[MK3] Ubytek płynu chłodzącego |
Autor |
Wiadomość |
tadeo121-1966
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 58 Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 22:07 [MK3] Ubytek płynu chłodzącego
|
|
|
Jestem tu nowy,więc witam serdecznie wszystkich klubowiczów! Ostatnio w mojej fieście pojawił się problem.Mianowicie ubywa mi płyn w zbiorniczku,żadnego wycieku pod maską,wszystkie przewody suche łącznie z chłodnicą. Za to w aucie po stronie kierowcy bagienko. Podejrzewam że to wyciek z układu ogrzewania. Chciałbym poradzić się co z tym fantem zrobić. Może jest to jakieś powszechne zjawisko wycieku,i jest na to prosta recepta terapeutyczna. Ewentualnie,jak się do tego zabrać? Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 25 Lis 2010, 09:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 22:21
|
|
|
Nie no tego via forum nie naprawisz,,, jedynie co to trzeba wyciągnąć nagrzewnice bo zapewne z niej cieknie, albo z węzy do niej,,, jak się do niej dobrać jest już gdzieś na forum,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
tadeo121-1966
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 58 Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:19
|
|
|
...tak,oczywiście zdaję sobie sprawę że za pomocą klawiatury kompa tego nie zrobię! Jednakże liczyłem na jakieś wytyczne jak się do tego zabrać. Oczywiście poszukam na forum,i znajdę to zagadnienie. Dzięki,pozdrawiam. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:26
|
|
|
jak dobrze kojarzę to będzie trzeba zdjąć deskę rozdzielczą, jest z tym trochę zabawy...
słaba opcja to taka, że na górze pojawiła się notka: Cytat: | Przez najbliższe dni nie będzie działać wyszukiwarka na forum. Związane jest to z pracami nad usunięciem występujących błędów. Przepraszamy za utrudnienia. | więc byłoby dobrze jakby to jednak ktoś opisał |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:30
|
|
|
Proszek uszczelniający do chłodnic, szczelnie zatyka małe wycieki ale ogrzewanie może zniknąć. Więc lepiej wymienić nagrzewnicę. Wybór należy do Ciebie. W mk3 wymiana nagrzewnicy wcale nie jest trudna.
[ Dodano: Sob Sty 09, 2010 23:32 ]
bidżej napisał/a: | jak dobrze kojarzę to będzie trzeba zdjąć deskę rozdzielczą, jest z tym trochę zabawy... |
Po co :yyy: |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
tadeo121-1966
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 58 Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:47
|
|
|
A czy wystarczy wcisnąć się gdzieś pod deskę i to wymontować? Czy dostęp jest bez zrywania "podsufitki" ?! |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 23:57
|
|
|
tadeo121-1966 napisał/a: | czy wystarczy wcisnąć się gdzieś pod deskę i to wymontować? Czy dostęp jest bez zrywania "podsufitki" ?! |
Jaka podsufitka czy my rozmawiamy o fieście czy o innym samochodzie bo coś nie czaję. Nagrzewnica jest przy nogach na środku auta. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
tadeo121-1966
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 58 Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:01
|
|
|
Sorry! to tylko taki żart,oczywiście chodziło o utrudnienia z tym związane... |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:12
|
|
|
Pod maską ściągasz dwa cybanty z węży idących do nagrzewnicy. W kabinie otwierasz osłonę nagrzewnicy, jest na 4 zatrzaski (uwaga łatwo się łamią). Zdejmujesz osłonę i masz już nagrzewnicę prawie w dłoni. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
tadeo121-1966
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 58 Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 6 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:25
|
|
|
O widzisz kolego,Twoja instrukcja jest jasna i przejrzysta! A teraz moje umiejętności manualne muszą zadziałać,i oczywiście gipkie ciało,żeby się tam dostać. Dzięki za wytyczne! |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 11:14
|
|
|
u mnie w mk3.5 nie szło tak łatwo, mam konsolkę, a przez nią rozprowadzenie powietrza na nogi i w zdjęciu obudowy przeszkadzał kanał wentylacyjny zahaczający o podłogę |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 11:33
|
|
|
bidżej napisał/a: | u mnie w mk3.5 nie szło tak łatwo, mam konsolkę, a przez nią rozprowadzenie powietrza na nogi i w zdjęciu obudowy przeszkadzał kanał wentylacyjny zahaczający o podłogę |
Fakt, konsolka utrudnia dostanie się do nagrzewnicy. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
|