[MK6] SWAP ST170 |
Autor |
Wiadomość |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 8 Lut 2009, 23:38
|
|
|
Plasma apropos Durateców że niby nie sa ogarnięte???? Efekt wpisania w googlach hasła Duratec tuning:
http://www.sbdev.co.uk/Hi...ratecTuning.htm
http://www.mambamotorspor...ec/engines.html
http://www.raceline.co.uk...sp?CategoryID=1
http://passionford.com/fo...ad.php?t=220892
http://www.dunnellengines.com/duratec.php
http://www.shawspeed.com/
http://www.pumaspeed.co.u...atid=5&subid=32
A tu masz całe forum:
http://www.duratecperform...ds.php?ubb=cfrm
I cytując dunnellengines:
"Although of a bulkier nature than the Zetec, it is actually lighter, due to its all alloy construction.
And with power outputs from 200 to in excess of 300 bhp, our I4 Duratec is already a championship winner!"
No i powiedz mi teraz że Duratec nie jest ogarnięty
Poza tym licząc dalej - dasz z 1200 zł za silnik 2.0 Zetec, żeby doprowadzić go do stanu idealnego by zniósł przeróbki wydasz z 800 zł - wyjdzie ci to 2000 zł za sam silnik. Swój sprzedasz za 2000 zł (tak chodzą). Nie liczę wiązki kompa itd.
Posumowując masz silnik starszy, o większym przebiegu i stopniu zmęczenia materiału.
Teraz zastanów się czy nie lepiej zostać przy tym co masz, z pewną historią, w lepszym stanie i młodszym, który z pewnościa lepiej zniesie przeróbki niż wytyrany odremontowany o niepewnej przeszłosci silnik, który chcesz obciążać ponad to co pierwotnie zaplanowała dla niego fabryka??? |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
odyniec

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 00:36
|
|
|
plasma555 napisał/a: | wałki(1,5k) + wydech(3,5k) + dolot(1k) + komp(2k) = 8-9k PLN. to nie jest takie hop-siup jak się wydaje. Najgorsze jest to że wszystko jest z UK(tam jest najwięcej części) a jak wiemy ani funt ani euro nas nie rozpieszcza. |
To tylko kwestia czasu, a kto na to marudzi, to się nie zna...
Prawdę mówiąc to potrwa, ale nie tyle, żeby było drogo jak będziesz chciał to kupować. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 07:25
|
|
|
Skfarek napisał/a: | st150 nie ma IB5ki tylko MT75 albo MTX75 - te dwie ostatnie zawsze mi sie mylą |
jednak ja mam racje ST150 ma IB5
http://www.quaife.co.uk/F...TB-differential
I dodam jeszcze jedno, ze wzgledu na materiał z jakiego jest blok durateca uważam ze Zetec jest bardziej rozwojowy.
nic to, plasma555 jak byś sie decydował na taki swap pomoge merytorycznie z doborem części oraz moge pomuc ściągnąc z usa czy uk graty a później skontaktowac cie z ludzmi od strojenia. a narazie życze spokojnych przemyśleń |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
plasma555

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 08:55
|
|
|
Skfarek napisał/a: | Plasma apropos Durateców że niby nie sa ogarnięte???? Efekt wpisania w googlach hasła Duratec tuning: |
Skfarek, i z każdą zachcianką mam jechać do UK ? To że nie są ogarnięte chodziło mi oczywiście o PL bo to że na świecie są to jasna sprawa.
odyniec napisał/a: | plasma555 napisał/a:
wałki(1,5k) + wydech(3,5k) + dolot(1k) + komp(2k) = 8-9k PLN. to nie jest takie hop-siup jak się wydaje. Najgorsze jest to że wszystko jest z UK(tam jest najwięcej części) a jak wiemy ani funt ani euro nas nie rozpieszcza.
To tylko kwestia czasu, a kto na to marudzi, to się nie zna...
Prawdę mówiąc to potrwa, ale nie tyle, żeby było drogo jak będziesz chciał to kupować. |
albo ma tyle kasy żeby na to nie marudzić skąd, gdzie i za ile. PumaRST napisał/a: | nic to, plasma555 jak byś sie decydował na taki swap pomoge merytorycznie z doborem części oraz moge pomuc ściągnąc z usa czy uk graty a później skontaktowac cie z ludzmi od strojenia. a narazie życze spokojnych przemyśleń |
super dzięki wielkie |
_________________ Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl
ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213 |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 09:26
|
|
|
Pumarst no to przepraszam, sprawdziłem - rzeczywiście IB5 mea culpa - cos mnie zamroczyło (może ten cholerny katar i gorączka) |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
pP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
|
|
|
 |
plasma555

