Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
7 Maj 2015, 09:36
[MK4] Black Lady- revival
Autor Wiadomość
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 23 Cze 2010, 20:20   

zefir napisał/a:
Bardzo fajnie wyglada, i masz genialny kolor felg!!!

i o to chodzi :ok: Dzięki :-)
Co do tematu hebli z xr'ki to może ktoś wie ile kosztuje taki zestaw po i przed regeneracją?
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Cze 2010, 23:22   

Tarcze plus klocki (Mikoda GT plus Ferodo Premier) to koszt ~300zł plus dodatkowo używki z rozbitka pozostałych elementów, dasz radę.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 23 Cze 2010, 23:32   

zadna mikoda

ate power disk i sensowny klocek,

pozdrawiam
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Cze 2010, 23:41   

zefir napisał/a:
zadna mikoda

ate power disk i sensowny klocek,

pozdrawiam


Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 23 Cze 2010, 23:47   

kamil wolski napisał/a:
Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej.


Myślę, że do tego czasu nie zmienię wiele więc na razie zbieram info co i jak :-)
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 24 Cze 2010, 01:01   

kamil wolski napisał/a:
zefir napisał/a:
zadna mikoda

ate power disk i sensowny klocek,

pozdrawiam


Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej.


upalales swoje Mikody juz??

ja przez 3 lata tyralem po torach ATE power diski najpierw z pagidami pozniej z klockami ATE.

wiec hmmm coz moge wiecej powiedziec,

problem z mikodami jest taki ze nikt w sporcie ich nie uzywa, a cena relatywnie podobna do ATE

pamietaj Kamil, ze jak ktos zle dotrze hamulce, to nawet brembo oro zatyra na dzien dobry :) )
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 24 Cze 2010, 02:24   

zefir napisał/a:
Bardzo fajnie wyglada, i masz genialny kolor felg!!!
Potwierdzam w 100%, felga mniamuśna na żywo, szkoda troszkę że buda nie jest w czarnej perle, byłoby miszczostwo świata... :yes:
Cytat:
zadna mikoda

ate power disk i sensowny klocek,
Kurna, a ja sporo dobrych opinii czytałem o Mikodach, m.in. na forum Audi i Alfy... A też lada moment czeka mnie wymiana kompletu na przodzie... :sad:
kamil wolski napisał/a:
ale kolor jest hm, na zdjęciach zwykły szarak ;)
Ale tylko na zdjęciach... gy
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24 Cze 2010, 08:03   

Kupiłem kmpl ATE Pwrd + klocki ATE. Jak zmienię i pojeżdżę to powiem co i jak. Acha pvzon jeździ w kjs tylko i ma taki komplet od 1,5 roku. Nie narzeka. Startuje i w Rally Sprincie, gdzie są duże dohamowania (100-120 do 50km/h) i w kjs. Tarcze do dziś żyją i mają się dobrze. Nie wiem jak z zużyciem bo nie pytałem.
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 24 Cze 2010, 09:44   

Mikoda - oł noł

miałem dwa komplety tarcz tej firmy w fieście i oba były do dupy, pierwszy powyginał się po paru mocniejszych dohamowaniach, a drugi woda pokonała :| poza tym już żaden konkretny mechanik nie zakłada mikody bo jest na nia masa reklamacji. No ale o tym mozna gadać i gadać.... ATE kup i będziesz zadowolony :yes:
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Cze 2010, 10:17   

zefir napisał/a:
kamil wolski napisał/a:
zefir napisał/a:
zadna mikoda

ate power disk i sensowny klocek,

pozdrawiam


Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej.


upalales swoje Mikody juz??

ja przez 3 lata tyralem po torach ATE power diski najpierw z pagidami pozniej z klockami ATE.

wiec hmmm coz moge wiecej powiedziec,

problem z mikodami jest taki ze nikt w sporcie ich nie uzywa, a cena relatywnie podobna do ATE

pamietaj Kamil, ze jak ktos zle dotrze hamulce, to nawet brembo oro zatyra na dzien dobry :) )


Kumpel jeździł na ATE w E30 i po bardzo krótkim czasie zrezygnował bo się zrobiły banany. Inny kumpel jeździ od kilku lat 200 konnym autem, również po torach, na Mikodzie i nigdy nic mu się z nią nie stało, więc zdania są podzielone.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 24 Cze 2010, 10:27   

zefir napisał/a:
problem z mikodami jest taki ze nikt w sporcie ich nie uzywa,

Ja znam takiego, co gnębi mikody na torze i jest zadowolony :fox:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 24 Cze 2010, 10:38   

wyrazilem swoja opinie :yes: :yes:

a mojego kolegi kolega kolegi kolezanka ... :rotfl:

pozdro
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Cze 2010, 10:50   

zefir napisał/a:
wyrazilem swoja opinie :yes: :yes:

a mojego kolegi kolega kolegi kolezanka ... :rotfl:

pozdro


W ile pogiąłeś Mikody?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 24 Cze 2010, 11:02   

