Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:45 |
206 xs - dzielny nastepca xrki |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 4 Paź 2009, 09:28
|
|
|
Switna decyzja. 206 to bardzo fajne autka, mialem okazje pare razy jechac pucharowka i powiem ze swietnie sie to prowadzi i faktycznie super hamuje. Silnik w specyfikacji pucharowej bardzo niezawodny. Jedynie skrzynia... na ta cholere trzeba uwazac i traktowac troche jak w taksowce. Wiec dobra rada rob czesto przeglady skrzyni i zapewnij sobie dobre zaplecze czesci do niej Pozatym super autko. Powodzonka w budowie is tartach |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Paź 2009, 10:23
|
|
|
skrzynia to faktyczine najslabszy punkt, nie to co w fordzie
z tego co wiem to w pucharze obowiazkowo musieli oddawac skrzynie na przeglad do peugeot sporta co 2 rajdy
a w kwestii postepow wyszedl maly zonk - po zawiezieniu auta i rurek klatkowych do spawacza dowiedzialem sie ze do klatki powinna byc bardzo dokladna dokumentacja montazowa z fotkami, nie dostalem jej razem z klatka i teraz trwa sciaganie duplikatu z wloch :/ |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 9 Gru 2009, 09:38
|
|
|
Jak tam 206ka? Postepy są - bo wiem że jednak coś spawasz Daj no focisze |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Gru 2009, 09:43
|
|
|
jakies tam postepy sa
doczekalem sie na dokumentacje klatki od sparco - cale 4 strony sredniej jakosci ksera na papierze firmowym wloskiego odpowiednika PZM i produkowali to przez 1,5 miesiaca
potem jeszcze chwile i oto wyniki
zastrzal do kielicha
przebicia do mocowan kolyski
|
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 11 Gru 2009, 11:18
|
|
|
Klata wyglada na prawde fajnie. Tylko zastanawiaja mnie mocowania do budy - czy podstawy (wzmocnienia) karoserii pod stopki klatki maja na pewno wymagana powierzchnie? i czy to tych wzmocnien sa przyspawane stopki klatki czy tylko same rury? No i brakuje srub - wstawcie je przed jakimkolwiek BT bo beda kredki.
A tak to niezla klateczka |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Gru 2009, 14:46
|
|
|
to jest klatka z wlasna homologacja fia, wiec nie musi spelniac wszystkich wymogow zalacznika jak ten bzdurny przepis o przykrecaniu juz przyspawanych stopek
takze wszystko jest oki, jest wspawana dokladnie tak jak w ma byc wg homologacji klatki
minusem jest to ze nie moge jej rozbudowac o zadne dodatkowe rury bo wtedy homologacje moge wyrzucic i beda mialy zastosowanie przepisy z zalacznika J |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 11 Gru 2009, 15:31
|
|
|
Masakra z tą ilością rur |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 11 Gru 2009, 15:43
|
|
|
i to jest projekt |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Gru 2009, 15:51
|
|
|
hehe, ciasno sie zrobilo w srodku
a tu jeszcze taki maly bajerek ktory mi wykonal Siekierka razem z klatka - kobylki rajdowe
|
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Gru 2009, 20:33
|
|
|
Hyhy - a u mnie mówili że dużo rur
Klatka dosłownie pancerna , ale bezpieczeństwa chyba się nie da przecenić .
Oby się nigdy nie przydała
ps: na jakiej zasadzie działają te kobyłki rajdowe ? ( wsadzasz je w te otwory w progach ? ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
BoGu [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Gru 2009, 01:44
|
|
|
W razie problemow z 206 zapraszam i polecam www.206club.net |
|
|
|
|
Rasta
Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2004 Posty: 523 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 13 Gru 2009, 02:44
|
|
|
Jak będziesz flokował deskę zgłoś się do mnie |
_________________ Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 11:27
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Hyhy - a u mnie mówili że dużo rur
Klatka dosłownie pancerna , ale bezpieczeństwa chyba się nie da przecenić .
Oby się nigdy nie przydała
ps: na jakiej zasadzie działają te kobyłki rajdowe ? ( wsadzasz je w te otwory w progach ? ) |
Gosc ktory to spawal mowil ze on by jeszcze kilka rurek dodal dla pewnosci - w poprzek auta za siedzeniami i pod fotelami przynajmniej zeby zlaczyc ze soba tylne mocowania foteli, ale klatka z homologacja i nie mozna nic dodac bo homologacja bedzie do wyrzucenia i wtedy problemy ktore opisal wyzej Qzyn
W kwesti kobylek - dokladnie tak jak napisales, wklada sie je w dorobione w progach otwory. Plusem jest szybki montaz na auto bez zastanawiania sie czy dobrze podlozyles, no i podnosisz w jednym miejscu auto, wkladasz dwie, a potem kolejne dwie
BoGu napisał/a: | W razie problemow z 206 zapraszam i polecam www.206club.net |
Dzieki, juz od jakiegos czasu jestem tam zarejestrowany
Rasta napisał/a: | Jak będziesz flokował deskę zgłoś się do mnie |
Tak wlasnie myslalem o Tobie w tej sprawie
Jestes w stanie powiedziec mniej wiecej ile wyjdzie za deske + daszek nad zegarami + te plastiki na srodku w ktorych jest wyswietlacz i nawiewy? |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 21:15
|
|
|
Heh - właśnie rury wpoprzek auta mnie kuszą dodatkowo , tylko nei wiem co na to przepisy - bo na tym bym fotele posadził .
Co do Twojej klatki - to połączenie lekkich i wytrzymałych rur to kapitalna sprawa - naprawdę warto coś takiego - tym bardziej że waga w sumie pomijalna .
ps: Foty Twojej klatki były dla mnie sporą inspiracją w paru miejscach |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 23:49
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Heh - właśnie rury wpoprzek auta mnie kuszą dodatkowo , tylko nei wiem co na to przepisy - bo na tym bym fotele posadził .
|
mozesz spokojnie tak zrobic, z tego co pamietam w zalaczniku J nawet sa gdzies rysunki jak takie rury dospawac do progu i tunelu
[ Dodano: Pią Gru 18, 2009 08:39 ]
maly upik - klatka w podkladzie epoksydowym:
[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 11:18 ]
Kolejny maly upik
Wstepnie wymalowane spawy stopek klatki od strony podwozia i mala przymiarka przednich kobylek - sa troche wyzsze niz max wyciagniete zwykle kobylki i miejsca pod autem jest calkiem sporo dla mechanika
Dopasowalem tez deske rozdzielcza. Z pustym wnetrzem jakos ja wcisnalem, po i tak sporym wycieciu i wole nie myslec co bedzie jak bede ja montowal na gotowo juz z nagrzewnica i stalowa belka wzmacniajaca na miejscu
|
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Sty 2010, 20:13
|
|
|
Co raz bardziej mi sie to podoba czekam na dalszy ciag foto relacji. |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 5 Sty 2010, 20:56
|
|
|
Twoje kobyłki dają nieco więcej miejsca niż najazd , na którym ja pracuję
A odnośnie klatki - słyszałem parę głosów , że moja jest masywna . Muszę tych ludzi odesłać do Ciebie |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 5 Sty 2010, 21:28
|
|
|
squadak napisał/a: | słyszałem parę głosów , że moja jest masywna . Muszę tych ludzi odesłać do Ciebie |
Już sie sami odesłali......jest mały szok jak to widzę :yyy: |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Rasta
Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2004 Posty: 523 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 19 Sty 2010, 23:52
|
|
|
|
_________________ Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203 |
|
|
|
|
|