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 09:59
|
|
|
pP napisał/a: | http://www.performance-deals-uk.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=65_78_315&products_id=743
podejrzyj co tu proponują na 190KM.. |
kilka razy już to badałem :
- wałki Cosworth
- full milltek z kolektrem
- dolot K&N
- dreamscience - komp.
Jestem na kilku forach i czytałem dość sporo o tych kitach z pumaspeed. Ludzie wiedzą co robią tylko ceną odstraszają. Tak pozatymn to chyba lekka przesada bo funt jest po 5.20zł :O
A przy cenie 1760funtów + robocizna daje wynik .... |
_________________ Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl
ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213 |
|
|
|
 |
pP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:27
|
|
|
plasma555 napisał/a: | A przy cenie 1760funtów + robocizna daje wynik .... |
owszem ale weź pod uwagę, że konie w n/a kosztują tyle i tego nie przeskoczysz..
nikt nie powiedział, że będzie łatwo |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
 |
plasma555

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:30
|
|
|
no właśnie wiem wiem dlatego zaznaczyłem to już na samym początku jak obejść N/A żeby wynik był lepszy a troche tańszy
jak się ma pieniądze to można się bawić w N/A - ładnie ciągnie z dołu, moc w pełnym zakresie.
Ale jak ktoś ma ograniczony budżet to .... wiesz
Trzeba się zastanowić nad przyszłością Fieściny |
_________________ Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl
ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213 |
|
|
|
 |
pP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:40
|
|
|
plasma555 napisał/a: | Trzeba się zastanowić nad przyszłością Fieściny |
za:
-młode auto
-bardzo dobry silnik
-worm hatch, który po lekkich modach może stać się prawdziwym hot hatchem jak golf v gti itd.
-dużo gratów
-dobre prowadzenie mimo belki z tyłu, nie jest nerwowy w zakrecie
-przyjemne wnetrze jak na tę klasę aut
-unikatowość - ja w wawie nie widzialem jeszcze stka
przeciw:
-brak jak dla mnie
apropo swapu st170 tylko dla skrzyni warto, chociaż przekładka to srylion róznych problemów..ogolnie nie polecam..!! |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
 |
plasma555

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:51
|
|
|
pP napisał/a: | -młode auto |
true
pP napisał/a: | -bardzo dobry silnik |
true
pP napisał/a: | -dobre prowadzenie mimo belki z tyłu, nie jest nerwowy w zakrecie
-przyjemne wnetrze jak na tę klasę aut
-unikatowość - ja w wawie nie widzialem jeszcze stka
|
true
pP napisał/a: | worm hatch, który po lekkich modach może stać się prawdziwym hot hatchem jak golf v gti itd.
-dużo gratów |
szkoda tylko że nie w PL te części. A teraz import jest o d***e rozbić po takich kursach.
Niektórzy chcą mieć auto młode i bezawaryjne a niektórzy wolą starsze z potencjałem
Mi mój STk straaaaaasznie się podoba i nie oddałbym go za nic jeśli miałbym większe pole do popisu z częściami, tuningiem i ogarnięciem tego w akiś rozsądnych warunkach.
Unikat na naszych drogach to jest niewątpilwie i uwielbiam jak ludzie mówią, komplemencą i takie tak:) miło w uszy.
Ja jednak nie tyle ekscytuje się designem co chce mieć pod maską coś imponującego co wgniecie mnie w siedziska są różne typy ludzi i tego się nie zmieni |
_________________ Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl
ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213 |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:06
|
|
|
N/A im mocniejsze tym bedzie mialo wezszy zakres uzytecznych obrotow- wiec zapomnij o jakimkolwiek ciagnieciu z dolu, chyba ze bedziesz poprawial moment obtorowy w nizszym zakresie obrotow dolotem badz wydechem (ale to odbije sie na mocy maksymalnej, tudziez momencie- rzeczy wazniejszej jakby nie bylo) To jedno- 1720 funtow za taki kit- TO NIE JEST DUZO! Same walki dla dwuwalkowca to koszt ok 340 funtow, dodaj regulowane kola to kolejne 160 (inaczej tego nie wysterujesz), kolektor i wydech to mniej wiecej 400-450, komp kolejna kasa, itd itp.... Zawsze mozesz isc pod prad, zamowic walki u Swiatka, wydech w MG Motorsport, dokupic kola rozrzadu, kit KNa (choc 57i to nie jest jakis szczyt prawde mowiac) i przemapowac kompa... Bedzie taniej, a wynik nie musi byc wcale gorszy... Co do turbo... Zdajesz sobie sprawe ze bedziesz musial wymienic absolutnie wszystko? I tu ziutek ma przewage bo jest tanszy...Zreszta jak chcesz serio mocny silnik- wsadz YB:P
ps. Tak czy siak budujac silnik turbo bedzie trzeba wymienic wiekszosc rzeczy-> wiec przeszlosc silnika ma marginalne znaczenie, bo procz bloku i glowicy, walu korbowego czy walkow, cale jego bebechy beda nowe... |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
plasma555

