś, bo we fieście jest termostat X a w eskorcie Y a w orione Z a wszystkie silniki takie same,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|