Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] SWAP ST170
Autor Wiadomość
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 8 Lut 2009, 23:38   

Plasma apropos Durateców że niby nie sa ogarnięte???? Efekt wpisania w googlach hasła Duratec tuning:
http://www.sbdev.co.uk/Hi...ratecTuning.htm
http://www.mambamotorspor...ec/engines.html
http://www.raceline.co.uk...sp?CategoryID=1
http://passionford.com/fo...ad.php?t=220892
http://www.dunnellengines.com/duratec.php
http://www.shawspeed.com/
http://www.pumaspeed.co.u...atid=5&subid=32
A tu masz całe forum:
http://www.duratecperform...ds.php?ubb=cfrm
I cytując dunnellengines:
"Although of a bulkier nature than the Zetec, it is actually lighter, due to its all alloy construction.
And with power outputs from 200 to in excess of 300 bhp, our I4 Duratec is already a championship winner!"
No i powiedz mi teraz że Duratec nie jest ogarnięty :hihihi:

Poza tym licząc dalej - dasz z 1200 zł za silnik 2.0 Zetec, żeby doprowadzić go do stanu idealnego by zniósł przeróbki wydasz z 800 zł - wyjdzie ci to 2000 zł za sam silnik. Swój sprzedasz za 2000 zł (tak chodzą). Nie liczę wiązki kompa itd.
Posumowując masz silnik starszy, o większym przebiegu i stopniu zmęczenia materiału.
Teraz zastanów się czy nie lepiej zostać przy tym co masz, z pewną historią, w lepszym stanie i młodszym, który z pewnościa lepiej zniesie przeróbki niż wytyrany odremontowany o niepewnej przeszłosci silnik, który chcesz obciążać ponad to co pierwotnie zaplanowała dla niego fabryka???
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 9 Lut 2009, 00:36   

plasma555 napisał/a:
wałki(1,5k) + wydech(3,5k) + dolot(1k) + komp(2k) = 8-9k PLN. to nie jest takie hop-siup jak się wydaje. Najgorsze jest to że wszystko jest z UK(tam jest najwięcej części) a jak wiemy ani funt ani euro nas nie rozpieszcza.

To tylko kwestia czasu, a kto na to marudzi, to się nie zna...
Prawdę mówiąc to potrwa, ale nie tyle, żeby było drogo jak będziesz chciał to kupować.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lut 2009, 07:25   

Skfarek napisał/a:
st150 nie ma IB5ki tylko MT75 albo MTX75 - te dwie ostatnie zawsze mi sie mylą :)


jednak ja mam racje :jupi: ST150 ma IB5

http://www.quaife.co.uk/F...TB-differential


I dodam jeszcze jedno, ze wzgledu na materiał z jakiego jest blok durateca uważam ze Zetec jest bardziej rozwojowy.

nic to, plasma555 jak byś sie decydował na taki swap pomoge merytorycznie z doborem części oraz moge pomuc ściągnąc z usa czy uk graty a później skontaktowac cie z ludzmi od strojenia. a narazie życze spokojnych przemyśleń :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 08:55   

Skfarek napisał/a:
Plasma apropos Durateców że niby nie sa ogarnięte???? Efekt wpisania w googlach hasła Duratec tuning:


Skfarek, i z każdą zachcianką mam jechać do UK :) ? To że nie są ogarnięte chodziło mi oczywiście o PL bo to że na świecie są to jasna sprawa.

odyniec napisał/a:
plasma555 napisał/a:
wałki(1,5k) + wydech(3,5k) + dolot(1k) + komp(2k) = 8-9k PLN. to nie jest takie hop-siup jak się wydaje. Najgorsze jest to że wszystko jest z UK(tam jest najwięcej części) a jak wiemy ani funt ani euro nas nie rozpieszcza.

To tylko kwestia czasu, a kto na to marudzi, to się nie zna...
Prawdę mówiąc to potrwa, ale nie tyle, żeby było drogo jak będziesz chciał to kupować.


albo ma tyle kasy żeby na to nie marudzić skąd, gdzie i za ile.
PumaRST napisał/a:
nic to, plasma555 jak byś sie decydował na taki swap pomoge merytorycznie z doborem części oraz moge pomuc ściągnąc z usa czy uk graty a później skontaktowac cie z ludzmi od strojenia. a narazie życze spokojnych przemyśleń :yes:



super :) dzięki wielkie :ok:
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 9 Lut 2009, 09:26   

Pumarst no to przepraszam, sprawdziłem - rzeczywiście IB5 mea culpa - cos mnie zamroczyło (może ten cholerny katar i gorączka) :hihihi:
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 9 Lut 2009, 09:54   

http://www.performance-de...products_id=743

podejrzyj co tu proponują na 190KM..
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 09:59   

pP napisał/a:
http://www.performance-deals-uk.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=65_78_315&products_id=743

podejrzyj co tu proponują na 190KM..


kilka razy już to badałem :
- wałki Cosworth
- full milltek z kolektrem
- dolot K&N
- dreamscience - komp.