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:30
|
|
|
a1topgear napisał/a: | 1720 funtow za taki kit- TO NIE JEST DUZO |
9k PLN za 40KM moim zdaniem mało też nie jest :/
Oczywiście że można iśc pod prąd i w PL wszystko spróbować zmontować...sam miałem taki plan. Ale jak tylko dzwoniłem gdzieś to słyszałem odp. "Fiesta ST ? Jaki silnik? To były takie?" trochę mnie to irytuje. W ofercie świątka nawet nie ma Durateca :/ a kolektor to jedynie w mg albo el-tecu gdzie krzyczą 2,5k PLN :O (wtf?)
Myślisz że w PL da rade zrobić podobny wynik na robionych częściach jak ten z dedykowanych? |
_________________ Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl
ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213 |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:35
|
|
|
Bez urazy bo juz nie ogarniam tego całego:
1. mówisz że uwielbiasz to auto, jest rewelacyjne, jeżdizłbyś i 100 lat (tak napisałeś)
2. snujesz niesamowite plany zmian
3. Masz kasę na swap silnika ale nie masz na mody (?)
4. chcesz montowac turbo za 15 tys. zł a za chwilę piszesz że 9 tys. na mody n/a to dużo
5. wystawiasz ukochany samochód na allegro
6. chcesz stunigować nowe (w miare auto) najlepiej za grosze
7. chciałbyś aby seryjnie fruwało nie wiadomo jak - nie sprawdzałeś wcześniej osiągów auta nawet teoretycznie (testy, opisy)? Tak jak juz było napisane to jest bardziej Warm Hatch w serii niż Hot Hatch
8. masz juz wybrane auto na zastępstwo Fiesty a mimo tego dalej szukasz nie wiadomo czego
Nie obrażaj się ale zdecyduj się czy zmieniasz auto czy nie, i czy dłubiesz fieste czy nie - rozumiem, że człowiek ma wątpliwości ale trzeba być stanowczym - siądź spisz za i przeciw podlicz opcje i podejmij decyzje - sprzedaję albo robię swapa/turbię/jeżdzę serią. Tyle koniec i kropka. Jeszcze raz podkreślam nie jestem przeciwko tobie, ale podejmij męską decyzję bo robi się z tego brazylijski serial. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
pP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:36
|
|
|
a1topgear napisał/a: | N/A im mocniejsze tym bedzie mialo wezszy zakres uzytecznych obrotow- wiec zapomnij o jakimkolwiek ciagnieciu z dolu, chyba ze bedziesz poprawial moment obtorowy w nizszym zakresie obrotow dolotem badz wydechem (ale to odbije sie na mocy maksymalnej, tudziez momencie- rzeczy wazniejszej jakby nie bylo) To jedno- 1720 funtow za taki kit- TO NIE JEST DUZO! Same walki dla dwuwalkowca to koszt ok 340 funtow, dodaj regulowane kola to kolejne 160 (inaczej tego nie wysterujesz), kolektor i wydech to mniej wiecej 400-450, komp kolejna kasa, itd itp.... Zawsze mozesz isc pod prad, zamowic walki u Swiatka, wydech w MG Motorsport, dokupic kola rozrzadu, kit KNa (choc 57i to nie jest jakis szczyt prawde mowiac) i przemapowac kompa... Bedzie taniej, a wynik nie musi byc wcale gorszy... Co do turbo... Zdajesz sobie sprawe ze bedziesz musial wymienic absolutnie wszystko? I tu ziutek ma przewage bo jest tanszy...Zreszta jak chcesz serio mocny silnik- wsadz YB:P |
true
plasma555 napisał/a: | 9k PLN za 40KM moim zdaniem mało też nie jest :/ |
to jest bardzo mało w n/a, często się liczy 10k za 10KM
plasma555 napisał/a: | Myślisz że w PL da rade zrobić podobny wynik na robionych
częściach jak ten z dedykowanych? |
ja bym się trochę bał bo bys był królikiem doświadczalnym..
[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 11:38 ]
zrób swapa i silnik sprzedaj Skfarkowi, |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
 |
plasma555

