[MK3] XR2i - duże spalanie |
Autor |
Wiadomość |
rafalrufi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Rafał
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 16:33 [MK3] XR2i - duże spalanie
|
|
|
Witam posiadam fieste 1.6cvh 110kucy ale od czasu poskładaniu silnika zaczęła stasznie wsysac paliwo 20km 20zł to na 100km 100zł nawet przy spokojnej jezdzie dodam ze robilem głowice uszczeniacze zaworowe hydraulike i wymieniłem regulator podcisnie paliwa, filtry |
_________________ [Mk3] 1.1 50km było
[Mk3] xr2i 110km czerwona była
[Mk3] xr2i 104km czarna była
Mk1 XM 3.0 V6 jest
MK5 escort cabrio jest
MK6 escort RS2000 rajdówka
Nie ważne jest to czym jeździsz tylko to jak ty jeździsz... |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 16 Wrz 2010, 10:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 19:43
|
|
|
Ostatnio prawie każdemu piszę to samo. Najpierw odczytaj kody błędów generowanych przez sterownik. Nie ma na razie co wróżyć. |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 21:14
|
|
|
rafalrufi napisał/a: | 20km 20zł to na 100km 100zł | A mógłbyś to przetłumaczyć na litry na 100km
Dobra, policzyłem na szybko, pali ponad 20l/100km:?: Masakra... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 22:01
|
|
|
a komputer resetowałeś? |
_________________
 |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 22:50
|
|
|
matrix-1990 napisał/a: | a komputer resetowałeś? |
masz na mysli chyba kalibrację ;]? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 22:58
|
|
|
drzeniow napisał/a: | masz na mysli chyba kalibrację ;]? |
odłączasz plus od akumulatora i przykładasz go do minusa na pare sekund nie wiem dokładnie na ile ale powinien się wtedy zrestartować;) |
_________________ Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47730
 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 14 Wrz 2010, 23:16
|
|
|
masska13 napisał/a: | drzeniow napisał/a: | masz na mysli chyba kalibrację ;]? |
odłączasz plus od akumulatora i przykładasz go do minusa na pare sekund nie wiem dokładnie na ile ale powinien się wtedy zrestartować;) |
10 minut w zupełności wystarczy. Sterownik ponoć ma tam jakieś swoje podtrzymywanie ustawień w razie chwilowego braku zasilania. |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 00:41
|
|
|
Obiło mi sie kiedyś o uszy ze silniki z komputerem po 90 roku w fordach należy kalibrować.
Ma to miejsce po tym jak odłączymy akumulator.
Kalibracja polega na odpaleniu silnika, rozgrzaniu go przez ok 1min bez dodawania gazu. Potem jazda na rożnych prędkościach i przełożeniach przez ok 5km bez zatrzymywania.
Osobiście nigdy tego nie robiłem i autko sie jakoś kulało.
Ta kalibracja ma podobne duże znaczenie aby silnik sobie przypomniał że jest silnikiem
Ale niech ktoś mnie potwierdzi jeśli to nie mit. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 08:27
|
|
|
drzeniow napisał/a: | Ale niech ktoś mnie potwierdzi jeśli to nie mit. | http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/search.php reset kompa - było chyba najwięcej ze wszystkiego na tym forum... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 09:16
|
|
|
drzeniow koniec już o tym kompie bo temat jest o wysokim spalaniu. |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 17:07
|
|
|
masska13 napisał/a: | odłączasz plus od akumulatora i przykładasz go do minusa na pare sekund |
Plus do minusa przykładać ?? Tam chyba wystarczy odpiąć obie klemy i się resetuje ... |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 22:36
|
|
|
rwiezel napisał/a: | drzeniow koniec już o tym kompie bo temat jest o wysokim spalaniu. |
Przeciez komputer steruje o dawce paliwa! |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 22:49
|
|
|
drzeniow napisał/a: | rwiezel napisał/a: | drzeniow koniec już o tym kompie bo temat jest o wysokim spalaniu. |
Przeciez komputer steruje o dawce paliwa! |
Chodziło mi o to, że ta dyskusja bezsensownie zeszła na temat restartu kompa. Nie ma chyba sensu tego dalej wałkować skoro są o tym inne tematy i wszystko jest już tam wyjaśnione.
Poza tym sam autor nie jest zbytnio zainteresowany tematem, więc na razie skończmy te głupie dywagacje. |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 22:59
|
|
|
niestety on nie napisal więcej postów wiec i także naszych pewnie nie czyta. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
rafalrufi
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Rafał
Wiek: 37 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 16 Wrz 2010, 10:10
|
|
|
Czyta, czyta reset kompa wykonalem, klemy zdjęte na min 10 min uspokoiła sie dzieki temu troche na wolnych obrotach po wczesniej pływała 1,5 do 2,2 obr/min miejmy nadzieje ze to pomoze dzis sprawdze przejade sie i dam znać dzieki za pomoc |
_________________ [Mk3] 1.1 50km było
[Mk3] xr2i 110km czerwona była
[Mk3] xr2i 104km czarna była
Mk1 XM 3.0 V6 jest
MK5 escort cabrio jest
MK6 escort RS2000 rajdówka
Nie ważne jest to czym jeździsz tylko to jak ty jeździsz... |
|
|
|
 |
|