Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Głośno w aucie
Autor Wiadomość
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 22 Kwi 2010, 22:26   [MK3] Głośno w aucie

nie wiem czy to jest dobry dzial ale...

u mnie w fiescie jest glosno jakie moga byc tego przyczyny ?

nie nie mam na mysli halasu od opon/wiatru itp. tylko bardziej o sama prace silnika itd.

mialem dziore w w jednej z rur ktora zostala zaspawana oraz wymienilem tlumik koncowy
halas sie zmniejszyl lecz mimo to w srodku jest bardzo glosno nie wiem czy to bardziej od silnika czy tez od tlumika

jakies rady, doswiadczenia z waszej strony ?
Ostatnio zmieniony przez trzeci 22 Kwi 2010, 22:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kajtek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Gold
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Przemek
Wiek: 48
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 39
Skąd: TORUŃ
Wysłany: 22 Kwi 2010, 23:13   

sprawdz uklad wylotowy
tzn kolektor ,polaczenia rur wydechowych, powodów może być mnóstwo musisz ustalić dokładnie skad te dzwieki niepokojące sie wydostaja bo wg tego co napisałes moze byc 1000 poodów i mozemy ci wszystkie wyliczyc a okaze sie ze to i tak nie to
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Kwi 2010, 00:20   

Na wolnych silnik mocno klepie ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 23 Kwi 2010, 20:50   

na wolnych w zasadzie chodzi normalnie wiec hydro raczej w porzadku bo wydaje mi sie ze do tego zmierzales
tylko wieksze obroty i juz jest lipa
kajtek napisał/a:
moze byc 1000 poodów i mozemy ci wszystkie wyliczyc

zgadza sie, ale mysle ze jesli ktos mial jakies chalasy to co to bylo
kajtek napisał/a:
sprawdz uklad wylotowy

jak byl na kanale i wymieniali mi tlumik itd. to po robocie stwierdzili ze jest ok. a jakby nie bylo to wiadomo ze chcieliby zarobic

ogolnie to wydaje mi sie ze silnik poprostu halasuje, ale dlaczego...
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Kwi 2010, 22:50   

Może zbyt wysokie wymagania stawiasz starej xr2i :) Jechałeś kiedyś inną masz porównanie ?
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Kwi 2010, 17:42   

Urwane poduchy po silnikiem/skrzynia, głośne opony lub złe ciśnienie, nieszczelność w układzie wydechowym (od kolektora po tłumik końcowy włacznie). Pod auto i szukasz czy gdzieś wieje. Nie zasłaniaj się mechanikami bo oni nie zawsze wszystko zauważą.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 25 Kwi 2010, 00:36   

MARIUSZ.B napisał/a:
Może zbyt wysokie wymagania stawiasz starej xr2i :) Jechałeś kiedyś inną masz porównanie ?

u fify 1,6 zetec chyba ciszej chodzil bez wygluszen niz moja
w niebieskiej 1,8 zetec silnik tez luz tylko tlumik wyl i wiadomo jak wejdzie na obroty to glosniej
a u mnie troche wyzsze obroty i juz kicha i to halasuje jakby silnik a nie wydech czy gumy
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Kwi 2010, 00:43   

stahoojedyn napisał/a:
u fify 1,6 zetec chyba ciszej chodzil bez wygluszen niz moja
w niebieskiej 1,8 zetec silnik tez luz tylko tlumik wyl i wiadomo jak wejdzie na obroty to glosniej
a u mnie troche wyzsze obroty i juz kicha i to halasuje jakby silnik a nie wydech czy gumy

Zetec a CVH nie ma co porównywać zupełnie inna kultura pracy silnika. I tak obstawiam, że masz wałek i szklanki w kiepskim stanie.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.