
|
[MK3] "Zwarte" wtryski CVH EFI |
Autor |
Wiadomość |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 29 Sie 2010, 02:09 [MK3] "Zwarte" wtryski CVH EFI
|
|
|
Witam
Właśnie skoczyłem swapować fiestę z hcs-a a cvh, ale mam problem przy jej uruchomieniu, Mianowicie wtryski nie podają paliwa, sprawdzając omomierzem są cały czas zwarte (przenoszą prąd miedzy pinami 1:1) tj gdy podepnę wtyczki pod wtryski prąd pojawia się na obu kablach (brązowy i czarny) Da rade jakoś je uratować czy szukać nowych.
Po wlaniu w gardziel paliwa, silnik zapala i chodzi równo do momentu aż braknie wachy wiec zapłon jest ok. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 1 Wrz 2010, 15:07, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Sie 2010, 07:51
|
|
|
Co to znaczy ze wtryski są zwarte? Tam jest cewka jak się orientuje więc musi być przejście między pinami,,, tyle że opór powinien być odpowiedni, raczej wątpię by szlag trafił 4 na raz,,, podepnij się pod zasilanie miernikiem analogowym, bo cyfrowy nie wyłapie, nie powinno być tan napięcia cały cza tylko pojawiać się skokowo na ułamek sekundy w ilości adekwatnej do obrotów silnika na minutę np 800/2 razy na minutę,,, na biegu jałowym... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 29 Sie 2010, 08:25
|
|
|
Jeżeli odepnę wszystkie wtryski to w wiązce jest na czarnym prąd(+) a na brązowym masa skokowo. Natomiast po podpięciu wtrysku cały prąd idzie na brązowy. Jak sprawdzam oporność wtryskiwacza to na mierniku spada do 0.
Wtryski leżały dobre 2 lata dlatego nie wiem czy nie szukać innych "nowych" |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Sie 2010, 08:42
|
|
|
luki86 napisał/a: | Natomiast po podpięciu wtrysku cały prąd idzie na brązowy. | no tak to jest, bo cewka we wtryskiwaczu przewodzi...
Odłącz sterowanie wtryskami, niech ktoś zakręci rozrusznikiem, a ty dotknij "masę" wtrysków do masy auta, czyli na logikę wszystkie się powinny otworzyć i coś silnik powinien zagadać bo się powinna zrobić sytuacja jakbyś nalał paliwa do dolotu,,, - tylko nick to ktoś potwierdzi bo to taki mój teoretyczny wywód na sprawdzenie i nie wiem czy słuszny/bezpieczny |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Sie 2010, 11:26
|
|
|
wsadź zamiast wtrysków żarówki W3W i zobacz czy będą migać przy próbie odpalania . Jeśli nie to wina jest w wiązce . np zła masa kompa . |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 29 Sie 2010, 13:07
|
|
|
Oki temat ogarnięty były chyba zapieczone, podpinałem na krótko każdy, na początku słabo sikały teraz ok, auto odpaliło ale zalewa strasznie muszę nabyć krokowca innego, mój nie chce współpracować i mam albo 2,5 3 tys rpm albo gaśnie, wiec nie ma jak adaptacji zrobić bo tak to w miarę cicho chodzi ale nie chce na obroty wchodzić myślę ze to przez zbyt bogatą mieszankę, Zatem temat zakończony i dzięki;) |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Sie 2010, 01:20
|
|
|
dolej oleju do pił spalinowych synetycznego trawol `a albo 2 stroke ze statoil . Powinny ruszyć na samochodzie te wtryski . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|