Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cvh, mk3, wtryskiwacze

[MK3] "Zwarte" wtryski CVH EFI
Autor Wiadomość
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 29 Sie 2010, 02:09   [MK3] "Zwarte" wtryski CVH EFI

Witam
Właśnie skoczyłem swapować fiestę z hcs-a a cvh, ale mam problem przy jej uruchomieniu, Mianowicie wtryski nie podają paliwa, sprawdzając omomierzem są cały czas zwarte (przenoszą prąd miedzy pinami 1:1) tj gdy podepnę wtyczki pod wtryski prąd pojawia się na obu kablach (brązowy i czarny) Da rade jakoś je uratować czy szukać nowych.
Po wlaniu w gardziel paliwa, silnik zapala i chodzi równo do momentu aż braknie wachy wiec zapłon jest ok.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010, 15:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Sie 2010, 07:51   

Co to znaczy ze wtryski są zwarte? Tam jest cewka jak się orientuje więc musi być przejście między pinami,,, tyle że opór powinien być odpowiedni, raczej wątpię by szlag trafił 4 na raz,,, podepnij się pod zasilanie miernikiem analogowym, bo cyfrowy nie wyłapie, nie powinno być tan napięcia cały cza tylko pojawiać się skokowo na ułamek sekundy w ilości adekwatnej do obrotów silnika na minutę np 800/2 razy na minutę,,, na biegu jałowym...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 29 Sie 2010, 08:25   

Jeżeli odepnę wszystkie wtryski to w wiązce jest na czarnym prąd(+) a na brązowym masa skokowo. Natomiast po podpięciu wtrysku cały prąd idzie na brązowy. Jak sprawdzam oporność wtryskiwacza to na mierniku spada do 0.
Wtryski leżały dobre 2 lata dlatego nie wiem czy nie szukać innych "nowych"
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12076
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Sie 2010, 08:42   

luki86 napisał/a:
Natomiast po podpięciu wtrysku cały prąd idzie na brązowy.
no tak to jest, bo cewka we wtryskiwaczu przewodzi...

Odłącz sterowanie wtryskami, niech ktoś zakręci rozrusznikiem, a ty dotknij "masę" wtrysków do masy auta, czyli na logikę wszystkie się powinny otworzyć i coś silnik powinien zagadać bo się powinna zrobić sytuacja jakbyś nalał paliwa do dolotu,,, - tylko nick to ktoś potwierdzi bo to taki mój teoretyczny wywód na sprawdzenie i nie wiem czy słuszny/bezpieczny
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Sie 2010, 11:26   

wsadź zamiast wtrysków żarówki W3W i zobacz czy będą migać przy próbie odpalania . Jeśli nie to wina jest w wiązce . np zła masa kompa .
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 29 Sie 2010, 13:07   

Oki temat ogarnięty były chyba zapieczone, podpinałem na krótko każdy, na początku słabo sikały teraz ok, auto odpaliło ale zalewa strasznie muszę nabyć krokowca innego, mój nie chce współpracować i mam albo 2,5 3 tys rpm albo gaśnie, wiec nie ma jak adaptacji zrobić bo tak to w miarę cicho chodzi ale nie chce na obroty wchodzić myślę ze to przez zbyt bogatą mieszankę, Zatem temat zakończony i dzięki;)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Sie 2010, 01:20   

dolej oleju do pił spalinowych synetycznego trawol `a albo 2 stroke ze statoil . Powinny ruszyć na samochodzie te wtryski .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.