Jestem na kilku forach i czytałem dość sporo o tych kitach z pumaspeed. Ludzie wiedzą co robią tylko ceną odstraszają. Tak pozatymn to chyba lekka przesada bo funt jest po 5.20zł :O

A przy cenie 1760funtów + robocizna daje wynik .... bike
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:27   

plasma555 napisał/a:
A przy cenie 1760funtów + robocizna daje wynik ....


owszem ale weź pod uwagę, że konie w n/a kosztują tyle i tego nie przeskoczysz..
nikt nie powiedział, że będzie łatwo :twisted:
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:30   

no właśnie wiem wiem :) dlatego zaznaczyłem to już na samym początku jak obejść N/A żeby wynik był lepszy a troche tańszy :)

jak się ma pieniądze to można się bawić w N/A - ładnie ciągnie z dołu, moc w pełnym zakresie.
Ale jak ktoś ma ograniczony budżet to .... wiesz :P

Trzeba się zastanowić nad przyszłością Fieściny :-P
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:40   

plasma555 napisał/a:
Trzeba się zastanowić nad przyszłością Fieściny


za:
-młode auto
-bardzo dobry silnik
-worm hatch, który po lekkich modach może stać się prawdziwym hot hatchem jak golf v gti itd. :)
-dużo gratów
-dobre prowadzenie mimo belki z tyłu, nie jest nerwowy w zakrecie
-przyjemne wnetrze jak na tę klasę aut
-unikatowość - ja w wawie nie widzialem jeszcze stka

przeciw:
-brak jak dla mnie


apropo swapu st170 tylko dla skrzyni warto, chociaż przekładka to srylion róznych problemów..ogolnie nie polecam..!!
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 10:51   

pP napisał/a:
-młode auto


true

pP napisał/a:
-bardzo dobry silnik


true

pP napisał/a:
-dobre prowadzenie mimo belki z tyłu, nie jest nerwowy w zakrecie
-przyjemne wnetrze jak na tę klasę aut
-unikatowość - ja w wawie nie widzialem jeszcze stka


true
pP napisał/a:
worm hatch, który po lekkich modach może stać się prawdziwym hot hatchem jak golf v gti itd. :)
-dużo gratów



szkoda tylko że nie w PL te części. A teraz import jest o d***e rozbić po takich kursach.

Niektórzy chcą mieć auto młode i bezawaryjne a niektórzy wolą starsze z potencjałem :devil:

Mi mój STk straaaaaasznie się podoba i nie oddałbym go za nic jeśli miałbym większe pole do popisu z częściami, tuningiem i ogarnięciem tego w akiś rozsądnych warunkach.
Unikat na naszych drogach to jest niewątpilwie i uwielbiam jak ludzie mówią, komplemencą i takie tak:) miło w uszy.
Ja jednak nie tyle ekscytuje się designem co chce mieć pod maską coś imponującego co wgniecie mnie w siedziska :) są różne typy ludzi i tego się nie zmieni :)
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:06   

N/A im mocniejsze tym bedzie mialo wezszy zakres uzytecznych obrotow- wiec zapomnij o jakimkolwiek ciagnieciu z dolu, chyba ze bedziesz poprawial moment obtorowy w nizszym zakresie obrotow dolotem badz wydechem (ale to odbije sie na mocy maksymalnej, tudziez momencie- rzeczy wazniejszej jakby nie bylo) To jedno- 1720 funtow za taki kit- TO NIE JEST DUZO! Same walki dla dwuwalkowca to koszt ok 340 funtow, dodaj regulowane kola to kolejne 160 (inaczej tego nie wysterujesz), kolektor i wydech to mniej wiecej 400-450, komp kolejna kasa, itd itp.... Zawsze mozesz isc pod prad, zamowic walki u Swiatka, wydech w MG Motorsport, dokupic kola rozrzadu, kit KNa (choc 57i to nie jest jakis szczyt prawde mowiac) i przemapowac kompa... Bedzie taniej, a wynik nie musi byc wcale gorszy... Co do turbo... Zdajesz sobie sprawe ze bedziesz musial wymienic absolutnie wszystko? I tu ziutek ma przewage bo jest tanszy...Zreszta jak chcesz serio mocny silnik- wsadz YB:P
ps. Tak czy siak budujac silnik turbo bedzie trzeba wymienic wiekszosc rzeczy-> wiec przeszlosc silnika ma marginalne znaczenie, bo procz bloku i glowicy, walu korbowego czy walkow, cale jego bebechy beda nowe...
_________________
HyHy:)
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:30   

