| Przesunięty przez: Freeman 7 Maj 2015,  08:36
 | [MK4] Black Lady- revival | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Cze 2010,  19:20 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zefir napisał/a: |  	  | Bardzo fajnie wyglada, i masz genialny kolor felg!!! | 
 i o to chodzi
  Dzięki   Co do tematu hebli z xr'ki to może ktoś wie ile kosztuje taki zestaw po i przed regeneracją?
 |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Cze 2010,  22:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tarcze plus klocki (Mikoda GT plus Ferodo Premier) to koszt ~300zł plus dodatkowo używki z rozbitka pozostałych elementów, dasz radę. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Cze 2010,  22:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | zadna mikoda 
 ate power disk i sensowny klocek,
 
 pozdrawiam
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Cze 2010,  22:41 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zefir napisał/a: |  	  | zadna mikoda 
 ate power disk i sensowny klocek,
 
 pozdrawiam
 | 
 
 Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej.
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Cze 2010,  22:47 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  | Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej. | 
 
 Myślę, że do tego czasu nie zmienię wiele więc na razie zbieram info co i jak
   |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  00:01 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  |  	  | zefir napisał/a: |  	  | zadna mikoda 
 ate power disk i sensowny klocek,
 
 pozdrawiam
 | 
 
 Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej.
 | 
 
 upalales swoje Mikody juz??
 
 ja przez 3 lata tyralem po torach ATE power diski najpierw z pagidami pozniej z klockami ATE.
 
 wiec hmmm coz moge wiecej powiedziec,
 
 problem z mikodami jest taki ze nikt w sporcie ich nie uzywa, a cena relatywnie podobna do ATE
 
 pamietaj Kamil, ze jak ktos zle dotrze hamulce, to nawet brembo oro zatyra na dzien dobry
  ) |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  01:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | Potwierdzam w 100%, felga mniamuśna na żywo, szkoda troszkę że buda nie jest w czarnej perle, byłoby miszczostwo świata... 	  | zefir napisał/a: |  	  | Bardzo fajnie wyglada, i masz genialny kolor felg!!! | 
   
 Kurna, a ja sporo dobrych opinii czytałem o Mikodach, m.in. na forum Audi i Alfy... A też lada moment czeka mnie wymiana kompletu na przodzie... 	  | Cytat: |  	  | zadna mikoda 
 ate power disk i sensowny klocek,
 | 
   
 Ale tylko na zdjęciach... 	  | kamil wolski napisał/a: |  	  | ale kolor jest hm, na zdjęciach zwykły szarak   | 
   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  07:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kupiłem kmpl ATE Pwrd + klocki ATE. Jak zmienię i pojeżdżę to powiem co i jak. Acha pvzon jeździ w kjs tylko i ma taki komplet od 1,5 roku. Nie narzeka. Startuje i w Rally Sprincie, gdzie są duże dohamowania (100-120 do 50km/h) i w kjs. Tarcze do dziś żyją i mają się dobrze. Nie wiem jak z zużyciem bo nie pytałem. |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arecki   Człowiek Whisky
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 04 Sty 2009
 Posty: 1673
 Skąd: WWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  08:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mikoda - oł noł 
 miałem dwa komplety tarcz tej firmy w fieście i oba były do dupy, pierwszy powyginał się po paru mocniejszych dohamowaniach, a drugi woda pokonała
  poza tym już żaden konkretny mechanik nie zakłada mikody bo jest na nia masa reklamacji. No ale o tym mozna gadać i gadać.... ATE kup i będziesz zadowolony   |  
				| _________________ 
   
 
   
 Była Fiesta jest Focus
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  09:17 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zefir napisał/a: |  	  |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  |  	  | zefir napisał/a: |  	  | zadna mikoda 
 ate power disk i sensowny klocek,
 
 pozdrawiam
 | 
 
 Zdania są podzielone. Ja o ATE dowiedziałem się wiele złego od osób które śmigały na tym więc zdecydowałem się na Mikodę, Arkadius na AtePD więc będziemy mieli miarodajne porównanie za jakiś czas co spisało się gorzej.
 | 
 
 upalales swoje Mikody juz??
 
 ja przez 3 lata tyralem po torach ATE power diski najpierw z pagidami pozniej z klockami ATE.
 
 wiec hmmm coz moge wiecej powiedziec,
 
 problem z mikodami jest taki ze nikt w sporcie ich nie uzywa, a cena relatywnie podobna do ATE
 
 pamietaj Kamil, ze jak ktos zle dotrze hamulce, to nawet brembo oro zatyra na dzien dobry
  ) | 
 
