Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Gaśnie na luzie
Autor Wiadomość
Mariusz21 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 8 Cze 2010, 16:14   

czesc

Według mnie lepiej jechać na szrot i kupić używkę ale oryginał dla pewności przeczyścić i założyć. Będzie to lepsze wyjście niż wydawać około 400zł na nowy.
_________________
kto jest z Ostrowca z klubu proszę o kontakt :) pod gg 481107
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 8 Cze 2010, 19:12   

Mariusz21 napisał/a:
Będzie to lepsze wyjście niż wydawać około 400zł na nowy.
G.. prawda. 400 zł to nowy ORYGINAŁ! Jaki może być lepszy od nowego oryginału? Używany z 15-20 letniej fiesty? Zamiast płacić za używkę 100 zł, to bym wolał kupić zamiennik za 150 (jak tu padła cena) chociaż zamienników w życiu nie widziałem.

[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 19:17 ]
Z tych filmików wynika że krokowiec działa jak trzeba. Problem jest że jest zdjęty filtr (ale to mały problem), a druga rzecz, to zainteresuj się MAP sensorem i wężykiem do niego. Hamulce są dobre? Pytam, bo może serwo jest dziurawe i to też może być przyczyną takich cyrków.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Cze 2010, 09:33   

diablusia napisał/a:
ze wychodzi za mało albo za duzo juz
Wysuwa się tyle ile mu komputer każe, a komputer wie ile się krokowy wysuną właśnie dzięki odczytowi z CPP,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
laureth7 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18 Cze 2010, 22:12   

Diablusia, wymieniłaś juz ten silniczek? pomogło?
Ja mam z moją fiecią ten sam problem z gaśnieciem na luzie

Chciałam dzisiaj zbadać jak ten silniczek krokowy chodzi, ale miałam akumulator odłączony i sie komp zresetował i jak go podłączyłam, a pokrywa z filtrem powietzra była zdjeta to po odpaleniu silnika zaczął kręcic na takie wysokie obroty, że słychac go chyba było na drugim końcu miasta i nic mi sie nie udało zbadać - będę próbować jutro - podłącze aku z założony filtrem i powinein sie nastawić na normalne obroty

Za to mam jeszcze jednego podejrzanego - sonda lambda (jest kolejną najczęściej psująca sie częścią naszych fiest). Wykręciłam moją i okazało się że jest cała czarna, zalepiona sadzą, ewidentnie moje autko spala za bogatą mieszankę, tylko czy ona może powodować problemy z gaśnięciem?
Wymieniła bym ją żeby fiesta mniej paliła ale a taka nowa sonda to okolo 300zł :(
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 18 Cze 2010, 22:24   

laureth7 napisał/a:
taka nowa sonda to okolo 300zł
A gdzie tam 300 zł.. http://moto.allegro.pl/it...eo_scorpio.html
http://moto.allegro.pl/it...eo_scorpio.html

Oryginał bosch http://moto.allegro.pl/it...eo_scorpio.html
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
laureth7 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Cze 2010, 11:20   

no prosze, allegro nie sprawdzalam :-P odwiedziłam dwea sklepy w gdanski i za boscha chceli po 350zl :)
A czy sonda lambda ma wpływ na gansiecie?

fiestka moja nie gaśnie zawsze, czasami sie wkreci na wysokie obroty i tak jej zostaje i pali jak dzika, czasami na niskie i wtedy gaśnie, wczeoarj rano miała niskie, wieczorem wysokie że myslalam ze silnik wyskorzy a dzisiaj takie sobie po środku
No i dzisiaj włansie ogldałam jak chodzi silniczek krokowy i tak:
widze ze róznica pomiedzy maksymalnym a minimalnym wysunieciem to okolo 1cm, czy to tak powinno być? wydaje mi sie ze ta róznica na filmiku diablusi jest wieksza
po nacisnieciu gazu jak przepustnica sie otwiera to silniczek sie nie wysuwa - czyli nie tak jak być powinno :(
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Cze 2010, 11:40   

otwieramy odpowiednie FAQ na forum (w elektryce), wyciągamy krokowy i ratujemy :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
laureth7 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Cze 2010, 11:43   

taki jest plan, dzieki :)
a co z lambdą?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Cze 2010, 11:47   

póki co dałbym jej spokój, chociaż pewnie najwyższy czas na wymianę.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
laureth7 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Cze 2010, 22:14   

krokowy odratowany- już jest sprawny, ale....
teraz zamiast za niskich obrotów mam za wysokie :sad: coś daje za dużo paliwa, bo nawet jak puszcze pedał gazu to samochód nie zwalnia, ba - po prostym ciut przyspiesza a pod łagodną górkę utrzymuje stałą prędkość :yyy:
na biegu jałowym mam obroty wysokie jakbym 50na jedynce cisnęła (nie powiem jakie dokładnie bo nie mam obrotomierza)
wyczytałam że:
Cytat:
Elektroniczne urządzenie sterujące określa ilość wtryskiwanego paliwa tak, aby sk ład mieszanki (stosunek masy powietrza do masy paliwa) był staly. Uwzględnia przy tym sygnały otrzymywane od:
-czujnika temperatury zasysanego powietzra;
-czujnika położenia i prędkosci obrotowej walu korbowego;
-czujnika temperatury cieczy chłodzacej;
-czujnkia położenia przepustnicy;
-sondy lambda, czyli czujnika zawartosci tlenu w spalinach, świadczącej pośrednio o składzie mieszanki

tlenu w spalinach to ja mam mało, bo trawa za samochodem w trakcie moich testow zrobiła sie czarna- sam węgiel, ale silniczek krokowy przepustnice otwiera, powietrza daje, wiec coś mowi sterownikowi ze ma dawiac wiecej paliwa. pytanie moje: co?
jak sprawdzić czujniki, skoro diagnostyka mi nie cche działać (o tym tu )? :sad:
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Cze 2010, 08:13   

A CPP jest dobrze założony?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 23 Cze 2010, 11:06   

najpierw po czyszczeniu krokowca zrobiłbym reset i jak pisze jackrzec sprawdziłbym, czy CPP jest założony jak należy (dźwigienka ma się ruszać razem z przepustnicą)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
laureth7 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 38
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 7
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 23 Cze 2010, 11:13   

jackrzec napisał/a:
A CPP jest dobrze założony?


nie był :ups: , teraz już jest :hihihi: , obroty spadły do okolo tysiączka ale silnik jeszcze nie pracuje wzorowo, zobaczę co będzie po resecie
dzięki wielkie za pomoc :*

[ Dodano: Sro Cze 23, 2010 14:56 ]
po resecie jest cudnie :luzik:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.