Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Mk3 1.4 na gaźniku. Niezbyt kumaty chciałby to podkręcić
Autor Wiadomość
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 29 Sie 2009, 21:18   

eryk napisał/a:
Często najmniejsze zdjęcie nogi z gazu na ostrym zakręcie powoduje utratę przyczepności i jeżeli koła będą nawet trochę skręcone obróci autem.Dzieje się to dlatego bo przy przychamowaniu przód siada a tył się podnosi i tylne koła tracą przyczepnośc.Dlatego to sygnalizowanie wydechu jest dla mnie bardzo ważne.

O czym ty piszesz? Co wydech ma do trakcji :yyy: Ja już zgłupiałem.
Zacznij może od ustawienia geometrii zawieszenia, hamulców i kup dobre opony - wyjdzie taniej niż szukanie mocy w silniku.
Kolejne pytanie - hamujesz lewą nogą przed słupkami?
Na KJS-ach można się sporo nauczyć ale uwierz mi - moc silnika to jest to ostatnie ogniwo, które należy zrobić (pomijam silnik, który ledwo "zipi")
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:00   

Cytat:
Chodzi o drogę jaką daje LPG jako rodzaj paliwa używanego nie tylko do taniego przemieszczania się , ale także do nieco szybszego przemieszczania się .


że co? wez ogarnij twarz :-P
ta z filmu to fiesta jest z 27.12.1989r.
FUA, FUG, czy jakiś inny FUJ z wałkiem nic nie było robione, w PL klekocze zaworami 5 lat i nic nie bylo robione z walkiem, a co ta Niemka z nią robiła to nie wiem. Fakt poziom oleju sie stale podnosi (4L od wymiany do wymiany to za duzo) :D - naprawde nic nie ubywa wiec moze faktycznie silnik nie jest taki zjechany. Ja tam nie wiem, kompresina wporzo. Na pewno podrasowała ją wałkiem KENT'a RACE 8000, to najlepszy wałek na świecie :hahaha: , ale zapomniała wypolerować kanaów ;-| oszukała Polaka... <8>
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 29 Sie 2009, 23:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:12   

Pawełos666, - wobec takich argumentów to ja spadam , a ostatni gasi światło .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:16   

Żółwik, weź zamknij ten temat wogóle, bo tu nie ma o czym dyskutować.
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:25   

Cholerka. Był całkiem ciekawy temat a w pewnym miejscu nawet myślałem że nauczę się czegoś dodatkowego przed kolejną szkołą jazdy :9:
a tu się strasznie zakałapućkało
Może mi ktoś streścić o co chodzi bo się pogubiłem :9:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 30 Sie 2009, 00:57   

Piter, - młodość próbowała coś udowodnić , a wyszło jak zwykle .

Nie zwracaj uwagi .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 30 Sie 2009, 12:13   

Michał miałeś na myśli mnie, czy "zdjęcie nogi z gazu na ostrym zakręcie sygnalizowane strzelaniem z wydechu" pisane przez eryka?
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 30 Sie 2009, 23:54   

hym-co do CVH i walka... Ja mialem w rekach dwa silnik (oba moje, przy czym jeden od zawsze byl moj, a drugi stal sie moj) oraz jedna glowice od znanego wszystkim konesera zgnilych, zapsutych fiest ktore jeszcze mozna dobrze sprzedaca na czesci. No wiec oba walki z mojej kolekcji byly ok. Jeden w 2i latal u mnie 50tkm od przebiegu 140tkm i przy regularnej zmianie oleju (valvo max life 10w-40) przy 190tkm nic mu nie bylo, wygladal lepiej niz zamiennik kent camsa. Drugi w RST o przebiegu ktoreo nie pamietam tez byl w ok stanie, zreszta dalej jest, tylko olej lepszy. natomiast glowica, z silnika ktory jezdzil na niezbyt czesto zmienianym minerale (oj duzo szlamu tam bylo), musze przyznac ze jest srednia, a walek czeka na nowe zycie jako wsad do pieca martenowskiego...
_________________
HyHy:)
 
 
 
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 2 Wrz 2009, 19:56   

nakręciłem ten film bo co nie którzy wątpili ze silnik 1,4 może zakręcic.ten sam obrotomierz na oryginalnym wydechu kręcił nie wiele ponad 5 tyś.Przepraszam za jakośc filmu buło krecone komórką

http://www.youtube.com/watch?v=kBdILqhKn14
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Wrz 2009, 20:07   

Piękny tjuning ala FSO :hahaha:
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 3 Wrz 2009, 00:47   

obsmarkałem sie ze śmiechu :-) ..musze taki załozyc w hance teraz kreci 7,500 to po tjuningu 125p bedzie spokojnie wybijac 10 tys :cojest: :hahaha:
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 3 Wrz 2009, 07:52   

wiesz na luzie to kazdy zakreci ponad 7 i odetnie zaplon... Wiesz nie jest problemem ustawic zeby silnik sie wkrecal i reagowal na gaz, wystarczy przyspieszyc mu zaplon, skutkiem tego bedzie spadek mocy, co niektorzy pewnie nie wiedza... i mysla ze jak sobie podkreca przyspiesza i im ladnie wchodzi na obroty i na niskich obrotach ladnie ciagnie, to bedzie pieknie wyzej... g prawda, bo wtedy ciśnienie rośnie do wysokiej wartości, gdy tłok porusza się jeszcze go góry, przez co energia gazów jest tracona=spadek mocy, a zaplon gdy tlok jest jeszcze znacznie oddalony od GMP, co przeciąża układ tokowo-korbowy, powoduje
spadek mocy silnika i wywołuje tzw. spalanie stukowe (detonacyjne) jesli mocno przyspieszymy to i dla benzyny i dla gazu. Silnik chodzi glosniej. Szybko sie grzeje. Moc silnika spada. Coś za coś...Przyspieszasz - laik powie łoo panie, lepiej pali i lepiej sie wkreca, ale jestes czarownik, ale czy to ma sens? Odpowiedzi udzielmy sobie sami, zalezy jak kto jezdzi, gdzie i czym. HAMOWNIA HAMOWNIA HAMOWNIA... zamknijcie to <8>
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12085
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Wrz 2009, 09:47   

MARIUSZ.B napisał/a:
Piękny tjuning ala FSO :hahaha:
To Mk2 z krótką deska,,, filmik jest bokiem,,, ale tak patrzyłem na swoją to taki kańciaty obrotek jak ładnie założony to tam nawet pasuje,,,

Pawełos666, :yes: :yes: :yes:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.