[MK3] Strefa L-Z Ludzi Złomu---> |
Autor |
Wiadomość |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 21 Kwi 2010, 20:31 [MK3] Strefa L-Z Ludzi Złomu--->
|
|
|
NICK: masska13
IMIĘ: Łukasz /Łuki ;D
MODEL: 3 -drzwiowy
WERSJA: MK3
ROCZNIK: 1991
SILNIK: 1.6i CVH 8V 104KM
OPIS AUTA: Fiesta w momencie kupna posiadała silnik 1.3, który nie był zadowalający mocą oraz osiągami, w związku z czym została zainstalowana jednostka 1.6 CVH 8v z wersji XR2i
DOKONANE ZMIANY
wizualne: Wspawana klatka bezpieczeństwa, Została zamontowana przedłużona naba oraz kierownica sportowa kierownica MOMO.
maska została pomalowana na kolor czarny mat oraz zrobione zostały otwory na świeże powietrze do filtra stożkowego.
mechaniczne: SWAP silnika z wersji XR2i 1.6 CVH 8V o mocy 104KM, sportowy filtr zrobiony z pończochy. sportowe zawieszenie, amortyzatory niebieski z czerwonymi sprężyna mi -40mm, Układ wydechowy zupełnie przelotowy wraz ze strumiennicą o średnicy identycznej jak w seryjnym modelu zakończony tłumikiem firmy WM SPORT. Autko stoi na aluminiowych felgach 13 ' od wersji XR2i i na oponkach 195/50 firmy Dunlop. rozpórki przednich oraz tylnych kielichów jak i wahaczy.
PLANOWANE ZMIANY
wizualne: ;D
mechaniczne: Silnik RS2000
audio: bez zmian - jest dobrze ;D bo brak nawet radia
Zdjątka
 |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Wrz 2011, 11:23, w całości zmieniany 10 razy |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 21 Kwi 2010, 20:50
|
|
|
:yyy: czy mi się wydaje, czy zeswapowałeś silnik i nie zmieniłeś chłodnicy na taką z xrki? Tragicznie to wygląda |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 21 Kwi 2010, 20:53
|
|
|
nie zmieniałem ale to się dość dobrze sprawdza, może źle wygląda ale działa tak jak powinno ;p, narazie brak kasy ale będe myślec nad odpowiednią chłodnicą ;p, no i jeszcze byłem zmuszony wsadzić kolektor z silniczkiem przykręcanym do niego ,a nie osobnym, ponieważ nie można nigdzie tego drugiego dostać
PS nie mam narazie aktualnego zdjęcia silnika, teraz jest założony zbiorniczek odmy, oraz wsadzone zostały przetwornice do Ksenonów. jak będe mieć chwilke to zrobie i wrzuce na stronke |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 12:51
|
|
|
masska13, klatkę gdzie robiłeś? Daj jej więcej fociszy. Lampy tylne bym zmienił bo aż rażą w tym aucie |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 12:58
|
|
|
Cytat: | przetwornice do Ksenonów |
Ciekawe jak to będzie wyglądało. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 13:38 [MK3]
|
|
|
Klatke znajomy spawacz robił ;p po części jest według załącznika J ale nie jest jeszcze skończona odrazu mówię. a co do lamp to niestety mam tylko oryginalne podstawowe prócz tych, ale na razie póki co nie narzekam ;p
oto pare fotek, które były robione w dzień spawania i malowania:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
 |
|
|
|
 |
dircerro [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 13:43
|
|
|
masska13, wszystko ładnie i powabnie no ale lexus look to chyba nie najlepsza, maske sam malowałes czy profesional ;>? ten sam wydech miałem w moim subaru ale zapodziałem silencer :o |
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 13:57
|
|
|
dircerro co do maski to sam malowałem i powiem, że nawet nieźle mi to wyszło, zeszlifowałem ją do gołej blaszki potem podkładu 3 warstwy i potem 2 warstwy czarnego matu, ale musze jeszcze ją zmatowić papierem ściernym i potem bezbarwnym matem prysnąć i będzie jak trzeba ;p..
Kurcze nie czepiajcie się lamp, ciężko jest dostać dymione a oryginalne to też nie najlepsze wyjście.
Ja u siebie nie posiadałem nigdy silencera, ale na dłuższe trasy przydałby się z pewnościa ;D |
|
|
|
 |
dircerro [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 14:02
|
|
|
masska13,
mi sie to podobało też ale powyzej 50 km to już lipa ;> |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 17:38
|
|
|
hmmm... dla mnie trochę jak senne marzenie pijanego rzeźbiarza. wszystkie kolory tęczy na i w samochodzie, a do tego lampy mnie wykańczają
masska13 napisał/a: | Kurcze nie czepiajcie się lamp, ciężko jest dostać dymione a oryginalne to też nie najlepsze wyjście. | sorry, dla mnie standardowe o niebo lepsze od tego odpustowego sreberka... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
hubi_2006