Bo założę brembo albo delphi :fox:
Koledzy... zajefajne z Was chłopaki więc nie kłóćcie się o jakieś tarcze :-)
Wszystko zależy na pewno od tego gdzie dane tarcze zostały wykonane i z jakiej partii materiału. Jeden zatem trafi super twarde talerze, drugi "plastikowe tacki". Teraz to nawet markowe opony dzierżą napis "Made in China".

[ Dodano: Czw Cze 24, 2010 12:17 ]
Parzych napisał/a:
Potwierdzam w 100%, felga mniamuśna na żywo, szkoda troszkę że buda nie jest w czarnej perle, byłoby miszczostwo świata...

A dzięki dzięki :ok:
Jest czarny metalic "Panther Black" dawno nie polerowany maszynowo, a ręcznie to wiadomo co można uzyskać... tyle co po woskowaniu :-)

Słuchajcie zastanawiam się na usztywnieniem budy, ale nie wiem czy taka rozpórka do bagażnika o jaką mi chodzi ma rację bytu. Bagażnik w fieście wielki nie jest, a ja nie chciałbym tracić na jego użytkowości. Rozpórka musiałby być zatem demontowalna. Mocowania byłyby na stałe przykręcone do nadkoli ale jej środkowa część dawałaby się ściągnąć po odkręceniu dwóch śrub. Rysunek jest toporny... wiem o tym, ale nie mam już autocada. Myślę jednak, że da się z niego nieco zrozumieć :
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Cze 2010, 14:07   

Jeśli się nie mylę rozpórki oryginały są również w wersji mocowania do śrub trzymających kolumnę tylnego zawieszenia (dwie z nakrętkami od góry). Usztywniaj, zawsze się przyda, ale nie demontuj, bo szkoda roboty.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Cze 2010, 14:22   

Tylko jak potem przewieźć pralkę :hihihi:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Cze 2010, 14:26   

W 90% przypadków do pralki za grosze można dokupić transport w dzisiejszych czasach, albo poprosić kumpla ;) . Jak coś jest do wszystkiego do jest do niczego.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
hubi_2006 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 1479
Skąd: Kruszwica
Wysłany: 24 Cze 2010, 14:36   

Ja jednak upieram się nadal przy takiej konstrukcji. Moim zdaniem wystarczy na końcach tej rurki nałożyć i przyspawać kołnierze w kształcie U. Każdy z nich wychodziłby jakieś 5cm na zewnątrz tak by najść na mocowania boczne. Całość skręcana na utwardzane śruby :fox:
Pralka nie koniecznie, ale ostatnio musiałem wieźć 3 euro palety :9: Za to kaucja za nie dla mnie :ok:
_________________
Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz Ÿ(R)
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 24 Cze 2010, 19:01   

kamil wolski napisał/a:
zefir napisał/a:
wyrazilem swoja opinie :yes: :yes:

a mojego kolegi kolega kolegi kolezanka ... :rotfl:

pozdro


W ile pogiąłeś Mikody?


znajomy zalozyl mikody do auta i zaczely bic po 300 km ( bo tak tez bywa)
ale niewazne ;)
rowniez u nas w sklepach z czesciami, roznie reaguja na Mikody, bo zasadniczno nie uwzgledniaja na nie gwarancji

do rzeczy

tak jak nie kupuje sie tarcz TRW do civicow bo nie wiedzac czemu sa do dupy, mimo ze sa to naprawde niezle tarcze budzetowe.
podobnie bylo z Brembo Maxami kilka lat temu do Alf,

tak naprawde, nie ma firmy co robi rowne jakosciowo produkty do wszystkich aut,
tak jak np, Motocrafty sa relatywnie lepsze od NGK jako swiece do fordow

najwazniejsze hubi zebys przesiadl sie na tarcze wentylowane, bo cholernie robia roznice przy litych fabrycznych.

pozdro
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 24 Cze 2010, 19:19   

zefir napisał/a:
najwazniejsze hubi zebys przesiadl sie na tarcze wentylowane, bo cholernie robia roznice przy litych fabrycznych.

potwierdzam :)
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] GHIA BLACK by TERMIT
TERMIT Nasze auta 1 22 Paź 2012, 20:40
hubi_2006
Brak nowych postów Maerik's black wreck
Kle kle dupowóz
maerik Tuning mechaniczny 56 3 Sty 2007, 18:10
maerik


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.