Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Bardzo duże spalanie i szarpanie bez ssania
Autor Wiadomość
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 16 Mar 2010, 17:05   [MK3] Bardzo duże spalanie i szarpanie bez ssania

Witam. Jestem nowy na forum i wiem, że podobne tematy już były ale niedokładnie sprecyzowane. A więc...
Kupiłem sobie niedawno Fieste MK3 1.1 z 91r. Po zakupie pojeździłem nią chwilę i po chwili zaczeła szarpać i przerywać. Gdy dodawałem gazu silnik się dławił. Wraz z kolegą wyczyściliśmy gaźnik i wymieniliśmy filtr paliwa i powietrza. Sytuacja znacznie się poprawiła. Teraz silnik ładnie pracuje ale ciężko wchodzi na obroty bez ssania. Na ssaniu chodzi bez zarzutów a bez ssania się dławi. W dodatku pali jak smok. Wlałem mu na pusty bak 8l paliwa i pojeździłem na tym tylko ok 60km więc coś tu jest nie tak. Bardzo proszę o porady. Nie znam się zbyt dobrze na mechanice więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuje.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Mar 2010, 19:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 16 Mar 2010, 19:01   

A kable i świece?

PS. otaguj temat
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Mar 2010, 19:42   

sebo001 napisał/a:
Wraz z kolegą wyczyściliśmy gaźnik
Tu jest przyczyna Twojego problemu -> gaźnikowiec teraz
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 16 Mar 2010, 19:45   

sebo001 napisał/a:
Wlałem mu na pusty bak 8l paliwa i pojeździłem na tym tylko ok 60km więc coś tu jest nie tak
Po 1. skąd wiesz że był pusty?
Po 2. czy wyjeździłeś do zera na tym odcinku?
Po 3. Wielokrotnie już było wałkowane: zalewamy do pełna, jeździmy, znowu zalewamy do pełna i wyliczamy spalanie...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 17 Mar 2010, 08:37   

JoeMix napisał/a:
Tu jest przyczyna Twojego problemu -> gaźnikowiec teraz
Też właśnie myślę, że trzeba wyregulować gaźnik. A ile taki zabieg może kosztować?
Parzych napisał/a:
Po 1. skąd wiesz że był pusty?
Wiem bo wyjmowałem też bak aby go wyczyścić. Było w nim tyle syfu i wody, że nie dało się jeździć.
Parzych napisał/a:
Po 2. czy wyjeździłeś do zera na tym odcinku?
Wyjeździłem do zera
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Mar 2010, 10:35   

Regulacja jest droga bo specjalistów już niewielu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 17 Mar 2010, 15:24   

To niedobrze... A czy te szarpanie też ma związek z tym gaźnikiem. Aaa i czy pod filtrem powietrza powinna być uszczelka?
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 41
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 17 Mar 2010, 18:56   

a nie wystarczylo by wyregulowac zaworow ?
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Mar 2010, 19:08   

Piszesz ze jak dodasz gazu to silnik się dławi co wskazuje że nie działa pompka przyśpieszacza lub podaje zła dawkę paliwa,,, jeśli silnik dobrze chodzi na ssaniu a bez już niekoniecznie to znowu jest problem w dawce paliwa, a samo ssanie może być źle ustawione (przewyższanie obrotów również) - jeśli ssanie jest źle ustawione to będzie palić jak smok, bo będzie "więcej paliwa niż powietrza,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 17 Mar 2010, 19:45   

Niewiem czy to również jest z tym związane ale auto nie jedzie szybciej niż 110km/h. Czy to również ma z tym związek? Dodam, że auto przez pewien czas nie było użytkowane zanim go kupiłem.
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Mar 2010, 12:55   

Czytałem gdzieś że mozna wysłać stary gaznik do regeneracji co kosztuje 300zł. Nowy gaznik to koszt 700zł.
 
 
 
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 21 Mar 2010, 13:30   

A co jeśli bym wymienił wszystkie dysze w gaźniku? Może mi to pomóc w moim problemie? Bo niemam chwilowo kasy na gaźnikowca.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Mar 2010, 14:34   

Wymienić możesz, a potem do gaźnikowca na regulację :rotfl:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 22 Mar 2010, 17:47   

A czy zwykły mechanik będzie potrafił wyregulować gaźnik? Pytam bo mieszkam w małej miejscowości i może być problem z gaźnikowcem.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Mar 2010, 20:37   

Jak starodawny mechanik to możliwe,,, jak trochę nowszy to wątpże,,, regulacja gaźnika nie jest skomplikowana ale trzeba mieć sprzęt,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 23 Mar 2010, 16:27   

A co może być przyczyną tego, że auto rozpędza się tylko do 110km/h. Czy to również może być wina gaźnika? Na ssaniu ma bardzo dobre przyspieszenie ale nie jedzie więcej niż 110
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Mar 2010, 18:12   

sebo001 napisał/a:
Na ssaniu ma bardzo dobre przyspieszenie ale nie jedzie więcej niż 110
Bo mu powietrza brakuje,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Mar 2010, 14:31   

sebo001 napisał/a:
Na ssaniu ma bardzo dobre przyspieszenie ale nie jedzie więcej niż 110


Na ssaniu się jeździ z takimi prędkościami?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
sebo001 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: SX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 16
Skąd: Maków Maz
Wysłany: 26 Mar 2010, 16:42   

Nie, chodziło mi o to, że ma dobre przyspieszenie ale tylko na ssaniu. Bo bez ssania się dusi. Ale nie osiąga większej prędkości niż 110km/h. Chociaż z tym duszeniem ostatnio odziwo się poprawiło chociaż nic nie było robione przy aucie.

Ps. Byłem u kilku mechaników i jeden z nich pokazywał mi gaźnik od fiesty z tego samego roku i taka sama pojemność i był to gaźnik jedno komorowy a ja w swojej mam dwu komorowy. Jaki powinien być oryginalny gaźnik?
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Mar 2010, 16:45   

Są i takie i takie.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.