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 23 Kwi 2010, 18:37
|
|
|
Hehe no takie już jest to nasze czepialstwo co do lexusowych lamp Daj ogłoszenie http://www.fiestaklubpols...ewforum.php?f=3 bo na forum lampy z przydymianymi kierunkami często się przewijają
Tak to ciekawy projekt może być |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
 |
Sztandi

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzesiek
Wiek: 34 Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 350 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 01:05
|
|
|
serce jest Xrrki;p i to jest najważniejsze
[ Dodano: Sob Kwi 24, 2010 10:01 ]
Mam pytanko: a tylne lampy od MK4 będa pasować ??? |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 10:22
|
|
|
po przerobkach beda pasowac patrz temat Gienka Wichury |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 11:14
|
|
|
Lampy z mk4 będą pasować po zmianie mocowań na te z mk4, dalej zmiana klapy na mk4 no i wtedy i zderzak od mk4
Mówiłeś coś o braku kasy ???
Co do auta:
Z tego co wiem to większość woli jednak zawór bocznikowy montowany przy kolektorze, czemu chcesz to zmienić ?
Co to za rozpórka na przednich kielichach ?
Czy tylna półklatka nie powinna mieć zastrzałów do kielichów ?
Jeździsz gdzieś ta fiestą gdzie można też wystartować ? Chętnie zmierzył bym się z tym kundlem i zobaczył co taka polepiona rajdówka umie
Napisz na jakim zawiasie to teraz stoi.
Lampy gejowskie. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 17:45
|
|
|
Troche nie łapie... Kasy na chłodnice nie było, a na struganie jakiejś klatki było? Na ksenony również mimo że Xenon w seryjnych lampach Fiesty to straszna pomyłka.. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
tadzias

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 17:49
|
|
|
Cytat: | Troche nie łapie... Kasy na chłodnice nie było, a na struganie jakiejś klatki było? |
może ownerowi lipa z chłodnica wypadła dopiero po wmontowaniu klatki, w sumie nie wiemy, możemy się jedynie domyślać |
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 20:06
|
|
|
Wiec tak z góry dziękuje za miłe słowa;p
jeżeli chodzi o starty to mam to autko od niedawna i dopiero mam zamiar coś w tym kierunku robić
z tyłu sprężyny i amortyzatory oryginalne z escorta XR3i a z przodu oryginalne amorki a sprężyny czerwone, troszke twardsze.
o lampy się tylko zapytałem czy będą pasować a nie, że chce je kupić.
a samochód już z taką rozpórką kupiłem z przodu, tylko ją pomalowałem, ale mam już w zanadrzu coś lepszego..
Piter, bardzo często bywam we Wro więc możemy sie gdzieś spotkać ;p |
_________________ Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=47730
 |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Kwi 2010, 22:47
|
|
|
masska13, wiesz spotkać to się możemy, ale ścigać się po mieście to ja się nie będę. Ja nie z "tych". Styl szybcy i wściekli mnie raczej nie kręci. Myślałem raczej o starcie na torze. We Wrocławiu są dość często np na Niskich Łąkach lub na Torze Rakietowa. Jutro jest dość duża impreza:
http://www.fiestaklubpols...p=480279#480279
może jeszcze się skusisz ??
Znaczy się że z przodu masz ori amory od 1.3? I sprężyny nawet nie wiesz jakie? A z tyłu ori xr3i? Hmmm To dość średni pomysł. Może się okazać że przód i tył mają zupełnie inną charakterystykę pracy ( powiedział bym nawet że na pewno tak jest ) i może się okazać że masz szybkie auto tylko skręcać nie umie. Może się okazać że miększy przód na długich amorach będzie ci uciekał i tracił przyczepność a twardszy podskakujący tył jeszcze bardziej potęgował to zachowanie.
Jeśli budujesz rajdówkę buduj ja bez kompromisów. Wtedy będzie szybka.
Co z hamulcami ? Dałeś choć serię od xr2i?
Wiesz przy swapach włożenie silnika powinno być ostatnim etapem a nie pierwszym. Nie wspominając już o stożkach i innych pierdołach.
Jaką masz szerokość tych felg że na 13" ( do tego twierdzisz że to ori od xr ) założyłeś opony 195 ? Bezpiecznie opony 195 zakłada się na felgę min 6.5' a ori xr ma chyba 5.5'. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 25 Kwi 2010, 10:10
|
|
|
Jeżeli chodzi o zachowanie autka na drodze to jestem bardzo zadowolony ;p
-Sprężynki z przodu mam takie: 72500 front, przynajmniej mają takie oznaczenie.
- zawieszenie z tyłu się dobrze zachowuje na asfalcie, nie narzekam, na innych podłożach nie próbowałem bo nie ma gdzie.
- co do imprezki to troszke za późno się dowiedziałem o tym, ale jak coś będzie we Wrocławiu jeszcze organizowane z mało rygorystycznymi przepisami to z miłą chęcią się wybiorę ;D, i wtedy możemy się zmierzyć.. skoro wyzwanie zostało rzucone |
|
|
|
 |
|