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: Zakopane
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:43
|
|
|
Skfarek, ja sie nie obrażam bo widzę że nie przycztałeś pierwszego posta gdzie wyraźnie napisałem że są to teoretyczne plany. Nie zamierzam tyle wydawać czy nie. Założyłem ten temat żeby poskromić ciekawość i zobaczyć czy to ma w ogóle sens.
To co wypunktowałeś trochę nie trzyma się kupy poczynając od nr1. gdzie napisałem że uwielbiam tyle że nie mam zbytnio możliwości tuningowych w PL.
Przez txt o uturbianiu za 15k...nie pisałem że to mało i że chce to zrobić.
Kończąc na fakcie że wiem że nigdy nie poprawie osiągów za grosze...lecz uważam że 9k to nie są grosze:)
Na prawdę nie obrażam się tylko pisz tak jak jest. Jak napisałem na początku napisałem jest to TEORETYCZNY PLAN podnoszenia mocy w aucie i jakie są inne opcje.
masz rację w wielu rzeczach ale nie najeżdżaj na mnie że ni wiem co chce. Dobrze wiem i chce się dowiedzieć jak najwięcej bo kto wie co będzie
Pozdro
[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 11:44 ]
pP napisał/a: | plasma555 napisał/a:
9k PLN za 40KM moim zdaniem mało też nie jest :/
to jest bardzo mało w n/a, często się liczy 10k za 10KM |
o kur*** nie chce mieć takiego auta
pP napisał/a: | ja bym się trochę bał bo bys był królikiem doświadczalnym..
[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 11:38 ]
zrób swapa i silnik sprzedaj Skfarkowi, |
heheh |
_________________ Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl
ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213 |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:54
|
|
|
Oki, więc tak z punktu widzenia ekonomicznego tuning nie ma sensu
Napisałem tak jak odebrałem wszytsko to co napisałeś, fajnie że się nie obrażasz i przyjmujesz krytykę, za to Ci chwała.
Napisz w takim razie ile mniej więcej chcesz wydać na to auto i ile w ostatecznym rozrachunku chcesz mniej więcej wyciągnąć kucy to będzie można przynajmniej teoretycznie określić kierunki działania.
Co do tuningowania silnika z ST - to tak naprawde nie ma w nim cudowanych rozwiązań to tylko lekko podrasowany osprzętem silnik z Mondeo/Focusa dlatego jak ktoś potrafi grzebać w Duratecu zwykłym to pogrzebie i w Duratecu ST.
Co do części - niestety zawsze było tak że jak coś ma plakietkę ST lub RS to jest droższe. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 14:36
|
|
|
Po pierwsze nie musisz ciagnac calego kitu z Uk- mozesz np. kupic walki i kolka u Pipera, Kenta, Newmana, CatCams, czy Schricka tudziez dac do Swiatka- mimo ze nie ma w katalogu to takie zaprojektuje (to nie CVH gdzie sie boi). Po drugie czesc rzeczy mozesz ogarnac w PL- koszt 2,5k zl za kolektor z kwasowki to normalna cena, na dodatek moze byc nawet lepszy niz ten militeka (bo zindywidualizowany). Po trzecie mozesz tak rozlozyc koszty w czasie- kupic walki, potem kolka, czy zrobic wydech...Czyli wydatek rzedu 4k max na jedna z tych opcji. PO czwarte- jak masz jakies pojecie o tych rzeczach i masz zaplecze- mozesz czesc rzeczy zrobic samemu i dalej ciac koszty. Po piate- co do Duarteca- w PL ogolnie rzadko firmy robia Fordy, wiec nic mnie nie dziwi... Po szoste...-> wyniki co zrobisz u nas moga byc nawet lepsze niz na czesciach z UK- zobacz przyklad Marcina (pumy) i jego CVH Turbo. Angole sa w wielu przypadkach leniwi i leca na tunning z przegladarki, czyli skladanie auta jak z klockow lego, choc nie mowie ze nie ma naprawde dobrych firm (np PumaRacing, Norris Motorsport czy Roger Clark Motorsport). Tyle ode mnie...Pozdro |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:23
|
|
|
plasma555 hmmm bede przewrotny skoro nie dokonca ci zalży na wygladzie nowoczesnym to przewrotnie zapytam czemu nie pomyslisz o sprzedaży MK6 i kupna mk3 xr2i 16v i to uturbić?? po sprzedazy i zrobieniu na poważnie mk3 bedziesz miał jeszcze troche kasy w portfelu i kupe frajdy z mocnego auta, naprawde mocnego. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
plasma555

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 37 Skąd: Zakopane
|
|
|
|
 |
|