a1topgear napisał/a:
1720 funtow za taki kit- TO NIE JEST DUZO


9k PLN za 40KM moim zdaniem mało też nie jest :/

Oczywiście że można iśc pod prąd i w PL wszystko spróbować zmontować...sam miałem taki plan. Ale jak tylko dzwoniłem gdzieś to słyszałem odp. "Fiesta ST ? Jaki silnik? To były takie?" trochę mnie to irytuje. W ofercie świątka nawet nie ma Durateca :/ a kolektor to jedynie w mg albo el-tecu gdzie krzyczą 2,5k PLN :O (wtf?)

Myślisz że w PL da rade zrobić podobny wynik na robionych częściach jak ten z dedykowanych?
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:35   

Bez urazy bo juz nie ogarniam tego całego:
1. mówisz że uwielbiasz to auto, jest rewelacyjne, jeżdizłbyś i 100 lat (tak napisałeś)
2. snujesz niesamowite plany zmian
3. Masz kasę na swap silnika ale nie masz na mody (?)
4. chcesz montowac turbo za 15 tys. zł a za chwilę piszesz że 9 tys. na mody n/a to dużo
5. wystawiasz ukochany samochód na allegro
6. chcesz stunigować nowe (w miare auto) najlepiej za grosze
7. chciałbyś aby seryjnie fruwało nie wiadomo jak - nie sprawdzałeś wcześniej osiągów auta nawet teoretycznie (testy, opisy)? Tak jak juz było napisane to jest bardziej Warm Hatch w serii niż Hot Hatch
8. masz juz wybrane auto na zastępstwo Fiesty a mimo tego dalej szukasz nie wiadomo czego

Nie obrażaj się ale zdecyduj się czy zmieniasz auto czy nie, i czy dłubiesz fieste czy nie - rozumiem, że człowiek ma wątpliwości ale trzeba być stanowczym - siądź spisz za i przeciw podlicz opcje i podejmij decyzje - sprzedaję albo robię swapa/turbię/jeżdzę serią. Tyle koniec i kropka. Jeszcze raz podkreślam nie jestem przeciwko tobie, ale podejmij męską decyzję bo robi się z tego brazylijski serial.
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
pP 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 832
Skąd: Frampol
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:36   

a1topgear napisał/a:
N/A im mocniejsze tym bedzie mialo wezszy zakres uzytecznych obrotow- wiec zapomnij o jakimkolwiek ciagnieciu z dolu, chyba ze bedziesz poprawial moment obtorowy w nizszym zakresie obrotow dolotem badz wydechem (ale to odbije sie na mocy maksymalnej, tudziez momencie- rzeczy wazniejszej jakby nie bylo) To jedno- 1720 funtow za taki kit- TO NIE JEST DUZO! Same walki dla dwuwalkowca to koszt ok 340 funtow, dodaj regulowane kola to kolejne 160 (inaczej tego nie wysterujesz), kolektor i wydech to mniej wiecej 400-450, komp kolejna kasa, itd itp.... Zawsze mozesz isc pod prad, zamowic walki u Swiatka, wydech w MG Motorsport, dokupic kola rozrzadu, kit KNa (choc 57i to nie jest jakis szczyt prawde mowiac) i przemapowac kompa... Bedzie taniej, a wynik nie musi byc wcale gorszy... Co do turbo... Zdajesz sobie sprawe ze bedziesz musial wymienic absolutnie wszystko? I tu ziutek ma przewage bo jest tanszy...Zreszta jak chcesz serio mocny silnik- wsadz YB:P


true :hihihi:


plasma555 napisał/a:
9k PLN za 40KM moim zdaniem mało też nie jest :/

to jest bardzo mało w n/a, często się liczy 10k za 10KM

plasma555 napisał/a:
Myślisz że w PL da rade zrobić podobny wynik na robionych

częściach jak ten z dedykowanych?

ja bym się trochę bał bo bys był królikiem doświadczalnym..

[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 11:38 ]
zrób swapa i silnik sprzedaj Skfarkowi, :fox:
_________________
Ex
BlackRS
BlackST
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:43   

Skfarek, ja sie nie obrażam bo widzę że nie przycztałeś pierwszego posta gdzie wyraźnie napisałem że są to teoretyczne plany. Nie zamierzam tyle wydawać czy nie. Założyłem ten temat żeby poskromić ciekawość i zobaczyć czy to ma w ogóle sens.

