Mk3 1.4 na gaźniku. Niezbyt kumaty chciałby to podkręcić |
Autor |
Wiadomość |
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 21:18
|
|
|
eryk napisał/a: | Często najmniejsze zdjęcie nogi z gazu na ostrym zakręcie powoduje utratę przyczepności i jeżeli koła będą nawet trochę skręcone obróci autem.Dzieje się to dlatego bo przy przychamowaniu przód siada a tył się podnosi i tylne koła tracą przyczepnośc.Dlatego to sygnalizowanie wydechu jest dla mnie bardzo ważne. |
O czym ty piszesz? Co wydech ma do trakcji :yyy: Ja już zgłupiałem.
Zacznij może od ustawienia geometrii zawieszenia, hamulców i kup dobre opony - wyjdzie taniej niż szukanie mocy w silniku.
Kolejne pytanie - hamujesz lewą nogą przed słupkami?
Na KJS-ach można się sporo nauczyć ale uwierz mi - moc silnika to jest to ostatnie ogniwo, które należy zrobić (pomijam silnik, który ledwo "zipi") |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:00
|
|
|
Cytat: | Chodzi o drogę jaką daje LPG jako rodzaj paliwa używanego nie tylko do taniego przemieszczania się , ale także do nieco szybszego przemieszczania się . |
że co? wez ogarnij twarz
ta z filmu to fiesta jest z 27.12.1989r.
FUA, FUG, czy jakiś inny FUJ z wałkiem nic nie było robione, w PL klekocze zaworami 5 lat i nic nie bylo robione z walkiem, a co ta Niemka z nią robiła to nie wiem. Fakt poziom oleju sie stale podnosi (4L od wymiany do wymiany to za duzo) - naprawde nic nie ubywa wiec moze faktycznie silnik nie jest taki zjechany. Ja tam nie wiem, kompresina wporzo. Na pewno podrasowała ją wałkiem KENT'a RACE 8000, to najlepszy wałek na świecie , ale zapomniała wypolerować kanaów oszukała Polaka... |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
Ostatnio zmieniony przez Pawełos666 29 Sie 2009, 23:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:12
|
|
|
Pawełos666, - wobec takich argumentów to ja spadam , a ostatni gasi światło . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:16
|
|
|
Żółwik, weź zamknij ten temat wogóle, bo tu nie ma o czym dyskutować. |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Sie 2009, 23:25
|
|
|
Cholerka. Był całkiem ciekawy temat a w pewnym miejscu nawet myślałem że nauczę się czegoś dodatkowego przed kolejną szkołą jazdy
a tu się strasznie zakałapućkało
Może mi ktoś streścić o co chodzi bo się pogubiłem |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 30 Sie 2009, 00:57
|
|
|
Piter, - młodość próbowała coś udowodnić , a wyszło jak zwykle .
Nie zwracaj uwagi . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 30 Sie 2009, 12:13
|
|
|
Michał miałeś na myśli mnie, czy "zdjęcie nogi z gazu na ostrym zakręcie sygnalizowane strzelaniem z wydechu" pisane przez eryka? |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 30 Sie 2009, 23:54
|
|
|
hym-co do CVH i walka... Ja mialem w rekach dwa silnik (oba moje, przy czym jeden od zawsze byl moj, a drugi stal sie moj) oraz jedna glowice od znanego wszystkim konesera zgnilych, zapsutych fiest ktore jeszcze mozna dobrze sprzedaca na czesci. No wiec oba walki z mojej kolekcji byly ok. Jeden w 2i latal u mnie 50tkm od przebiegu 140tkm i przy regularnej zmianie oleju (valvo max life 10w-40) przy 190tkm nic mu nie bylo, wygladal lepiej niz zamiennik kent camsa. Drugi w RST o przebiegu ktoreo nie pamietam tez byl w ok stanie, zreszta dalej jest, tylko olej lepszy. natomiast glowica, z silnika ktory jezdzil na niezbyt czesto zmienianym minerale (oj duzo szlamu tam bylo), musze przyznac ze jest srednia, a walek czeka na nowe zycie jako wsad do pieca martenowskiego... |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
eryk [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 19:56
|
|
|
nakręciłem ten film bo co nie którzy wątpili ze silnik 1,4 może zakręcic.ten sam obrotomierz na oryginalnym wydechu kręcił nie wiele ponad 5 tyś.Przepraszam za jakośc filmu buło krecone komórką
http://www.youtube.com/watch?v=kBdILqhKn14 |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 20:07
|
|
|
Piękny tjuning ala FSO |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
LOY
Członek Honorowy FKP

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 47 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 3 Wrz 2009, 00:47
|
|
|
obsmarkałem sie ze śmiechu ..musze taki załozyc w hance teraz kreci 7,500 to po tjuningu 125p bedzie spokojnie wybijac 10 tys |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 3 Wrz 2009, 07:52
|
|
|
wiesz na luzie to kazdy zakreci ponad 7 i odetnie zaplon... Wiesz nie jest problemem ustawic zeby silnik sie wkrecal i reagowal na gaz, wystarczy przyspieszyc mu zaplon, skutkiem tego bedzie spadek mocy, co niektorzy pewnie nie wiedza... i mysla ze jak sobie podkreca przyspiesza i im ladnie wchodzi na obroty i na niskich obrotach ladnie ciagnie, to bedzie pieknie wyzej... g prawda, bo wtedy ciśnienie rośnie do wysokiej wartości, gdy tłok porusza się jeszcze go góry, przez co energia gazów jest tracona=spadek mocy, a zaplon gdy tlok jest jeszcze znacznie oddalony od GMP, co przeciąża układ tokowo-korbowy, powoduje
spadek mocy silnika i wywołuje tzw. spalanie stukowe (detonacyjne) jesli mocno przyspieszymy to i dla benzyny i dla gazu. Silnik chodzi glosniej. Szybko sie grzeje. Moc silnika spada. Coś za coś...Przyspieszasz - laik powie łoo panie, lepiej pali i lepiej sie wkreca, ale jestes czarownik, ale czy to ma sens? Odpowiedzi udzielmy sobie sami, zalezy jak kto jezdzi, gdzie i czym. HAMOWNIA HAMOWNIA HAMOWNIA... zamknijcie to |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12085 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Wrz 2009, 09:47
|
|
|
MARIUSZ.B napisał/a: | Piękny tjuning ala FSO | To Mk2 z krótką deska,,, filmik jest bokiem,,, ale tak patrzyłem na swoją to taki kańciaty obrotek jak ładnie założony to tam nawet pasuje,,,
Pawełos666, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|