 Kumpel jeździł na ATE w E30 i po bardzo krótkim czasie zrezygnował bo się zrobiły banany. Inny kumpel jeździ od kilku lat 200 konnym autem, również po torach, na Mikodzie i nigdy nic mu się z nią nie stało, więc zdania są podzielone.
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  09:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | wyrazilem swoja opinie     
 a mojego kolegi kolega kolegi kolezanka ...
   
 pozdro
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  09:50 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zefir napisał/a: |  	  | wyrazilem swoja opinie     
 a mojego kolegi kolega kolegi kolezanka ...
   
 pozdro
 | 
 
 W ile pogiąłeś Mikody?
 |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  10:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bo założę brembo albo delphi   Koledzy... zajefajne z Was chłopaki więc nie kłóćcie się o jakieś tarcze
   Wszystko zależy na pewno od tego gdzie dane tarcze zostały wykonane i z jakiej partii materiału. Jeden zatem trafi super twarde talerze, drugi "plastikowe tacki". Teraz to nawet markowe opony dzierżą napis "Made in China".
 
 [ Dodano: Czw Cze 24, 2010 12:17 ]
 
  	  | Parzych napisał/a: |  	  | Potwierdzam w 100%, felga mniamuśna na żywo, szkoda troszkę że buda nie jest w czarnej perle, byłoby miszczostwo świata... | 
 A dzięki dzięki
   Jest czarny metalic "Panther Black" dawno nie polerowany maszynowo, a ręcznie to wiadomo co można uzyskać... tyle co po woskowaniu
   
 Słuchajcie zastanawiam się na usztywnieniem budy, ale nie wiem czy taka rozpórka do bagażnika o jaką mi chodzi ma rację bytu. Bagażnik w fieście wielki nie jest, a ja nie chciałbym tracić na jego użytkowości. Rozpórka musiałby być zatem demontowalna. Mocowania byłyby na stałe przykręcone do nadkoli ale jej środkowa część dawałaby się ściągnąć po odkręceniu dwóch śrub. Rysunek jest toporny... wiem o tym, ale nie mam już autocada. Myślę jednak, że da się z niego nieco zrozumieć :
 
  |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  13:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli się nie mylę rozpórki oryginały są również w wersji mocowania do śrub trzymających kolumnę tylnego zawieszenia (dwie z nakrętkami od góry). Usztywniaj, zawsze się przyda, ale nie demontuj, bo szkoda roboty. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  13:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Tylko jak potem przewieźć pralkę   |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  13:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | W 90% przypadków do pralki za grosze można dokupić transport w dzisiejszych czasach, albo poprosić kumpla  . Jak coś jest do wszystkiego do jest do niczego. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  13:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja jednak upieram się nadal przy takiej konstrukcji. Moim zdaniem wystarczy na końcach tej rurki nałożyć i przyspawać kołnierze w kształcie U. Każdy z nich wychodziłby jakieś 5cm na zewnątrz tak by najść na mocowania boczne. Całość skręcana na utwardzane śruby   Pralka nie koniecznie, ale ostatnio musiałem wieźć 3 euro palety
  Za to kaucja za nie dla mnie   |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  18:01 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kamil wolski napisał/a: |  	  |  	  | zefir napisał/a: |  	  | wyrazilem swoja opinie     
 a mojego kolegi kolega kolegi kolezanka ...
   
 pozdro
 | 
 
 W ile pogiąłeś Mikody?
 | 
 
 znajomy zalozyl mikody do auta i zaczely bic po 300 km ( bo tak tez bywa)
 ale niewazne
   rowniez u nas w sklepach z czesciami, roznie reaguja na Mikody, bo zasadniczno nie uwzgledniaja na nie gwarancji
 
 do rzeczy
 
 tak jak nie kupuje sie tarcz TRW do civicow bo nie wiedzac czemu sa do dupy, mimo ze sa to naprawde niezle tarcze budzetowe.
 podobnie bylo z Brembo Maxami kilka lat temu do Alf,
 
 tak naprawde, nie ma firmy co robi rowne jakosciowo produkty do wszystkich aut,
 tak jak np, Motocrafty sa relatywnie lepsze od NGK jako swiece do fordow
 
 najwazniejsze hubi zebys przesiadl sie na tarcze wentylowane, bo cholernie robia roznice przy litych fabrycznych.
 
 pozdro
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Cze 2010,  18:19 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zefir napisał/a: |  	  | najwazniejsze hubi zebys przesiadl sie na tarcze wentylowane, bo cholernie robia roznice przy litych fabrycznych. 
 | 
 potwierdzam
   |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |