Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:54 |
[MK3] Wygłuszenie diesli |
Autor |
Wiadomość |
Blackknight88
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 20:45
|
|
|
czyli na podlogę 30 mm będzie ok ? W sumie nie widziałem na allegro cieńszej wełny chyba, że kijowo patrzyłem.
Skoro w zimę mata bitumiczna pęka to czym w takim razie wygłuszyć drzwi od środka (chodzi mi blachę za szybą - blacha zewnętrzna drzwi) No i czym wygłuszyć między blachą a boczkami ?
Ja mam wlasnie w tej ost opcji mate bitumiczna i cacy.
Co do pekania to moze chodzi Ci o to, że pęka jak kładzie się na nią jakiś nacisk ? Wtedy podłoga jak najbardziej zrozumiała, ale co do drzwi to nie pęka ?. Gienek Wichura u siebie w projekcie zastosował jakąś folię budowlaną do wygluszenia. Pomaga to ? W sumie ciężko włożyć cokolwiek między blachę a boczek, bo już nawet przy 5mm wygłuszeniu nie jest tak cacy założyć boczki by nie wyskakiwały z kołków. |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:40
|
|
|
Boze swiety co wy kombinujecie... sa maty bitumiczne sa maty dekarskie dla upartych skapcow... jakos nie widzialem zeby w ktorymkolwiek aucie z konkretnym car audio byl problem z pekaniem mat bitumicznych... a nie chcecie robic dom z auta... toc to robienie drugiego zwiazku radzieckiego, a ludzie to czytaja i pomysla ze tak mozna... NIE TAK SIE NIE ROBI...
Jedziemy na szrot wypruwasz wygluszenia z auta i masz nowe wygluszenia, tylko to wysuszyc i wykladac sobie auto, reszta zalatwia maty bitumiczne...
Koniec kropka. |
_________________
|
|
|
|
|
Blackknight88
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:52
|
|
|
No i dzięki wielkie za wyjaśnienie i uspokojenie bo już się bałem, że maty są do dupy -_- co było mym zdziwieniem wielkim. |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:52
|
|
|
Fordon napisał/a: | chcecie robic dom z auta |
bardzo popularne jest używanie taśm dekarskich w CA |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:56
|
|
|
Tak maty dekarskie OK... ale nie welna mineralna to juz przegiecie... |
_________________
|
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:07
|
|
|
czemu? jest lzejsza i lepiej tlumi..poza tym czym innym wygluszyc sciane grodziowa jak ma sie turbine tak jak Kamil??
maty bit ok moze troche przesadzilem ale na oczy widzialem jak kumplowi w aucie po prostu zrobily sie twarde i popekane a mial w drzwiach.. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:12
|
|
|
portier, seryjnym wygluszeniem jest ono cienke jak D... weza... nie reaguje na temperature kolektora wydechowego bo 1.8 klekota mialem i to nie jednego... nawet jak bylo porwane wytlumienie w jednej ktore lezalo na kolektorze wydechowym nic sie z nim nie dzialo a to bylo zaraz po zakupie gdzie mialem blisko 200km do domu i wracalem przez polowe trasy na pelnym bucie...
Tam u Kamila jest jeszcze duzo miejsca, bo wiem co skladalem, a jako ze te wygluszenia mi nie byly potrzebne albo nadawaly sie tylko do kibla to je wywalilem... |
_________________
|
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:17
|
|
|
a jak to seryjne wygluszenie pochlania dzwiek? bo wydaje mi sie ze do dupy;]
ja tam bede kombinowal by miec jak najciszej w aucie. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:22
|
|
|
W tak malym aucie dobrze dziala... ale jak sie tak uparles na kombinowanie to sciagasz wygluszenie tak aby go nie uszkodzic, dajesz maty bitumiczne i dopiero ukladasz sobie wygluszenie, tak samo w srodku, ma drzwi maty dekarskie, bagaznik maty bitumiczne albo dekarskie + seryjne wygluszenia... ale auto tak utyje ze to juz wogole nie bedzie chcialo jezdzic... |
_________________
|
|
|
|
|
portier
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34 Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 309 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:41
|
|
|
dlatego bede kombinowal z welna mineralna.
mat bitumicznych bardziej niz do wygluszenia uzywa sie w celu wyeliminowania drgan np. w drzwiach i do tego chyba je zastosuje.. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:46
|
|
|
No wlasnie nie tylko... ale ja sie nie znam |
_________________
|
|
|
|
|
Blackknight88
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 3 Mar 2010, 00:06
|
|
|
portier napisał/a: | dlatego bede kombinowal z welna mineralna.
mat bitumicznych bardziej niz do wygluszenia uzywa sie w celu wyeliminowania drgan np. w drzwiach i do tego chyba je zastosuje.. |
Uwierz mi, że maty dobrze wygłuszają. Ja je zastosowałem tylko między drzwi a boczki (w środek drzwi nie dawałem) i sporo to dało. Zresztą sam się przekonasz. Po drugie nie widzę innej opcji by tam coś innego włożyć, chyba że dekarskie ale wolałbym bitumiczne jednak.
Seryjne wygłuszenie w bagażniku plus nadkola tylne dają radę ? Pytam bo nie mam, a głośno jest jak jadę po wodzie czy piachu |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Mar 2010, 00:12
|
|
|
Tak daje, lacznie w wygluszeniem na wewnetrznej czesci zaraz za tapicerka tylna...
W S2000 oprucz mat bylu dokladane najpierw male klocki MDFu i dopiero maty miekkie... zeby lepiej pochlanialy rezonasn z wooferow... ale tu juz zchodzimy na tematy CA, a chodzi o wygluszenie auta... |
_________________
|
|
|
|
|
Blackknight88
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 3 Mar 2010, 00:30
|
|
|
No i teraz takie pytanie. Bo z tego co widać to chyba nie było tylnych nadkoli (wewnętrznych plastikowych) w MK3. Od jakiej wersji można sobie "zapożyczyć" i najwyżej dopasować (dociąć) po swojemu ? |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 4 Mar 2010, 11:03
|
|
|
Dzisiaj zdobyłem kawałek wełny gr. 5cm takiej tam zwykłej. Zrobiłem sobie mini-test przysłaniając głośnik matą i byłem w szoku jak to eliminuje dźwięki :yyy: |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Czepus
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 31 Lip 2009 Posty: 24 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 00:56
|
|
|
W mk3 jak i mk4 jako wygłuszenie podłogi zastosowali mate filcową.
Do mojej fofi dostawała się woda, musiałem wywalić starą mate. (strasznie śmierdziała)
Po wymianie wygląda to tak:
Miałem okazje chwile pojeździć bez wygłuszenia i jak dla mnie zbyt głośno.
Miedzy matą seryjną a tą z allegro nie widzę różnicy....
W końcu mam cisze;)
Zostało mi jeszcze trochę maty. Możemy się dogadać....
Pozdr.
Czepus |
_________________
"Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła,jednak gdyby nie chciał - nie dałby mu wyobraźni." |
|
|
|
|
|