To co wypunktowałeś trochę nie trzyma się kupy poczynając od nr1. gdzie napisałem że uwielbiam tyle że nie mam zbytnio możliwości tuningowych w PL.
Przez txt o uturbianiu za 15k...nie pisałem że to mało i że chce to zrobić.
Kończąc na fakcie że wiem że nigdy nie poprawie osiągów za grosze...lecz uważam że 9k to nie są grosze:)

Na prawdę nie obrażam się tylko pisz tak jak jest. Jak napisałem na początku napisałem jest to TEORETYCZNY PLAN podnoszenia mocy w aucie i jakie są inne opcje.

:) masz rację w wielu rzeczach ale nie najeżdżaj na mnie że ni wiem co chce. Dobrze wiem i chce się dowiedzieć jak najwięcej bo kto wie co będzie :)

Pozdro

[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 11:44 ]
pP napisał/a:
plasma555 napisał/a:
9k PLN za 40KM moim zdaniem mało też nie jest :/

to jest bardzo mało w n/a, często się liczy 10k za 10KM


o kur*** nie chce mieć takiego auta :P

pP napisał/a:
ja bym się trochę bał bo bys był królikiem doświadczalnym..

[ Dodano: Pon Lut 09, 2009 11:38 ]
zrób swapa i silnik sprzedaj Skfarkowi, :fox:


heheh :)
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 9 Lut 2009, 11:54   

Oki, więc tak z punktu widzenia ekonomicznego tuning nie ma sensu :)
Napisałem tak jak odebrałem wszytsko to co napisałeś, fajnie że się nie obrażasz i przyjmujesz krytykę, za to Ci chwała.
Napisz w takim razie ile mniej więcej chcesz wydać na to auto i ile w ostatecznym rozrachunku chcesz mniej więcej wyciągnąć kucy to będzie można przynajmniej teoretycznie określić kierunki działania.
Co do tuningowania silnika z ST - to tak naprawde nie ma w nim cudowanych rozwiązań to tylko lekko podrasowany osprzętem silnik z Mondeo/Focusa dlatego jak ktoś potrafi grzebać w Duratecu zwykłym to pogrzebie i w Duratecu ST.
Co do części - niestety zawsze było tak że jak coś ma plakietkę ST lub RS to jest droższe.
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 9 Lut 2009, 14:36   

Po pierwsze nie musisz ciagnac calego kitu z Uk- mozesz np. kupic walki i kolka u Pipera, Kenta, Newmana, CatCams, czy Schricka tudziez dac do Swiatka- mimo ze nie ma w katalogu to takie zaprojektuje (to nie CVH gdzie sie boi). Po drugie czesc rzeczy mozesz ogarnac w PL- koszt 2,5k zl za kolektor z kwasowki to normalna cena, na dodatek moze byc nawet lepszy niz ten militeka (bo zindywidualizowany). Po trzecie mozesz tak rozlozyc koszty w czasie- kupic walki, potem kolka, czy zrobic wydech...Czyli wydatek rzedu 4k max na jedna z tych opcji. PO czwarte- jak masz jakies pojecie o tych rzeczach i masz zaplecze- mozesz czesc rzeczy zrobic samemu i dalej ciac koszty. Po piate- co do Duarteca- w PL ogolnie rzadko firmy robia Fordy, wiec nic mnie nie dziwi... Po szoste...-> wyniki co zrobisz u nas moga byc nawet lepsze niz na czesciach z UK- zobacz przyklad Marcina (pumy) i jego CVH Turbo. Angole sa w wielu przypadkach leniwi i leca na tunning z przegladarki, czyli skladanie auta jak z klockow lego, choc nie mowie ze nie ma naprawde dobrych firm (np PumaRacing, Norris Motorsport czy Roger Clark Motorsport). Tyle ode mnie...Pozdro
_________________
HyHy:)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:23   

plasma555 hmmm bede przewrotny skoro nie dokonca ci zalży na wygladzie nowoczesnym to przewrotnie zapytam czemu nie pomyslisz o sprzedaży MK6 i kupna mk3 xr2i 16v i to uturbić?? po sprzedazy i zrobieniu na poważnie mk3 bedziesz miał jeszcze troche kasy w portfelu i kupe frajdy z mocnego auta, naprawde mocnego.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
plasma555 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 37
Skąd: Zakopane
Wysłany: 9 Lut 2009, 22:42   

PumaRST, jak mam być szczery to najbardziej interesuje mnie FC 20vt lub Ibi Cupra R ....
_________________
Noclegi w Centrum ZAKOPANEGO :
http://www.apartamentycentrum.zakopane.pl

ST ridddin ...
http://www.polskajazda.pl...pel,Tigra/32213
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ Wymiary kolektora wydechowego z Focusa ST170
luk-90 Tuning mechaniczny 0 9 Kwi 2013, 21:23
luk-90
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.